Dostawa i montaż wyposażenia meblowego na potrzeby modernizacji budynku C-13 Politechniki Wrocławskiej przy Wybrzeżu St. Wyspiańskiego 27 we Wrocławiu. AC/BZP/170/2015

Publication date 2015-07-31
End date 2015-08-10 10:00:00
Instytucja Politechnika Wrocławska
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 195158 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa i montaż wyposażenia meblowego na potrzeby modernizacji budynku C-13 Politechniki Wrocławskiej przy Wybrzeżu St. Wyspiańskiego 27 we Wrocławiu.
Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w podziale na 2 zadania:
-zadanie nr 1: dostawa i montaż krzeseł, stołów oraz szafek skrytkowych zgodnie z tabelą w rozdz. II SIWZ i załącznikiem Nr 6 do umowy;
-zadanie nr 2 : dostawa i montaż pozostałych mebli zgodnie z tabelą w rozdz. II SIWZ i załącznikiem Nr 6 do umowy;
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę oraz przeniesienie na Zamawiającego własności fabrycznie nowego, wolnego od wad prawnych i fizycznych wyposażenia meblowego, dostarczenie go do wskazanych pomieszczeń w budynku C-13 Politechniki Wrocławskiej oraz jego kompletny montaż wraz z wypoziomowaniem, ustabilizowaniem i właściwym zamocowaniem;
Do obowiązków Wykonawcy należy uprzątnięcie opakowań i wywiezienie z obiektu Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z niniejszą SIWZ wraz z załącznikami oraz z innymi obowiązującymi przepisami i normami, jak również zgodnie z wiedzą techniczną i przepisami BHP.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ
Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 niniejszej SIWZ
Miejsce dostawy: do wskazanych pomieszczeń w budynku C-13 Politechniki Wrocławskiej
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1)rozpoczęcie: od dnia zawarcia umowy
2)terminy zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia : 30.09.2015 r.
a) termin pośredni dla zadania nr 1: 31.08.2015 r.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Wrocławska
Ulica ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
Nr domu 27
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50-370
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 71 3202182,3203145
Fax 71 3202143
Internet http://przetargi.pwr.edu.pl/
Regon 55181193009000
E mail bzp@pwr.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 30/09/2015
Wadium Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości - 4.000,00 zł (cztery tysiące złotych)
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Oferta i wszystkie załączone dokumenty i oświadczenia składane przez Wykonawcę muszą być podpisane czytelnie lub opatrzone dodatkowo pieczątkami imiennymi przez osoby zdolne do czynności prawnych w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych, w wysokości odpowiadającej cenie oferty (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Oznacza to, że jeżeli z dokumentu(ów) określającego(ych) status prawny Wykonawcy(ów) lub pełnomocnictwa (pełnomocnictw) wynika, że do reprezentowania Wykonawcy(ów) upoważnionych jest łącznie kilka osób, dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby. O ile upoważnienie nie wynika z dokumentów rejestrowych w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego umocowane. OFERTA WSPÓLNA Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia a wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w części V niniejszej SIWZ muszą spełniać łącznie. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (lidera). Wszelka korespondencja dokonywana będzie z Wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych (liderem). W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w części VI pkt 1-3. Dokumenty wymienione w części VI pkt 4-8 podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone są spełnione, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zmiana niniejszej umowy może nastąpić za zgodą stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2.Zmiany umowy możliwe są pod warunkiem wystąpienia następujących okoliczności i w niżej wskazanym zakresie: 1)zmiana osób, danych kontaktowych, adresów lub nazwy Stron wskazanych w niniejszej umowie, 2)powstania konieczności dostosowania zapisów umowy do zmian w obowiązującej legislacji, 3)zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy wskazanego w niniejszej umowie, 4)model towaru określony w ofercie, a następnie w umowie, przestał być produkowany i jest niedostępny, co będzie potwierdzone stosownym dokumentem. W takiej sytuacji Wykonawca może zaproponować inny model towaru, który musi spełniać warunki określone w SIWZ, za cenę określoną w ofercie i umowie; 5)zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a)zaistnienia przeszkód spowodowanych siłą wyższą tj. zdarzeniem zewnętrznym, niemożliwym do przewidzenia, (co obejmuje również nikłe prawdopodobieństwo jego zajścia w danej sytuacji) i niemożliwym do zapobieżenia. Strony za okoliczności siły wyższej uznają: powódź, trzęsienie ziemi, upadek statku powietrznego, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, strajk ogólnokrajowy lub ogłoszony stan klęski żywiołowej, b)wystąpienia czynników zewnętrznych, nieleżących po stronie Wykonawcy, mających wpływ na terminy realizacji umowy określone w § 3 ust. 1, dopuszcza się wydłużenie terminu realizacji umowy o czas niezbędny do wykonania przedmiotu umowy, przy czym wynagrodzenie całkowite wynagrodzenie brutto Wykonawcy za realizację przedmiotu umowy określone w § 4 ust. 1 nie ulegnie zmianie.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Gwarancja (czas trwania)
Kryt 2p 5
Spec www www.przetargi.pwr.edu.pl
Spec war Politechnika Wrocławska, Biuro Zamówień Publicznych ul. Smoluchowskiego 19, pok. 409, 50-370 Wrocław
Data skl 10/08/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Politechnika Wrocławska, Biuro Zamówień Publicznych ul. Smoluchowskiego 19, pok. 409, 50-370 Wrocław
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)