Biuletyn |
1
|
Nazwa |
WORD Przemyśl
|
Ulica |
ul. Topolowa 7
|
Nr domu |
7
|
Miejscowosc |
Przemyśl
|
Kod poczt |
37-700
|
Wojewodztwo |
podkarpackie
|
Tel |
016 6750658
|
Fax |
016 6750658
|
Regon |
65096043200000
|
E mail |
kdkrzysztof@gazeta.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Adres dyn zak |
http://www.wordprzemysl.pl/
|
Rodzaj zam |
Inny: Wojewódzka Samorządowa Osoba Prawna
|
Rodzaj zam inny |
Wojewódzka Samorządowa Osoba Prawna
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Tak
|
Czas |
D
|
Data zak |
04/01/2016
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.
|
Wadium |
1. Zamawiający żąda złożenia wadium w kwocie odpowiadającej maksymalnie 3% wartości zamówienia podstawowego 6 tysiecy złotych netto
2. Wadium może być wniesione
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 1386421155201552015150168140001
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełnienia niniejszego warunku
|
Wiedza |
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał należyte wykonanie (w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej jednej dostawy wraz z instalacją, konfiguracją i wdrożeniem zintegrowanego systemu wspomagającego pracę dowolnej jednostki o łącznej wartości co najmniej 200.000 zł brutto.
|
Potencjal |
dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełnienia niniejszego warunku;
|
Zdolne |
dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełnienia niniejszego warunku;
|
Sytuacja |
znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę odpowiadającą 100% wartości złożonej oferty netto.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Wykaz dokumentów i oświadczeń które powinny być załączone do oferty
1. Formularz oferty- podpisany i wypełniony przez Wykonawcę.
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do SIWZ
3. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100% wartości oferty netto. W przypadku braku dowodu opłacenia polisy OC Wykonawca składa oświadczenie, w którym potwierdza, iż przedłożona przez niego polisa OC jest ważna i została opłacona - wg stanu na dzień składania oferty.
4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zawarte w zał. nr 2 do SIWZ.
5. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały lub są wykonywane wykonane należycie - załącznik nr 4.
Dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie usług są:
- poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.
W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zostały wcześniej wykonane dostawy, które Wykonawca wskazuje w wykazie, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, potwierdzających ich należyte wykonanie.
6. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub CEiDG- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert.
7. Dokumenty potwierdzające posiadanie upoważnienia do działania w imieniu Wykonawcy przez osobę podpisująca ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
8. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy p.z.p., albo informacje o tym, że nie należy do grupy kapitałowej -zał. nr 2 do SIWZ.
9. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
10. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
11. Wykonawca posiadający miejsce zamieszkania lub siedziby poza RP składa dokumenty wymienione w ust. 9 i 10 cz. IV SIWZ
12. Wykaz dokumentów wymaganych w przypadku składania oferty wspólnej - Informacja o podmiocie wspólnym stanowi zał. nr 3 do SIWZ:
a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy p.z.p. np. konsorcja lub spółki cywilne - w takim przypadku w ich imieniu działa ustanowiony pełnomocnik- do reprezentowania w postępowaniu i/lub zawarcia umowy.
b) Dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy obligatoryjnie załączyć oryginał pełnomocnictwa lub jego poświadczony odpis do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy oraz dokumenty wymienione w ust. 5. i 6. cz. IV SIWZ
c) W przypadku wyboru oferty złożonej wspólnie przez wykonawców, przed podpisaniem umowy Wykonawcy zobowiązani będą w odrębnie wyznaczonym terminie do złożenia umowy regulującej współpracę wykonawców, podpisanej przez wszystkich wykonawców, przy czym termin, na jaki została zawarta między nimi nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.
13. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotów trzecich- zobowiązany jest złożyć dokumenty wymienione w ust. 4 cz. IV. SIWZ.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
70
|
Kryt 2 |
Gwarancja jakości
|
Kryt 2p |
30
|
Spec www |
www.wordprzemysl.pl/
|
Spec war |
WORD Przemyśl ul. Topolowa 7
|
Data skl |
10/08/2015
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Przemyślu ul. Topolowa 7
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|