Publication date |
2015-08-03 |
End date |
2015-08-14 10:00:00 |
Instytucja |
Urząd Gminy w Lipnie |
Miejscowość |
Lipno |
Województwo |
kujawsko-pomorskie |
Branża |
- Instrukcje,
- Różny sprzęt i artykuły biurowe,
- Komputery osobiste,
- Sprzęt peryferyjny,
- Meble i wyposażenie kuchni,
- Różne meble i wyposażenie,
- Meble szkolne,
- Meble przedszkolne,
- Pomoce naukowe,
- Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe,
- Dywany, maty i dywaniki,
- Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi,
- Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania,
- Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
- Sprzęt telewizyjny i audiowizualny,
- Wyroby rękodzielnicze i artystyczne
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
196942 / 2015 |
Document type |
ZP-400 |
Cpv code |
391621006, 378000006, 391600001, 391610008, 391500008, 391410002, 392200000, 375352009, 444110004, 375200009, 395300006, 301900007, 224700005, 302131006, 302321108, 320000003, 323200006, 444100007, 397131004, 397111009, 397132108 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Zamawiający ze względu na specyfikę dostaw podzielił zamówienie na następujące zadania: Zadanie I - Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw, Zadanie II - Dostosowanie i modernizacja toalet dla dzieci i personelu, Zadanie III- Sprzęt AGD i zestawy sprzątające, Zadanie IV - Wyposażenie kuchni, Zadanie V - Meble kuchenne, Zadanie VI - Meble i wyposażenie sal, Zadanie VII -Zabawki, pomoce dydaktyczne i artykuły plastyczne, Zadanie VIII- Apteczki, instrukcje pierwszej pomocy, gaśnice, Zadanie IX - Zabudowa grzejników, Zadanie X - Zakup sprzętu ICT, audiowizualnego oraz tablic interaktywnych, Zadanie XI - Rolety wraz z montażem. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia. W przypadku wystąpienia nazw własnych lub handlowych należy rozumieć, że dopuszcza się materiały i urządzenia o takich samych parametrach lub równoważnych właściwościach i parametrach, lecz nie gorszych niż określone. W przypadku zaproponowania produktu równoważnego wymaga się, aby odpowiadał on pod względem jakości, trwałości i funkcjonalności wyrobom przedstawianym w opisie przedmiotu zamówienia. Wszystkie wskazania z nazwy urządzeń występujących w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz załącznikach do niej należy rozumieć, jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wskazaniom tym towarzyszą wyrazy lub równoważne. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie urządzeń równoważnych opisanych w SIWZ, jest zobowiązany wykazać, że oferowane urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, każdego zadania zawierają Załączniki od nr 6 do nr 16 do SIWZ. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Urząd Gminy w Lipnie
|
Ulica |
ul. A. Mickiewicza 29
|
Nr domu |
29
|
Miejscowosc |
Lipno
|
Kod poczt |
87-600
|
Wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Tel |
054 2886202
|
Fax |
054 2886200
|
Internet |
www.uglipno.pl
|
Regon |
91002853400000
|
E mail |
uglipno@poczta.onet.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
11
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zak |
30/09/2015
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie - załącznik nr 2
|
Wiedza |
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie - załącznik nr 2
|
Potencjal |
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie - załącznik nr 2
|
Zdolne |
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie - załącznik nr 2
|
Sytuacja |
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie - załącznik nr 2
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Ofertę oraz wypełniany załącznik bądź załączniki (pakiety) zadań od I do XI na które Wykonawca składa ofertę. Dodatkowo Wykonawca składający ofertę na zadanie I - zakup wyposażenia i montaż placu zabaw załącza obligatoryjnie kartę techniczną urządzeń placu zabaw zaś wykonawca składający ofertę na zadanie X - zakup sprzętu ICT, audiowizualnego oraz tablic interaktywnych załącza szczegółowy opis techniczny oferowanego sprzętu.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2) Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy, w szczególności w przypadku: a) konieczność przedłużenia terminu umownego z powodu: - zmian zakresu dostaw wynikających z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu w dokumentacji projektu o dofinansowanie zadania przez Urząd Marszałkowski, które wynikły w trakcie realizacji zamówienia i były konieczne w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, - konieczności wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz, uzgodnień itp., - konieczności wykonania dostaw zamiennych niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, a koniecznych dla wykonania całości dostaw i uzyskania założonego efektu użytkowego, - konieczności wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych w danej dziedzinie, - nadzwyczajnych zdarzeń gospodarczych lub okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, - działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, (np. przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof).
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
98
|
Kryt 2 |
Termin wykonania
|
Kryt 2p |
2
|
Spec www |
www.uglipno.pl
|
Spec war |
Urząd Gminy Lipno, ul. Mickiewicza 29, 87-600 Lipno.
|
Data skl |
14/08/2015
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Urząd Gminy Lipno, ul. Mickiewicza 29, 87-600 Lipno -SEKRETARIAT.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|