WYKONANIE WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW INFORMACYJNO-PROMOCYJNYCH NA POTRZEBY ZAMIERZEŃ PROMOCYJNYCH WSOWL nr sprawy WNP/401/PN/2015

Publication date 2015-08-04
End date 2015-08-17 11:00:00
Instytucja Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych,
  • Koszulki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 116393 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 392941000, 183310008, 798225007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz dostawą materiałów informacyjno-promocyjnych w zakresie określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wraz z rozmieszczeniem logotypów i oznaczeń zgodnie z przepisami prawnymi
i aktualnymi wytycznymi Zamawiającego zawartymi w siwz.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie nadruków i dostawę między innymi broszur informacyjnych, notesów, długopisów, smyczy, toreb, pendrive, kalendarzy, koszulek, tabliczek okolicznościowych, breloków, kubków itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań w odniesieniu do poszczególnych pozycji opisany jest w załączniku do siwz.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki
Ulica ul. Czajkowskiego 109
Nr domu 109
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 51-150
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 261 658 666
Fax 261 658 425
Internet http.//www. wso.wroc.pl
Regon 93038806200000
E mail zamowieniapubliczne@wso.wroc.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2015
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium zgodnie z art. 45 ustawy Pzp w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium można wnieść w formie: - pieniężnej; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczenia udzielanego przez podmioty , o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1804).
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamówienie nie wymaga szczególnych uprawnień. Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu udziału w postępowaniu zgodnie z art.. 22 ust 1 Ustawy Pzp - załączonego do oferty.
Wiedza Posiada wiedzę i doświadczenie tj.: wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw, których przedmiotem były dostawy wszelkiego rodzaju materiałów promocyjnych i/lub różnego rodzaju gadżetów reklamowych o wartości równoważnej z przedmiotem zamówienia, tj. o wartości brutto każdej z dostaw nie mniejszej niż 100.000 zł. Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego wykazu wraz z załączonymi do oferty dokumentami potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane należycie
Potencjal Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu udziału w postępowaniu zgodnie z art.. 22 ust 1 Ustawy Pzp - załączonego do oferty.
Zdolne Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu udziału w postępowaniu zgodnie z art.. 22 ust 1 Ustawy Pzp - załączonego do oferty.
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu udziału w postępowaniu zgodnie z art.. 22 ust 1 Ustawy Pzp - załączonego do oferty.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykaz wykonanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, że dostawy te zostały wykonane należycie. W celu oceny wiedzy i doświadczenia Wykonawcy, wykaz powinien zawierać co najmniej dwie dostawy, których przedmiotem były dostawy wszelkiego rodzaju materiałów promocyjnych i/lub różnego rodzaju gadżetów reklamowych o wartości równoważnej z przedmiotem zamówienia, tj. o wartości brutto każdej z dostaw nie mniejszej niż 100.000 zł: Wykaz musi zawierać, co najmniej 2 realizacje. W przypadku wykazania kontraktów zawartych w walucie innej niż PLN, wartość tego kontraktu należy przeliczyć na PLN po kursie średnim NBP obowiązującym w dniu podpisania kontraktu (w takim przypadku prosimy o podanie daty podpisania kontraktu). Wartość tych kontraktów należy również przedstawić w EURO.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1. Opis techniczny poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia wraz z fotografiami/rysunkami zawierającymi oferowane przedmioty zamówienia. Jako fotografie Zamawiający traktować będzie także ilustracje z katalogów lub wydruk z katalogu umieszczonego na stronie internetowej z zaznaczeniem przedmiotów zamówienia, jakie Wykonawca oferuje w postępowaniu. W przypadku braku takiego katalogu oraz w odniesieniu do przedmiotów zamówienia niewystępujących w katalogach konieczne jest dołączenie szczegółowego opisu wszystkich pozycji. Opis powinien zawierać minimum dane umożliwiające ocenę Zamawiającemu, czy dany przedmiot spełnia wymogi siwz (minimalne wymagania zawiera techniczny opis przedmiotu zamówienia). - załącznik 8. 2. 3.2. Próbki które mają być dostarczone w celu oceny zgodności oferty z siwz oraz w zakresie oceny kryterium jakości. W celu potwierdzenia, że oferowane artykuły promocyjne odpowiadają wymaganiom Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek przedłożyć próbki artykułów promocyjnych analogicznie do przedmiotów określonych w każdej części zamówienia w formie fizycznej po jednej sztuce następujących produktów: kubek ceramiczny w kształcie litery V z nadrukiem, kubek termiczny, długopis metalowy, torba z materiału, torba papierowa mała, smycz cienka, etui na smartfon z ecoskóry, koszulka z nadrukiem damska, organizer skórzany, portfel skórzany, czekoladki w drewnianym opakowaniu, elegancki zestaw piśmienniczy, pendrive, zestaw do wina, brelok z latarką- załącznik 9. UWAGA. Dostarczone próbki będą służyły do oceny ofert w kryterium jakości, o którym mowa w rozdziale XVII siwz. Wykonawca ma możliwość przygotowania próbek gadżetów promocyjnych, na których docelowo będą wykonane aplikacje graficzne zgodnie z wymaganiami wskazanymi w siwz lub przedstawienia próbek gadżetów promocyjnych dotychczas wykonanych pod warunkiem, że nadruki na tych przedmiotach będą odpowiadać technikom nadruku wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca ponosi wszystkie koszty przygotowania oferty wraz z kosztem przygotowania i dostarczenia próbek. Wykaz produktów oraz wymagania dotyczące parametrów oraz nadruku na gadżetach promocyjnych określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Inne dokumenty 1. Ofertę - formularz ofertowy przygotowany na podstawie wzoru przedstawionego przez Zamawiającego - załącznik A. 2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów - załącznik 10. Umocowanie osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli umocowanie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię umocowania wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. 3. Pisemne zobowiązanie podmiotów udostępniających Wykonawcy sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia wraz z określeniem terminu udostępnienia - załącznik 11. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zgodnie z Ustawą Pzp - załącznik 12. 5. Kopię dowodu wpłaty wadium - załącznik 13.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 2. Dopuszcza się zmianę danych Wykonawcy, takich, jak np.: zmiana adresu, konta bankowego, osób do kontaktu, itp. 3. Jeżeli w trakcie realizacji umowy producent zaproponowanego produktu w ofercie, zakończy jego produkcje, dopuszcza się zaoferowanie produktu zamiennego, a taka zmiana asortymentu nie stanowić będzie zmiany zapisów umownych i wymagać będzie jedynie stosownej informacji o tym fakcie wraz z załączeniem oświadczenia producenta urządzenia o zaprzestaniu produkcji. Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że nowy produkt spełnia warunki określone w SIWZ. 4. W przypadku braku uzyskania przez Zamawiającego zgody na zastosowanie 0 stawki VAT, Zamawiający dokona przeliczenia ceny oferty uwzględniając obowiązującą stawkę podatku. 5. Warunki dokonania zmian: 5.1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, 5.2. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy opisze zaistniałe okoliczności, uzasadni, udokumentuje zaistniałe okoliczności, obliczy koszty zmiany, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenia Wykonawcy, opisze wpływ na termin wykonania umowy. Wniosek o zmianę postanowień musi być wyrażony na piśmie
Kryt cena B
Kryt 1p 70
Kryt 2 Jakość
Kryt 2p 30
Spec www http.//www. wso.wroc.pl/
Spec war Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych, 51-150 Wrocław , ul. Czajkowskiego 109, budynek 104, pokój 2
Data skl 17/08/2015
Godz skl 11:00
Miejsce Siedziba Zamawiającego ul. Czajkowskiego 109, 51-150 Wrocław, kancelaria Jawna budynek nr 8 pokój 121 I piętro
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)