Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Ochotnicze Hufce Pracy Lubelska Wojewódzka Komenda
|
Ulica |
ul. Wojciechowska 7
|
Nr domu |
7
|
Miejscowosc |
Lublin
|
Kod poczt |
20-704
|
Wojewodztwo |
lubelskie
|
Tel |
081 5245108/09 w.13
|
Fax |
081 5245108/09
|
Regon |
00700346700000
|
E mail |
m.gering@ohp.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja rządowa terenowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zak |
31/12/2015
|
Wadium |
Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców.
|
Zaliczka |
Nie
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1.Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną.
2.Wykaz przedmiotu zamówienia.
3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).
4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
5. Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
6.Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Strony przewidują następujące istotne okoliczności i warunki zmian umowy:
1) zmiana stawki i kwoty podatku vat oraz kwoty brutto wskazanej w załączniku nr 1 oraz kwoty brutto
2) zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego;
3) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnym terminie nie leży w interesie Zamawiającego; b) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie;c) realizacji w drodze odrębnej umowy oraz powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, powodującego konieczność skoordynowania prac i uwzględnienie wzajemnych powiązań;
4) zmianę przedmiotu zamówienia dostarczanego towaru w stosunku do wskazanego w załączniku nr 1 lub zmianę nazwy dostarczonego towaru w stosunku do wskazanej w załączniku nr 1 w przypadku dokonania takiej zmiany przez producenta wraz z dokumentami potwierdzającymi tę zmianę
2. Zmiany umowy przewidziane w pkt 1 dopuszczalne są w następujących warunkach:
1) - stawka i kwota podatku vat oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do treści przepisów wprowadzających zmianę; 2) - zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego.
4. Zmiana terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w ust 2 pod pkt 3) :
a) o okres umożliwiający osiągnięcie uzasadnionego interesu Zamawiającego
b) o okres działania siły wyższej oraz potrzeby do usunięcia skutków jej działania
c) o okres niezbędny do wykonania oraz powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, realizowanych w drodze odrębnej umowy.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Termin dostawy w sytuacji nagłej (nieplanowanej)
|
Kryt 2p |
10
|
Spec www |
http://www.ohplublin.bip.lublin.pl
|
Spec war |
Lubelska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy, ul. Wojciechowska 7, 20-704 Lublin, pok. 216
|
Data skl |
12/08/2015
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Lubelska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy, ul. Wojciechowska 7, 20-704 Lublin, pok. 216
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z Wykonawcą są: W zakresie przedmiotu zamówienia: Pan Jerzy Piszcz - kierownik Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Zamościu, ul. Kilińskiego 86a, 22-400 Zamość, tel. tel. (84) 638 14 04, W zakresie procedury: Ilona Kapłan , ul. Wojciechowska 7, Lublin, pokój nr 216, telefon (81) 5245108/09 wew. 13.
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|