Promocja i działania z zakresu public relations na rzecz Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie

Publication date 2015-08-04
End date 2015-08-18 12:00:00
Instytucja Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 198666 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 793422005, 794000000, 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług promocyjnych i działań z zakresu public relations na rzecz Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie w oparciu o Strategię Muzeum na lata 2015 -2022 Od marki lokalnej do marki europejskiej, stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ.

Szczegółowy zakres usług obejmuje:
1. Działania z zakresu promocji: przygotowanie planu promocji Muzeum w oparciu o strategię i roczny kalendarz wydarzeń;
a) współpraca w pozyskiwaniu przestrzeni reklamowej z zakresu ATL,BTL, mediów społecznościowych;
b) przygotowanie media planów;
c) kwartalny audyt strony internetowej Muzeum zakończony raportem zawierającym ocenę i rekomendacje co do dalszych działań;
d) kwartalny audyt Fanpaga Muzeum na portalu społecznościowym Facebook zakończony raportem zawierającym ocenę i rekomendację co do dalszych działań;
e) przygotowywanie ofert z zakresu zakupu mediów.
2. Działania z zakresu public relations:
a) kreowanie w mediach potrzeb na wiadomości tematyczne związane z Muzeum;
b) opracowywanie i dystrybucja (przekazywanie) informacji prasowych do mediów polskich i zagranicznych wraz z odpowiednimi tłumaczeniami (minimum język angielski, francuski, niemiecki, rosyjski i chiński);
c) komunikacja i przekaz do mediów informacji o kalendarzu wydarzeń Muzeum, projektach, wydawnictwach (w tym pozyskiwaniem recenzji wydawnictw) oraz działaniach edukacyjnych (m.in. lekcje muzealne oraz warsztaty);
d) prowadzenie działań mediowych zgodnie z kalendarzem wizerunkowym Muzeum według przyjętego harmonogramu (załącznik 1 A do SIWZ);
e) budowanie i przekazanie Muzeum bazy danych dziennikarzy (minimum 1000 rekordów) oraz jej comiesięczna aktualizacja;
f) inicjowanie i koordynacja wywiadów z przedstawicielami Muzeum;
g) organizacja konkursów w radio oraz opracowanie koncepcji konkursów na portalu społecznościowym Facebook (minimum 20 konkursów w trakcie trwania umowy);
h) organizacja konferencji, briefingów prasowych oraz przygotowywanie notatek prasowych, oświadczeń dla mediów oraz udział w wydarzeniach dla mediów;
i) czynne pozyskiwanie patronów mediowych oraz partnerów do kluczowych programów i wydarzeń organizowanych przez Muzeum;
j) przygotowanie i realizacja kampanii informacyjnych na rzecz Muzeum, skierowanych głównie do polskich i zagranicznych informacji turystycznych, hoteli, portali turystycznych, kulturalnych, edukacyjnych i innych związanych z działalnością Muzeum (przekazywanie do minimum 40 podmiotów);
k) tworzenie i rozsyłanie comiesięcznego kalendarium wydarzeń Muzeum w języku polskim i angielskim do wyżej wymienionych podmiotów;
l) zarządzanie sytuacjami kryzysowymi.

3. Inne działania:
a) pozyskiwanie Mecenasów i Sponsorów dla Muzeum;
b) wspieranie organizacyjno - promocyjne projektów marketingowych realizowanych przez Muzeum lub mecenasów Muzeum.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie
Ulica ul. Agrykoli 1
Nr domu 1
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-460
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 50 60 197, 50 60 174
Fax 22 50 60 174
Internet www.lazienki-krolewskie.pl
Regon 01096372000000
E mail przetargi@lazienki-krolewskie.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Państwowa Instytucja Kultury
Rodzaj zam inny Państwowa Instytucja Kultury
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 28
Wadium 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj. w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie), 3) gwarancjach bankowych (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie), 4) gwarancjach ubezpieczeniowych (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie), 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwotą wadium rachunku Zamawiającego. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek Zamawiającego: BGK 04 1130 1017 0020 1460 7620 0005. 6. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądze oryginał należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Agrykoli 1, 00-460 Warszawa, budynek Podchorążówki, Parter, pokój 045 - Recepcja - do dnia składania ofert, natomiast kopię należy zamieścić w ofercie. 7. W przypadku wnoszenia wadium w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych, jak też w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w ust. 3 za wyjątkiem pieniądza, beneficjentem takich dokumentów musi być Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie ul. Agrykoli 1, 00-460 Warszawa. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy. 8. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 9. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ, spowoduje wykluczenie Wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą, zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje tego wymogu
Potencjal Zamawiający nie precyzuje tego wymogu
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy na podstawie art. 144 ustawy w następujących sytuacjach: 1) w przypadku ograniczenia środków finansowych jakimi dysponuje Zamawiający - ograniczeniu ulegnie odpowiednio zakres rzeczowy zamówienia sposób realizacji i cena, 2) pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, b) zmiany sposobu i terminu realizacji zamówienia wynikająca ze zmian w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, c) zmiana sposobu i terminu realizacji zamówienia wynikająca z okoliczności związanych z działalnością statutową Muzeum, zmianą struktury lub organizacji, d) zmiana zakresu usługi, która nie ma wpływu wynagrodzenie wykonawcy, 3) zmiany osoby wskazanej w umowie, odpowiedzialnej za wykonanie przedmiotu umowy po stronie Wykonawcy, posiadającej wymagane kwalifikacje i uprawnienia, a osoba zaproponowana w zastępstwie przez Wykonawcę będzie posiadała kwalifikacje i uprawnienia co najmniej takie, jak wymagane przez Zamawiającego - w zakresie zmiany tej osoby.
Kryt cena B
Kryt 1p 40
Kryt 2 Koncepcja promocji i działań z zakresu public relations
Kryt 2p 40
Kryt 3 Informacja prasowa
Kryt 3p 20
Spec www http://www.lazienki-krolewskie.pl/pl
Spec war Muzeum Łazienki Królewskie w warszawie, ul. Agrykoli 1, 00-460 Warszawa, budynek Podchorążówki,
Data skl 18/08/2015
Godz skl 12:00
Miejsce Muzeum Łazienki Królewskie w warszawie, ul. Agrykoli 1, 00-460 Warszawa, budynek Podchorążówki,
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Tak
Wiedza Wykonawca posiada doświadczenie w budowaniu na rzecz klienta relacji z mediami, w tym mediami zagranicznymi oraz w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje z należytą starannością: a) co najmniej 2 (dwie) usługi promocyjne na rzecz muzeum wpisanego do Państwowego Rejestru Muzeów, prowadzonego zgodnie z art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 1996 r. o muzeach (t.j. Dz. U. 2012, poz. 987), o wartości minimum 150 000 zł brutto każda; b) co najmniej 2 (dwie) usługi promocyjne obejmujące projekty współfinansowane lub finansowane ze środków Unii Europejskiej lub EOG, o wartości minimum 50 000 brutto każda; c) zrealizował kampanię public relations wydarzenia/wydarzeń, w których wzięło udział co najmniej 50 000 osób; d) przez minimum 3 miesiące prowadził na portalach społecznościowych profil należący do muzeum wpisanego do Państwowego Rejestru Muzeów, prowadzonego zgodnie z art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 1996 r. o muzeach (t.j. Dz. U. 2012, poz. 987). Zamawiający wymaga dołączenia do oferty dokumentów potwierdzających należyte wykonanie powyżej określonych usług.
Zdolne W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca dysponuje wskazanymi poniżej osobami: a) Lider Projektu, który musi posiadać minimum 5 -letnie doświadczenie, w zakresie promocji i public relations, w tym w dziedzinie kultury, sztuki i edukacji; b) Manager ds. PR, który musi posiadać minimum 3 -letnie doświadczenie w zakresie promocji i public relations, w tym w dziedzinie kultury, sztuki i edukacji
Sytuacja Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty Koncepcję promocji i działań z zakresu public relations zawierającą m.in. liczbę zagranicznych i polskich informacji turystycznych, hoteli, portali turystycznych, kulturalnych, edukacyjnych i innych związanych z działalnością Muzeum, do których wykonawca będzie kierował kampanie informacyjne na rzecz Muzeum (zadanie wskazane w Rozdziale III ust. 1 lit. j) SIWZ). Informacja prasowa, o której mowa w Rozdziale XIII ust. 1 lit. c) SIWZ, stanowiąca próbkę w rozumieniu § 6 ust. 1 Rozporządzenia.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)