Dostawa elementów infrastruktury informatycznej na potrzeby IC Rzepin oraz jednostek podległych

Publication date 2015-08-05
End date 2015-08-14 12:00:00
Instytucja Izba Celna w Rzepinie
Miejscowość Rzepin
Województwo lubuskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Pakiety oprogramowania do różnych operacji sieciowych,
  • Systemy operacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 116997 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 302321108, 302321304, 302130005, 302313000, 302131006, 486200000, 482193009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów infrastruktury informatycznej na potrzeby Izby Celnej w Rzepinie oraz jednostek podległych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający wymaga aby oferowany sprzęt posiadał parametry techniczne nie gorsze niż określone w tym załączniku. Zakres zamówienia: poniżej 134 000 euro.
Szczegółowy zakres zamówienia, jaki wykonawca będzie musiał wykonać w ramach zawartej umowy zawiera wzór umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Izba Celna w Rzepinie
Ulica ul. Dworcowa 5
Nr domu 5
Miejscowosc Rzepin
Kod poczt 69-110
Wojewodztwo lubuskie
Tel 95 7509301
Fax 95 7596442
Internet www.rzepin.scelna.gov.pl
Regon 00014383400000
E mail wojciech.zelezniak@rze.mofnet.gov.pl; artur.kaczmarek@rze.mofnet.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 28
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w ust. 9 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnia.
Wiedza Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w ust. 9 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnia.
Potencjal Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w ust. 9 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnia.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w ust. 9 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnia.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w ust. 9 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dok potw a)deklaracje zgodności CE dla urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek atramentowych stacji roboczych, monitorów i notebooków - stanowiące zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, b)potwierdzenie spełnienia normy ENERGY STAR 5.0, dla stacji roboczych, monitorów i notebooków oraz normy ENERGY STAR dla urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek atramentowych- dopuszcza się wydruk ze stron internetowych: www.energystar.gov lub http://www.eu-energystar.org) - stanowiące zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem, - wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa w lit. a i b, złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego, - wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa w lit. a i b, złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości i stosowanie równoważnych środków zarządzania środowiskiem;
Inne dokumenty Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem; zgodnie z powyższymi wymogami; Jeżeli wykonawcy występują wspólnie (konsorcja/spółki cywilne): a)oświadczenia i dokumenty wskazane w ust. 9 pkt 2 lit a, b i c musi złożyć każdy wykonawca z osobna, natomiast wskazane w ust. 9 pkt 1 SIWZ co najmniej jeden wykonawca lub wszyscy wykonawcy łącznie, b)ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji winno być wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów oraz dołączone do oferty, c)oferta winna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika, d)kopie dokumentów dotyczących danego wykonawcy są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, e)jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający może żądać - przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców; Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: a)oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty lub oświadczenia o których mowa w specyfikacji zamawiającego, b)oferta oraz załączone do niej dokumenty lub oświadczenia powinny być podpisane przez wykonawcę bądź osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, c)jeżeli ofertę podpisuje osoba, której umocowanie nie wynika z aktualnego odpisu właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wymagane jest załączenie pełnomocnictwa, d)załączane do oferty dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, z wyjątkiem pełnomocnictwa, które winno być złożone w formie oryginału lub odpisu notarialnego; Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych: a)wszystkie dokumenty złożone przez wykonawcę są jawne za wyjątkiem informacji zastrzeżonych, które to należy wyszczególnić na druku formularza ofertowo-cenowego w poz. Zastrzeżone dokumenty, b)dokumenty stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa powinny zostać umieszczone w ofercie w osobnym opakowaniu (kopercie) zatytułowanej Informacje objęte tajemnicą przedsiębiorstwa w sposób umożliwiający zamawiającemu udostępnienie jawnych elementów oferty innym uczestnikom postępowania, c)nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa; wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust.4 uPzp. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie nie dłuższym niż 28 dni od dnia zawarcia umowy.
Niepelnosprawne Nie
Dok potw 5 Tak
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy na warunkach określonych w SIWZ.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin wykonania zamówienia
Kryt 2p 5
Spec www www.rzepin.scelna.gov.pl
Spec war Specyfikację można również otrzymać w Izbie Celnej w Rzepinie ul. Dworcowa 5 pok. 219, pocztą tradycyjną lub elektroniczną (ic.rzepin@rze.mofnet.gov.pl) - na wniosek zainteresowanego.
Data skl 14/08/2015
Godz skl 12:00
Miejsce Siedziba zamawiającego - Wydział Organizacyjno-Prawny, ul. Dworcowa 5, 69-110 Rzepin, pokój 115.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)