Przeprowadzenie kampanii promocyjno-informacyjnych w Gdyni, w ramach realizacji projektu unijnego CIVITAS DYN@MO

Publication date 2015-08-06
End date 2015-08-14 10:00:00
Instytucja Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 117445 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 793400009, 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kampanii promocyjno-informacyjnych w Gdyni, w ramach realizacji projektu unijnego CIVITAS DYN@MO.
2. Celem realizacji przedmiotu zamówienia jest organizacja i realizacja:
a) Europejskiego Dnia Trolejbusowego, w ramach zadania G2.1. - Innowacyjne trolejbusy zasilane baterią litowo-jonową na nowej linii, dofinansowanego ze środków 7-go Programu Ramowego.
Europejski Dzień Trolejbusowy jest inicjatywą obchodzoną w Gdyni podczas Europejskiego Tygodnia Zrównoważonego Transportu. Inicjatywa została rozpoczęta w 2010r. w ramach realizacji projektu unijnego TROLLEY i jest kontynuowana w ramach CIVITAS DYN@MO.
b) kampanii promującej buspasy w Gdyni, w ramach zadania G3.5. - Wydzielone pasy ruchu dla autobusów wraz z systemem kontroli, dofinansowanego ze środków 7-go Programu Ramowego.
W ramach projektu CIVITAS DYN@MO, planuje się realizację buspasów na ul. Władysława IV oraz ul. Kwiatkowskiego. Rozważane projekty buspasów planowane są do wdrożenia we wrześniu 2015r. Ponadto w Gdyni powstały buspasy już na ul. Kieleckiej i na ul. Morskiej.
c) kampanii promującej platformę www.mobilnagdynia.pl, G3.4.- uruchomienie i prowadzenie platformy internetowej /Mobility 2.0/, dofinansowanego ze środków 7-go Programu Ramowego.
W ramach projektu CIVITAS DYN@MO powstała platforma internetowa informująca o działaniach projektu CIVITAS DYN@MO oraz innych inicjatywach Miasta Gdyni w kwestiach związanych z mobilnością. Platforma wykorzystywana jest do przeprowadzania badań, zbierania opinii i konsultacji z mieszkańcami.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do siwz.
4. Wykonawca na dostarczanych materiałach zamieści logotypy, otrzymane od Zamawiającego po podpisaniu umowy.
5. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia i sposób wynagradzania określa wzór umowy - załącznik nr 8 do siwz.
6. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załącznikach do niej.
7. Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia maksymalnie 73 867,30 zł brutto.
8. Miejsce świadczenia usługi: Miasto Gdynia.
9. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Ofercie zakresu prac których wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za usługi wykonane przez podwykonawców

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
Ulica ul. 10 Lutego 24
Nr domu 24
Miejscowosc Gdynia
Kod poczt 81-364
Wojewodztwo pomorskie
Tel 058 761 20 87-88; 761 20 85
Fax 058 6622841
Internet www.zdiz.gdynia.pl
Regon 22035628700000
E mail refzampub@zdiz.gdynia.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 30/09/2015
Wadium 500 zł, (słownie: pięćset 00/100 złotych).
Zaliczka Nie
Wiedza Wymagane jest wykazanie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej - 2 usług, każda o wartości netto minimum 30 000 zł, obejmujących organizację i realizację kampanii lub wydarzeń o charakterze promocyjno - informacyjnym na temat zrównoważonego transportu lub ekologii lub aktywnego stylu życia, i - jednej usługi obejmującej oklejenie przestrzeni reklamowej publicznych środków transportu zbiorowego, tj. trolejbusu i/lub autobusu, oraz załączenie dowodów, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Zdolne Wymagane jest dysponowanie co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia na stanowisku grafika, posiadającą wykształcenie obejmujące grafikę komputerową lub co najmniej roczne doświadczenie na stanowisku grafika komputerowego
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1) Formularz OFERTA, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 1 do siwz. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają jeden formularz OFERTA. 2) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 3) Formularz cenowy, sporządzony zgodnie ze wzorem formularza Zamawiającego, stanowiącego załącznik 1a do siwz. 4) Koncepcja wykonana przez Wykonawcę, podlegająca ocenie zgodnie z rozdziałem 14 siwz, zawierająca: a) pracę graficzną na temat równoważenia transportu miejskiego, ekologii lub promowania aktywnego stylu życia, w formie wydruku (plakat format A4), b) 10 pytań konkursowych przeznaczonych dla dzieci (do 12 lat), mających na celu sprawdzenie wiedzy na temat trolejbusów, c) 10 pytań konkursowych przeznaczonych dla dorosłych, mających na celu sprawdzenie wiedzy na temat trolejbusów, d) menu poczęstunku dla 400 osób, w formie opisu zawierającego rodzaj produktów, ilość i formę podania podczas wystawy trolejbusów. Kwota jaką Zamawiający przeznaczył na ten cel wynosi 2000 zł brutto. Wykonawca uwzględni wysokość tej kwoty przy wycenie poczęstunku. W powyższej kwocie muszą zostać elementy niezbędne do podania poczęstunku np. opakowania, kubeczki, serwetki, talerzyki, sztućce, w zależności od rodzaju poczęstunku. 5) Dokumenty potwierdzające, że zastrzeżone w ofercie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 6) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 7) Pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 7 do siwz. Zamawiający wymaga, aby składany dokument wskazywał: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku udostępnienia: - osób zdolnych do wykonania zamówienia należy imiennie wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, - wiedzy i doświadczenia należy wskazać konkretną formę uczestnictwa w realizacji zamówienia (np. podwykonawstwo, doradztwo, konsultacje). W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenia i dokumenty muszą być złożone przez tego Wykonawcę, który wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu w ww. zakresie.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy zawiera wzór umowy - Załącznik nr 8 do siwz
Kryt cena B
Kryt 1p 60
Kryt 2 Jakość, merytoryczna zawartość oferty
Kryt 2p 40
Spec www www.zdiz.gdynia.pl/rzp/civitas
Spec war w siedzibie Zamawiającego pok. 403
Data skl 14/08/2015
Godz skl 10:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego pok. 407
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Finansowanie: a) Europejski Dzień Trolejbusowy, w ramach zadania G2.1. - Innowacyjne trolejbusy zasilane baterią litowo-jonową na nowej linii, dofinansowanego ze środków 7-go Programu Ramowego, b) Kampania promująca buspasy w Gdyni, w ramach zadania G3.5. - Wydzielone pasy ruchu dla autobusów wraz z systemem kontroli, dofinansowanego ze środków 7-go Programu Ramowego, c) Kampania promująca platformę www.mobilnagdynia.pl, w ramach zadania G3.4.- uruchomienie i prowadzenie platformy internetowej /Mobility 2.0/, dofinansowanego ze środków 7-go Programu Ramowego. 2. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA data zakończenia: 30.09.2015r. Szczegółowy harmonogram realizacji usługi zawiera załącznik A do siwz. 3. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI w sprawach merytorycznych: Urszula Domska, nr tel. 58 764 40 02 w godz. 8.00 - 15.00, Alicja Pawłowska, nr tel. 58 764 40 02 w godz. 8.00 - 15.00, w sprawach proceduralnych: Kamila Kostkiewicz, nr tel. 58 761 20 86 w godz. 7.00 - 15.00 4. Otwarcie ofert odbędzie się dnia 14.08.2015r. o godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego pokój nr 206.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)