Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Postaw na Przedszkolaka!

Publication date 2015-08-07
End date 2015-08-17 11:00:00
Instytucja Miasto i Gmina Skępe
Miejscowość Skępe
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 201828 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 302360002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Postaw na Przedszkolaka!.
2. Zamówienie obejmuje dostawę sprzętu komputerowego wskazaną w załączniku 7
3. Wymienione wyżej elementy wyposażenia należy dostarczyć za porozumieniem z Zamawiającym w następujące lokalizacje:
1) Szkoła Podstawowa w Skępem, ul. Al. 1 Maja 89, 87-630 Skępe,
2) Szkoła Podstawowa w Skępem, filia w Łąkiem, ul. Podstawowa 41, 87-630 Skępe,
3) Szkoła Podstawowa w Wólce, Wólka 133 B, 87-630 Skępe,
4) Szkoła Podstawowa w Czermnie, Czermno 19A, 87-630 Skępe
5. Podwykonawcy:
1) Zamawiający nie zastrzega żadnej części zamówienia do powierzenia podwykonawcom.
2) Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać w Załączniku nr 6 zakres zamówienia powierzany podwykonawcom. W przypadku braku takiego wskazania, Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawcy.
3) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
4) Termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy przewidziany w umowie o podwykonawstwo nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy lub usługi.
5) Bezpośrednia zapłata na rzecz podwykonawców obejmuje wyłącznie należne wynagrodzenie, bez odsetek, należnych podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy.
6) Przed dokonaniem bezpośredniej zapłaty Zamawiający jest obowiązany umożliwić Wykonawcy zgłoszenie pisemnych uwag dotyczących zasadności bezpośredniej zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy. Zamawiający informuje o terminie zgłaszania uwag, nie krótszym niż 7 dni od dnia doręczenia tej informacji.
7) W przypadku zgłoszenia uwag, o których mowa w pkt 6, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Zamawiający może:
a) nie dokonać bezpośredniej zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, jeżeli Wykonawca wykaże niezasadność takiej zapłaty albo wysokości należnej zapłaty lub podmiotu, któremu płatność się należy, albo
b) złożyć do depozytu sądowego kwotę potrzebną na pokrycie wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy w przypadku istnienia zasadniczej wątpliwości Zamawiającego co do wysokości należnej zapłaty lub podmiotu, któremu płatność się należy, albo
c) dokonać bezpośredniej zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, jeżeli podwykonawca lub dalszy podwykonawca wykaże zasadność takiej zapłaty.
8) W przypadku dokonania bezpośredniej zapłaty podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, Zamawiający potrąca kwotę wypłaconego wynagrodzenia z wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Podwykonawcy:
7. Przed zawarciem umowy Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenie atestów, certyfikatów, specyfikacji technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, iż przedstawione w ofercie elementy wyposażenia odpowiadają swoimi parametrami tymi wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia.
8. Jakiekolwiek podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, programach funkcjonalno - użytkowych nazwy własne są przykładowe, zaś ewentualne wskazanie przez Zamawiającego producenta lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto i Gmina Skępe
Ulica ul. Kościelna 2
Nr domu 2
Miejscowosc Skępe
Kod poczt 87-630
Wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Tel 54 2878521
Fax 54 2877204
Internet www.bip.skepe.pl
Regon 91086656000000
E mail k.jaworski@skepe.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak nie dotyczy
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, co objęte zamówieniem podstawowym. Łączna wartość zamówień uzupełniających w stosunku do zamówienia podstawowego nie może przekroczyć 20 % wartości zamówienia podstawowego. Na okoliczność zamówienia uzupełniającego zostanie zawarta umowa w trybie zamówienia z wolnej ręki. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających nie jest zobowiązaniem Zamawiającego do udzielenia takiego zamówienia.
Czas D
Data zak 30/09/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia i dokumentów jakie mają załączyć Wykonawcy - wyszczególnionych w § 7 IDW. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunek Wykonawca spełnia.
Wiedza Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia i dokumentów jakie mają załączyć Wykonawcy - wyszczególnionych w § 7 IDW. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunek Wykonawca spełnia.
Potencjal Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia i dokumentów jakie mają załączyć Wykonawcy - wyszczególnionych w § 7 IDW. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunek Wykonawca spełnia.
Zdolne Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia i dokumentów jakie mają załączyć Wykonawcy - wyszczególnionych w § 7 IDW. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunek Wykonawca spełnia.
Sytuacja Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia i dokumentów jakie mają załączyć Wykonawcy - wyszczególnionych w § 7 IDW. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunek Wykonawca spełnia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty (zgodny z załączonym wzorem) - Załącznik nr 1; 2. Wypełniony i podpisany Wykaz cen (zgodny z załączonym wzorem) - Załącznik nr 1a; 3. Pełnomocnictwo w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. 4. Oświadczenie dot. podwykonawców - wypełniony i podpisany załącznik nr 5
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: 1) Strony mają prawo do przedłużenia Terminu zakończenia przedmiotu Umowy o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie Terminu zakończenia dostawy, w następujących sytuacjach: a) zaistnienia po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron: - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, - której nie można przypisać drugiej stronie, Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności powódź, obfite opady śniegu, pożar I inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamanie warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, norm w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; c) działania organów administracji publicznej, organów władzy lub wymiaru sprawiedliwości, które uniemożliwiają zgodnie z prawem wykonywanie zobowiązań umownych, zwłaszcza roje budowlanych, jeżeli zostały one podjęte przez te podmioty nie na skutek działań Wykonawcy lub Zamawiającego; d) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z SIWZ - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji umowy. 2) W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany: a) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, b) danych teleadresowych, c) danych rejestrowych, d) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin realizacji
Kryt 2p 5
Spec www www.bip.skepe.pl
Spec war Urząd Miasta i Gminy w Skępem, ul. Kościelna 2, 87-630 Skępe, pok. nr 13
Data skl 17/08/2015
Godz skl 11:00
Miejsce Urząd Miasta i Gminy w Skępem, ul. Kościelna 2, 87-630 Skępe, pok. Nr 5 sekretariat Urzędu Miasta i Gminy w Skępem.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1Zmienijszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej współfinansowany ze środków ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)