Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki - tusze, tonery, bębny, papier, taśmy i pojemniki
Publication date | 2015-08-07 |
End date | 2015-08-17 10:00:00 |
Instytucja | Jednostka Wojskowa nr 4198 |
Miejscowość | Warszawa |
Województwo | mazowieckie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 202330 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 301921136, 301251105, 301251208, 301243007, 301976301, 301976442, 301976435, 301251002, 446190002 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych, papieru do drukarek, faksów i ploterów dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej 4198 w Warszawie. Zadanie nr 1 - TUSZE; Zadanie nr 2 - TONERY I BĘBNY; Zadanie nr 3 - PAPIER; Zadanie nr 4 - PAPIER DO PLOTERA; Zadanie nr 5 - TAŚMY BARWIĄCE; Zadanie nr 6 - POJEMNIK NA ZUŻYTY TUSZ. 2. Za materiały oryginalne Zamawiający uważa materiały pochodzące od producenta drukarki (zalecane przez producenta drukarki). 3. Za materiały równoważne Zamawiający uznaje produkty, których wydajność jest nie mniejsza niż produktów oryginalnych, potwierdzona deklaracją zgodności wystawioną przez Wykonawcę, a proces ich produkcji przebiega zgodnie z normą ISO 9001:2000. Produkt równoważny na opakowaniu ma posiadać trwale nadrukowany (nie naklejony) typ i rodzaj produktu, nazwę producenta i miejsce produkcji. 4. Zamontowanie i używanie tuszy, tonerów oraz bębnów równoważnych nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. 5. Materiały eksploatacyjne (tonery, tusze, bębny oraz papier do plotera) powinny być: dobrej jakości, w pełni kompatybilne z urządzeniami Zamawiającego, do których są przeznaczone oraz powinny zapewniać należyte bezpieczeństwo pracy urządzenia, fabrycznie nowe - nieużywane, muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, muszą być wyprodukowane w okresie do 12 miesięcy przed datą dostawy i objęte gwarancją Wykonawcy na okres co najmniej 12 miesięcy. 6. Wszystkie materiały eksploatacyjne muszą być wytworzone w sposób gwarantujący kompatybilność z urządzeniem, dla którego zostały przypisane i ich stosowanie nie może naruszać warunków gwarancji urządzeń. 7. Poszczególne przedmioty oraz opakowania muszą być znakowane kodami kreskowymi umieszczonymi na etykietach jednostkowych i etykietach opakowań zbiorczych, określonych w Wojskowej Dokumentacji Techniczno - Technologicznej, zgodnie z postanowieniami decyzji nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r., poz.11) oraz przywołanym w jej treści standardem GS1. Specyfikacja generalna GS1 oraz dokumenty pomocnicze dla dostawcy dostępne są na stronach internetowych www.gs1.org i www.gs1pl.org oraz w dołączonym załączniku nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia dotyczącym wymagań w zakresie znakowania kodem kreskowym sprzętu informatyki i oprogramowania dostarczanego do Resortu Obrony Narodowej w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 8. W przypadku błędnej pracy lub uszkodzenia urządzenia drukującego spowodowanej zastosowaniem materiału równoważnego Wykonawca zobligowany jest do naprawy urządzenia drukującego na własny koszt lub zwrotu kosztów naprawy dokonanej w autoryzowanym serwisie. W sprawach spornych dotyczących wpływu używanych materiałów na uszkodzenie urządzenia drukującego wiążąca jest ekspertyza wykonana przez autoryzowany serwis. 9. W przypadku oferowania tuszy, tonerów, bębnów oraz papieru do plotera innych producentów niż zalecane przez producenta urządzenia, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty np. zaświadczenie (raport z testów) wystawione przez producenta oferowanych tuszów, tonerów oraz bębnów do drukarek lub jego upoważnionego przedstawiciela, potwierdzające spełnienie normy ISO/IEC 19752 w zakresie testowania wydajności oferowanych tuszów, tonerów oraz bębnów lub zaświadczenie wystawione przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający, że dostarczone produkty odpowiadają ww. normom technicznym lub równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające swoją siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wszystkie złożone dokumenty winny być w języku polskim lub ich tłumaczenia na język polski potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Udowodnienie równoważności artykułów eksploatacyjnych leży po stronie Wykonawcy. 10. W przypadku dostarczenia w trakcie umowy produktu równoważnego nie spełniającego wymagań producenta urządzeń, Zamawiający ma prawo zażądać dostarczenia w to miejsce produktów oryginalnych producenta sprzętu a wykonawca zobowiązuje się do wymiany w to miejsce produktu oryginalnego producenta sprzętu w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia przez zamawiającego o wadliwym produkcie (mailem lub faksem). Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 11. W przypadku, gdy produkt zalecany przez producenta urządzenia posiada inteligentny układ elektroniczny (chip) przekazujący informację o stanie zużycia tonera, Wykonawca złoży oświadczenie, że produkt równoważny posiada sprawny układ analogicznie działający. 12. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania tonerów, tuszy połówkowych (tzw. starterów). 13. Akceptacja płatności za wykonanie dostawy w terminie 30 dni od daty otrzymania oryginału poprawnie wystawionej faktury. 14. Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego. 15. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot umowy, w ciągu 72 godzin od złożenia zamówienia. ** kod produktu zalecany przez producenta urządzenia określa klasę produktu będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu w zakresie wymogów technicznych, użytkowych i jakościowych postawionych przez Zamawiającego lub artykuły eksploatacyjne równoważne. Przez równoważne należy rozumieć artykuły nowe - nieużywane, nie zawierające żadnych znamion wcześniejszej eksploatacji, o wydajności i jakości wydruku (nierozmazywanie się nadruku, nie przerywanie ciągłości nadruku, nie brudzenie drukowanych stron) nie gorszych od zalecanych przez producenta urządzenia, do którego są przeznaczone oraz nie naruszającymi praw lub rozwiązań patentowych innych podmiotów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.1bltr.wp.mil.pl OpisSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.1bltr.wp.mil.pl.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.1bltr.wp.mil.pl.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.1bltr.wp.mil.pl.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.1bltr.wp.mil.pl.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.1bltr.wp.mil.pl.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.1bltr.wp.mil.pl. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Jednostka Wojskowa nr 4198 |
Ulica | ul. Żwirki i Wigury 1C |
Nr domu | 1C |
Miejscowosc | Warszawa |
Kod poczt | 00-909 |
Wojewodztwo | mazowieckie |
Tel | 022 6821316 |
Fax | 022 6821316 |
Internet | www.1bltr.wp.mil.pl |
Regon | 01008894930000 |
E mail | zampubl@sp.mil.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: Jednostka Wojskowa nr 4198 |
Rodzaj zam inny | Jednostka Wojskowa nr 4198 |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 6 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 27/11/2015 |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia |
Wiedza | Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia |
Potencjal | Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia |
Zdolne | Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia |
Sytuacja | Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Inne dokumenty | 1. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej (art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty . |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w umowie, w sytuacjach określonych poniżej: - zmiana miejsca dostawy, - zmiana terminu dostawy wynikająca z działania siły wyższej, - zmiana przepisów prawnych np. VAT, -zamiana poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w § 1 ust 2 - Załącznika nr 3 - Istotne warunki umowy, z chwilą zaprzestania produkcji itp., a czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia umowy, na tzw. zamienniki tj. asortyment równoważny, po uzyskaniu zgody Zamawiającego. |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 90 |
Kryt 2 | Termin realizacji zamówienia (w godzinach) |
Kryt 2p | 10 |
Spec www | www.1bltr.wp.mil.pl |
Spec war | Jednostka Wojskowa nr 4198, 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 50, pokój nr 6. |
Data skl | 17/08/2015 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Jednostka Wojskowa nr 4198, 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 51, pokój 214 - Kancelaria. |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |