Roboty remontowo-adaptacyjne polegające na częściowej rozbiórce lady biura podawczego, montażu ścianek aluminiowych szklonych szkłem EI 30 z drzwiami o pow. 7,88m2, ścianki aluminiowej ze szkła bezpiecznego z drzwiami przesuwnymi o pow. 6,33 m2 i ścianki aluminiowej ze szkła bezpiecznego o pow. 2,26 m2 i 8,07 m2.
Uzupełnienie malowania farbą emulsyjną ścian oraz uzupełnienie sufitów podwieszonych o pow. 22,7 m2 , dostawa wyposażenia w meble - biurko 3 szt., krzesła 5 szt., siedziska 3 osobowe 1 szt.
Roboty elektryczne, instalacja dedykowana sieci elektrycznej do gniazd, instalacja oświetleniowa, sieć strukturalna, gniazda DATA, system telewizji przemysłowej 3 kamery, klimatyzacja 2 szt. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Sąd Okręgowy w Łodzi
|
Ulica |
Plac Dąbrowskiego 5
|
Nr domu |
5
|
Miejscowosc |
Łódź
|
Kod poczt |
90-921
|
Wojewodztwo |
łódzkie
|
Tel |
042 6778900, 6778938
|
Fax |
042 6778931
|
Internet |
www.lodz.so.gov.pl
|
Regon |
00032316300000
|
E mail |
janusz.rosiak@lodz.so.gov.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
|
Rodz zam |
B
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas dni |
60
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
|
Wiedza |
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykonawcy wykażą, że wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane o łącznej wartości nie mniejszej niż 100000 złotych
|
Potencjal |
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolne |
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja |
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykonawcy wykażą opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 |
zgodnie z opisem III.3.2
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji winien dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia; pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) do reprezentowania i podpisania dokumentacji
ofertowej, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we
właściwym rejestrze
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Wszelkie zmiany Umowy mogą nastąpić za zgodą obu Stron w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego regulujących następujące zagadnienia:
a) harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji robót i termin wykonania przedmiotu umowy
b) zmiana osób wymienionych w umowie na pisemny wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy
c) zakres robót powierzonych do wykonania przez podwykonawców na pisemny wniosek Wykonawcy
d) zmniejszenie zakresu robót w przypadku wystąpienia siły wyższej lub decyzji administracyjnej związanej z przedmiotem Umowy, na pisemny wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy
3. Zmiana harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji robót oraz terminu wykonania przedmiotu umowy możliwa jest w następujących przypadkach:
a) opóźnienia Zamawiającego związanego z przekazaniem placu budowy,
dokonaniem odbioru robót,
b) jakichkolwiek opóźnień, utrudnień lub przeszkód spowodowanych przez
osoby i podmioty trzecie,
c) wystąpienia siły wyższej.
- zmiana harmonogramu realizacji robót oraz terminu wykonania umowy nastąpi
proporcjonalnie do okresu, w jakim wystąpiły zdarzenia opisane w punkcie a, b, c.
4. Wykonawca może z własnej inicjatywy proponować zmianę zakresu robót powierzonych podwykonawcom w następujących przypadkach:
a) jeżeli powierzenie danych robót podwykonawcom umożliwi przyspieszenie wykonania robót,
b) jeżeli konieczność powierzenia danych robót do wykonania przez podwykonawców wynika z okoliczności niezależnych od Wykonawcy.
5. Dopuszczalne zmiany postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego nie będą skutkować zmianą wynagrodzenia Wykonawcy z wyjątkiem ust.2 d
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
80
|
Kryt 2 |
Termin gwarancji
|
Kryt 2p |
20
|
Spec www |
www.lodz.so.gov.pl
|
Spec war |
SĄD OKRĘGOWY W ŁODZI
Pl. Dąbrowskiego 5
90-921 Łódź
Postępowanie prowadzi:
Samodzielna sekcja ds. zamówień publicznych
|
Data skl |
24/08/2015
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
SĄD OKRĘGOWY W ŁODZI
Pl. Dąbrowskiego 5
90-921 Łódź
BIURO PODAWCZE
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|