Wydzielenie pomieszczeń dla potrzeb Biura Obsługi Interesantów i szatni na parterze budynku Sądu Rejonowego w Łęczycy

Publication date 2015-08-07
End date 2015-08-24 10:00:00
Instytucja Sąd Okręgowy w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 202374 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 454000001, 453000000, 451000008, 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Roboty remontowo-adaptacyjne polegające na częściowej rozbiórce lady biura podawczego, montażu ścianek aluminiowych szklonych szkłem EI 30 z drzwiami o pow. 7,88m2, ścianki aluminiowej ze szkła bezpiecznego z drzwiami przesuwnymi o pow. 6,33 m2 i ścianki aluminiowej ze szkła bezpiecznego o pow. 2,26 m2 i 8,07 m2.
Uzupełnienie malowania farbą emulsyjną ścian oraz uzupełnienie sufitów podwieszonych o pow. 22,7 m2 , dostawa wyposażenia w meble - biurko 3 szt., krzesła 5 szt., siedziska 3 osobowe 1 szt.
Roboty elektryczne, instalacja dedykowana sieci elektrycznej do gniazd, instalacja oświetleniowa, sieć strukturalna, gniazda DATA, system telewizji przemysłowej 3 kamery, klimatyzacja 2 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Sąd Okręgowy w Łodzi
Ulica Plac Dąbrowskiego 5
Nr domu 5
Miejscowosc Łódź
Kod poczt 90-921
Wojewodztwo łódzkie
Tel 042 6778900, 6778938
Fax 042 6778931
Internet www.lodz.so.gov.pl
Regon 00032316300000
E mail janusz.rosiak@lodz.so.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 60
Zaliczka Nie
Uprawnienie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Wiedza oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykonawcy wykażą, że wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane o łącznej wartości nie mniejszej niż 100000 złotych
Potencjal oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Zdolne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykonawcy wykażą opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 zgodnie z opisem III.3.2
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji winien dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia; pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) do reprezentowania i podpisania dokumentacji ofertowej, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszelkie zmiany Umowy mogą nastąpić za zgodą obu Stron w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego regulujących następujące zagadnienia: a) harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji robót i termin wykonania przedmiotu umowy b) zmiana osób wymienionych w umowie na pisemny wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy c) zakres robót powierzonych do wykonania przez podwykonawców na pisemny wniosek Wykonawcy d) zmniejszenie zakresu robót w przypadku wystąpienia siły wyższej lub decyzji administracyjnej związanej z przedmiotem Umowy, na pisemny wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy 3. Zmiana harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji robót oraz terminu wykonania przedmiotu umowy możliwa jest w następujących przypadkach: a) opóźnienia Zamawiającego związanego z przekazaniem placu budowy, dokonaniem odbioru robót, b) jakichkolwiek opóźnień, utrudnień lub przeszkód spowodowanych przez osoby i podmioty trzecie, c) wystąpienia siły wyższej. - zmiana harmonogramu realizacji robót oraz terminu wykonania umowy nastąpi proporcjonalnie do okresu, w jakim wystąpiły zdarzenia opisane w punkcie a, b, c. 4. Wykonawca może z własnej inicjatywy proponować zmianę zakresu robót powierzonych podwykonawcom w następujących przypadkach: a) jeżeli powierzenie danych robót podwykonawcom umożliwi przyspieszenie wykonania robót, b) jeżeli konieczność powierzenia danych robót do wykonania przez podwykonawców wynika z okoliczności niezależnych od Wykonawcy. 5. Dopuszczalne zmiany postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego nie będą skutkować zmianą wynagrodzenia Wykonawcy z wyjątkiem ust.2 d
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Termin gwarancji
Kryt 2p 20
Spec www www.lodz.so.gov.pl
Spec war SĄD OKRĘGOWY W ŁODZI Pl. Dąbrowskiego 5 90-921 Łódź Postępowanie prowadzi: Samodzielna sekcja ds. zamówień publicznych
Data skl 24/08/2015
Godz skl 10:00
Miejsce SĄD OKRĘGOWY W ŁODZI Pl. Dąbrowskiego 5 90-921 Łódź BIURO PODAWCZE
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)