Zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszkowie
Publication date | 2015-08-07 |
End date | 2015-08-25 09:30:00 |
Instytucja | Powiat Pruszkowski |
Miejscowość | Pruszków |
Województwo | mazowieckie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 202948 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 302000001, 302100004, 302300000, 480000008, 487000005, 302140002 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszkowie, z podziałem na 4 części: CZĘŚĆ 1 - zakup 36 sztuk czytników kodów 2D, 8 drukarek kodów 2D oraz urządzenia do drukowania nalep kontrolnych na szyby pojazdów. CZĘŚĆ 2 - zakup oprogramowania na potrzeby Starostwa. CZĘŚĆ 3 - zakup komputerów i monitorów na potrzeby WOM. CZĘŚĆ 4 - zakup komputerów i monitorów na potrzeby Starostwa Powiatowego. Wymagania: 1. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2014 r., objęty jako całość pełną minimum 3 letnią (maksymalnie 5 letnią) gwarancją producenta typu door to door liczoną od daty podpisania protokołu odbioru sprzętu. W przypadku awarii dysku twardego, uszkodzony dysk pozostaje u Zamawiającego; 2. Komputer musi być zaprojektowany i wyprodukowany w całości przez jednego producenta, elementy komputera muszą być przez niego sygnowane (opatrzone jego numerem katalogowym); 3. Możliwość aktualizacji i pobrania sterowników do oferowanego modelu komputera w najnowszych certyfikowanych wersjach przy użyciu dedykowanego darmowego oprogramowania producenta lub bezpośrednio z sieci Internet za pośrednictwem strony www producenta komputera po podaniu numeru seryjnego lub modelu komputera; 4. Telefoniczna infolinia/linia techniczna producenta komputera (w ofercie należy podać numer telefonu) dostępna w czasie obowiązywania gwarancji na sprzęt i umożliwiająca po podaniu numeru seryjnego urządzenia weryfikację konfiguracji fabrycznej wraz z wersją fabrycznie dostarczonego oprogramowania (system operacyjny, szczegółowa konfiguracja sprzętowa - CPU, HDD, pamięć); 5. Możliwość zgłoszenia sprzętu do serwisu poprzez stronę www po podaniu numeru seryjnego komputera; 6. Sprzęt należy dostarczyć oraz wnieść do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia; 7. Za zabezpieczenie sprzętu podczas transportu odpowiada Wykonawca; 8. Zaoferowany sprzęt musi spełniać minimalne wymagania Zamawiającego określone w załączniku lub posiadać lepsze; 9. Urządzenia i ich komponenty muszą być oznakowane przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta; 10. W okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnych napraw wadliwego lub uszkodzonego sprzętu, które nie wynikają z winy użytkownika. Udowodnienie wyżej wymienionej winy leży po stronie Wykonawcy; 11. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru sprzętu komputerowego celem naprawy serwisowej z siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko, zapewniając jego opakowanie; 12. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z dostawą przedmiotu zamówienia przekazał dokumenty określające zasady świadczenia usług w okresie gwarancyjnym (karta gwarancyjna), instrukcje obsługi przedmiotu w języku polskim; 13. Szczegółowe parametry techniczne urządzeń komputerowych wskazane zostały w Specyfikacji technicznej oferowanego zestawu stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ OpisZakup 36 sztuk czytników kodów 2D, 8 drukarek kodów 2D oraz urządzenia do drukowania nalep kontrolnych na szyby pojazdów.Termin realizacji wynosi 14 dni od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby dostarczenia sprzętu do siedziby, jednak nie później niż do 30 listopada 2015 r.Zakup oprogramowania na potrzeby Starostwa: 1. Microsoft Windows Server CAL 2012 PL User CAL Gov - licencje dla 50 użytkowników; 2. Windows serwer 2012 R2 Standard x64 OEM PL - 1 licencja; 3. Microsoft Office 2013 Professional PL 32/64-bit BOX - 1 licencja; 4. Microsoft Office 2013 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm 32/64-bit PL - 180 licencji; 5. Autodesk AutoCAD LT 2016 SLM Box Win - 1 licencja; 6. Adobe Acrobat DC 2015 Pro PL WIN Box - 2 licencje; 7. Prezi Pro - subskrypcja na 3 lata; 8. Adobe Photoshop&Premiere Elements 13 PL WIN BOX - 2 licencje; 9. Adobe Photoshop Elements 13 OS X -2 licencje; 10. Total Commander - 10 licencji; 11. DameWare Remote Support - 3 licencje. Termin dostarczenia oprogramowania ustala się na 14 dni od daty podpisania umowy, jednak nie później niż 25 września 2015 r.Zakup komputerów i monitorów na potrzeby WOM: 1. Komputer typ I (23 sztuki); 2. Komputer typ II (15 sztuk); 3. Monitor typ II (12 sztuk); 4. KVM (20 sztuk). Termin realizacji wynosi 14 dni od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby dostarczenia sprzętu do siedziby, jednak nie później niż do 30 listopada 2015 r.Zakup komputerów i monitorów na potrzeby Starostwa Powiatowego: 1. Komputer typ III (50 sztuk); 2. Komputer typ IV (3 sztuki); 3. Monitor typ I (30 sztuk). Termin dostarczenia sprzętu ustala się na 14 dni od daty podpisania umowy, jednak nie później niż 25 września 2015 r. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Powiat Pruszkowski |
Ulica | ul. Drzymały 30 |
Nr domu | 30 |
Miejscowosc | Pruszków |
Kod poczt | 05-800 |
Wojewodztwo | mazowieckie |
Tel | 022 7381400 |
Fax | 022 728 92 47 |
Internet | www.powiat.pruszkow.pl |
Regon | 01326714400000 |
E mail | m.ciarka@powiat.pruszkow.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 4 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Wadium | Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę wadium o wartości: 1. dla części 1 - 1.000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych); 2. dla części 2 - 4.000 zł (słownie: cztery tysiące złotych); 3. dla części 3 - 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych); 4. dla części 4 - 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych). Warunkiem ważności oferty Wykonawcy składającego ofertę na całość zamówienia jest wniesienie wadium o wartości 11.000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych) |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedstawionych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w SIWZ |
Wiedza | Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia w części 3 i 4 powinien wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat minimum 2 (dwa) zamówienia obejmujące dostawę minimum czterdziestu komputerów (każde zamówienie). Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedstawionych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w SIWZ |
Potencjal | W zakresie dysponowania potencjałem technicznym Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedstawionych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w SIWZ |
Zdolne | W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedstawionych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w SIWZ |
Sytuacja | W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedstawionych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w SIWZ |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Inne dokumenty | formularz ofertowy; specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu; stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru - załącznik Wykonawcy; w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - załącznik Wykonawcy |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w odniesieniu do zmiany terminu realizacji zamówienia gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, albo zaistnienia okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które były niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy |
Kryt cena | C |
Spec www | bip.powiat.pruszkow.pl |
Spec war | 05-800 Pruszków, ul. Drzymały 30, piętro I, pok. nr 105 |
Data skl | 25/08/2015 |
Godz skl | 09:30 |
Miejsce | Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Pruszkowie, 05-800 Pruszków, ul. Drzymały 30, piętro III, pok. nr 318 (wejście A) |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |