Zakup - drukarek, niszczrek, oprogramowania

Publication date 2015-08-10
End date 2015-08-19 11:00:00
Instytucja Szpital Rehabilitacyjno-Kardiologiczny w Kowanówku
Miejscowość Oborniki
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 118705 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 489000007, 301914008, 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

zamówienie częściowe nr 1 - dostawa drukarek laserowych w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym ( załącznik nr 6 do SIWZ)- odpowiednia tabela
zamówienie częściowe nr 2 - dostawa niszczarek w ilościach i parametrach okreslonych w formularzu cenowym ( załącznik nr 6 do SIWZ )- odpowiednia tabela
zamówienie częściowe nr 3- dostawa oprogramowania serwerowego w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym ( zalącznik nr 6 do SIWZ) - odpowiednia tabela. Zamawiający dopuszcza oprogramowanie równoważne pod warunkiem posiadania przez nie pełnej funkcjonalności (tak jak Microsoft Windows Server 2012 R2 DataCenter) pełnej kompatybilności z posiadanymi przez Zamawiającego oprogramowaniem oraz do ich pełnej integracji z posiadającymi przez Zamawiającego z oprogramowaniem Microsoft Windows Server 2012 R2 DataCenter w ramach przedmiotu zamówienia bez naliczania z tego tytułu dodatkowych opłat. Wszystkie ww. czynniki muszą być ujęte w cenie oferty.

Opis

Dostawa drukarek laserowych w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym (załącznik nr 6 do SIWZ) - odpowiednia tabela.
zamówienie częściowe nr 1 - drukarkiDostawa niszczarek w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym (załącznik nr 6 do SIWZ) - odpowiednia tabela.
zamówienie częściowe nr 2 - niszczarkiDostawa oprogramowania serwerowego w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym (załącznik nr 6 do SIWZ) - odpowiednia tabela.
zamówienie częściowe nr 3- oprogramowanie serwerowe

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Rehabilitacyjno-Kardiologiczny w Kowanówku
Ulica Kowanówko, ul. Sanatoryjna 34
Nr domu 34
Miejscowosc Oborniki
Kod poczt 64-600
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 061 2973400, 2973486
Fax 061 2961615
Internet kowanowko.com.pl
Regon 63106716800000
E mail bip@kowanowko.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Pełnomocnictwo Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej.;
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 termin dostawy
Kryt 2p 5
Spec www www.kowanowko.com.pl
Spec war siedzibie Zamawiającego - Szpital Rehabilitacyjno-Kardiologiczny w Kowanówku ul. Sanatoryjna 34, 64-600 Oborniki - Sekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
Data skl 19/08/2015
Godz skl 11:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego Szpital Rehabilitacyjno-Kardiologiczny w Kowanówku ul. Sanatoryjna 34, 64-600 Oborniki- sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Wadium W postepowaniu nie jest przewidziane składanie wadium
Uprawnienie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Potencjal O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Oświadczenie Wykonawcy w zakresie oferowanego asortymentu - załącznik nr 7 do SIWZ.
Inf dodat Sekcja II.2 Czas trwania zamówienia lub termin wykonania do 30 dni od daty udzielenia zamówienia dla zadania częściowego nr:1,2,3. Sekcja III.4.3 Dokumenty podmiotów zagranicznych: Dokument potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert W zakresie wskazanym w rozdziale III.4.2 i III.4.4-dokumenty na zasadach w nich wskazanych.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)