Dostawa sprzętu komputerowego w modułach - BZP 015/06007/15

Publication date 2015-08-10
End date 2015-08-18 11:00:00
Instytucja Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Stacje robocze,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Baterie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 118943 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 302140002, 302321108, 302313103, 302131006, 314400002, 302341009, 302372001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego. 2. Zamówienie składa się z czterech modułów. Oznacza to, że każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na całość zamówienia w podziale na moduły lub na dowolnie wybrany moduł.
Moduł I -Komputer stacjonarny, zestaw komputerowy, drukarki, monitor, urządzenie wielofunkcyjne - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu nr 3 SIWZ stanowiącym kalkulację ceny ofertowej oraz w Formularzu nr 3A SIWZ zawierającym parametry techniczne i inne wymagane właściwości dla zamawianego sprzętu, jak również w Formularzu nr 7 stanowiącym istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.
Moduł II - Notebooki, stacja dokująca/replikator portów - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu nr 4 SIWZ stanowiącym kalkulację ceny ofertowej oraz w Formularzu nr 4A SIWZ zawierającym parametry techniczne i inne wymagane właściwości dla zamawianego sprzętu, jak również w Formularzu nr 7 stanowiącym istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.
Moduł III - PenDrive, baterie, dysk zewnętrzny, karty pamięci, adaptery, mysz bezprzewodowa, glowice drukujące - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu nr 5 SIWZ stanowiącym kalkulację ceny ofertowej oraz w Formularzu nr 5A SIWZ zawierającym parametry techniczne i inne wymagane właściwości dla zamawianego sprzętu, jak również w Formularzu nr 7 stanowiącym istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.
Moduł IV - Notebooki - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu nr 6 SIWZ stanowiącym kalkulację ceny ofertowej oraz w Formularzu nr 6A SIWZ zawierającym parametry techniczne i inne wymagane właściwości dla zamawianego sprzętu, jak również w Formularzu nr 7 stanowiącym istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.
3. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia podane są znaki towarowe odnoszące się do określonego rodzaju urządzenia lub inne nazwy własne, oznacza to, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia
i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W takim przypadku Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych. Poprzez rozwiązania równoważne Zamawiający rozumie takie, które co najmniej spełniają wymogi określone w SIWZ, w tym w szczególności charakteryzują się parametrami technicznymi, jakościowymi i użytkowymi nie gorszymi niż określone w Formularzu nr 3A i/lub 4A i/lub 5A i/lub 6A SIWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia sprzętu komputerowego i akcesoriów fabrycznie nowych, które będą zakupione w autoryzowanej sieci sprzedaży - oficjalnym kanale sprzedaży - na rynek europejski i podlegać będą pełnej obsłudze gwarancyjnej i pogwarancyjnej producenta na terenie Polski - będą posiadać stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych przez producenta do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. Dla sprzętu komputerowego wymagane jest posiadanie deklaracji zgodności CE.
5. Wykonawca zobowiązany jest w momencie dostawy do dostarczenia do każdego dostarczanego produktu - sprzętu lub akcesorium - swojego oświadczenia o produkcie (zawierającego m.in. dane identyfikacyjne produktu pozwalające na jego identyfikację np. kod produktu, numer seryjny itp.), że jest fabrycznie nowe, pochodzi z autoryzowanej sieci sprzedaży - oficjalnego kanału sprzedaży na rynek europejski i podlega pełnej obsłudze gwarancyjnej i pogwarancyjnej producenta na terenie Polski. Dla sprzętu oświadczenie powinno dodatkowo zawierać informację, że jest on oznakowany symbolem CE.
6. Wykonawca zobowiązany jest w momencie dostawy do dostarczenia wraz z sprzętem komputerowym licencji dla wymaganego oprogramowania, a także niezbędnych do instalacji tego oprogramowania i jego legalnego użytkowania: kluczy sprzętowych, numerów seryjnych, kodów aktywacyjnych i innych danych.
7. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia sprzętu komputerowego posiadającego określoną w SIWZ co do długości i rodzaju gwarancję producenta.
8. W przypadku, gdy sposób obsługi naprawy gwarancyjnej nie jest bezpośrednio określony w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na życzenie Zamawiającego sprzętu zastępczego o nie gorszych parametrach na czas naprawy gwarancyjnej powyżej: 14 dni kalendarzowych licząc od daty pisemnego zgłoszenia awarii lub wadliwego działania sprzętu. 9. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnych usług serwisowych na sprzedany sprzęt w okresie gwarancji. Oznacza to, że o ile Wykonawca podejmuje czynności serwisowe celem: usunięcia awarii i/lub wad, przeprowadzeniem we własnym zakresie diagnozy uszkodzeń/wad lub realizacji wymaganych zabiegów określonych przez producenta w okresie trwania gwarancji (o ile takie zostały przez producenta jednoznacznie zdefiniowane dla danego sprzętu w ramach gwarancji, np. konieczność przeprowadzenia obowiązkowego przeglądu i/lub konserwacji sprzętu przez serwis producenta w trakcie trwania gwarancji), to wykonuje je bezpłatnie - Zamawiający nie ponosi z tego tytułu dodatkowych kosztów. Zamawiający ponosi jedynie koszty realizowanych bezpośrednio przez niego stosownych przeglądów, konserwacji i czyszczenia sprzętu w zakresie wynikającym z standardowej obsługi urządzeń, a także koszty zakupów materiałów eksploatacyjnych.
10. Wykonawca zobowiązany jest do poniesienia wszelkich kosztów związanych z naprawą gwarancyjną w tym koszty transportu. Odbiór sprzętu do naprawy gwarancyjnej i zwrot sprzętu z naprawy gwarancyjnej nastąpi w siedzibie Zamawiającego. Za czas rozpoczęcia naprawy gwarancyjnej rozumie się dzień, w którym Zamawiający pisemnie zawiadomił Wykonawca o awarii lub wadzie uniemożliwiającej korzystanie ze sprzętu. W przypadku zawiadomienia w formie faksu (forma zasadnicza) za dzień pisemnego zgłoszenia należy uważać pierwszy dzień roboczy następujący po dniu, w którym wysłano faks. Okres gwarancji przedłuża się odpowiednio o czas naprawy gwarancyjnej.
11. Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia czasu reakcji serwisu określonego w SIWZ - rozumianego jako odbiór sprzętu do naprawy lub dostarczenie sprzętu zamiennego w ramach gwarancji licząc od daty pisemnego zgłoszenia awarii lub wadliwego działania sprzętu. W przypadku, gdy czas jest nie jest określony bezpośrednio dla danej pozycji w SIWZ, czas reakcji serwisu wynosi maksymalnie 2 dni robocze.
12. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany akcesoriów posiadających wady materiałowe.
13. Sprzęt/akcesoria muszą posiadać gwarancję ich producenta zgodnie z wymaganym minimalnym okresem podanym w druku oferty z zachowaniem dodatkowych wymagań w tym zakresie podanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia znajdującego się w Formularzach 3A i/lub 4A i/lub 5A i/lub 6A SIWZ.
14. Wykonawcy są zobowiązani na każde żądanie Zamawiającego do przedstawienia certyfikatów, dokumentów i/lub materiałów informacyjnych przygotowanych przez producenta oferowanego sprzętu potwierdzających spełnienie minimalnych wymagań oraz warunków gwarancji określonych przez Zamawiającego. Nie przedstawienie na żądanie Zamawiającego w/w dokumentów, może spowodować, że Zamawiający nie będzie w stanie stwierdzić, czy oferowany sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 15. Zamawiający wykluczy z przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcę, o ile wystąpią okoliczności, o których mowa w art. 24 ust 2a ustawy Pzp, chyba że Wykonawca udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

Opis

Komputer stacjonarny - 1 szt, Zestaw komputerowy - 2 szt, Drukarka - 2 szt, Monitor - 1 szt, Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia znajdującym się w Formularzu nr 3 SIWZ stanowiącym kalkulację ceny ofertowej oraz w Formularzu nr 3A SIWZ zawierającym parametry techniczne i inne wymagane właściwości dla zamawianego sprzętuNotebooki - 6 szt, Stacja dokująca/replikator portów - 1 szt - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia znajdującym się w Formularzu nr 4 SIWZ stanowiącym kalkulację ceny ofertowej oraz w Formularzu nr 4A SIWZ zawierającym parametry techniczne i inne wymagane właściwości dla zamawianego sprzętuPenDrive - 6 szt, Bateria - 2 szt, Dysk zewnętrzny -1 szt, Karta pamięci - 3 szt, Adapter - 2 szt, Mysz bezprzewodowa - 1 szt, Głowica drukująca - 2 szt - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia znajdującym się w Formularzu nr 5 SIWZ stanowiącym kalkulację ceny ofertowej oraz w Formularzu nr 5A SIWZ zawierającym parametry techniczne i inne wymagane właściwości dla zamawianego sprzętuNotebooki - 2 szt - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia znajdującym się w Formularzu nr 6 SIWZ stanowiącym kalkulację ceny ofertowej oraz w Formularzu nr 6A SIWZ zawierającym parametry techniczne i inne wymagane właściwości dla zamawianego sprzętu

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Ulica ul. 1 Maja 50
Nr domu 50
Miejscowosc Katowice
Kod poczt 40-287
Wojewodztwo śląskie
Tel 32 2577000 w. 7108, 2577108
Fax 32 257 74 99,2577108
Internet www.ue.katowice.pl
Regon 00000154800000
E mail bzp@ue.katowice.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 42
Wadium Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego Formularz nr 2A SIWZ. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie: spełnia/ nie spełnia.
Wiedza Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego Formularz nr 2A SIWZ. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie: spełnia/ nie spełnia.
Potencjal Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego Formularz nr 2A SIWZ. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie: spełnia/ nie spełnia.
Zdolne Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego Formularz nr 2A SIWZ. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie: spełnia/ nie spełnia.
Sytuacja Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego Formularz nr 2A SIWZ. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie: spełnia/ nie spełnia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego Formularz nr 2A SIWZ. 2. Oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie poświadczona kopia dla osoby podpisującej ofertę w przypadku, gdy wykonawca nie ma możliwości osobistego podpisania oferty. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa wymagana jest forma i rodzaj właściwy do poszczególnych czynności. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje zgodnie z art. 144 ust 1 ustawy Pzp, możliwość zmiany postanowień zawartych w umowie w stosunku do treści, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, tylko w przypadku zaprzestania produkcji sprzętu, który był oferowany w ofercie. W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności, Wykonawca może zaoferować inny sprzęt w ramach dostawy pod warunkiem, iż: - parametry tego sprzętu nie są gorsze od parametrów sprzętu oferowanego w ofercie i opisanego w SIWZ, - przedstawi odpowiedni dokument producenta sprzętu potwierdzający, że zaprzestano produkcji sprzętu oferowanego w ofercie. Skutkiem zmian będzie zawarcie stosownego aneksu do umowy. Termin dostawy oraz cena nie mogą ulec zmianie.
Kryt cena C
Spec www www.ue.katowice.pl
Spec war Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach; Biuro Zamówień Publicznych, ul. 1 Maja 47, pok. nr 7, bud. E; 40-287 Katowice
Data skl 18/08/2015
Godz skl 11:00
Miejsce Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach; Biuro Zamówień Publicznych, ul. 1 Maja 47, pok. nr 7, bud. E; 40-287 Katowice
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)