Remonty okresowe w budynkach jednostek organizacyjnych II Oddziału ZUS w Łodzi.

Publication date 2015-08-10
End date 2015-08-25 10:00:00
Instytucja Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Łodzi
Miejscowość Zduńska Wola
Województwo łódzkie
Branża
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 203542 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 454421008, 454100004, 454420007, 454300000, 454210004, 395154102, 454430004, 452619003, 453320003, 453110000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Remonty okresowe w budynkach jednostek organizacyjnych II Oddziału ZUS w Łodzi.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części (tzw. oferty częściowe).
Przedmiot zamówienia składa się z dwóch niezależnych od siebie części:
CZĘŚĆ 1
1) Remont Sali Obsługi Klientów - Zduńska Wola (98-220), ul. Kilińskiego 24 - budynek B.
2) Malowanie klatki schodowej, pomieszczeń socjalnych i poczekalni - Zduńska Wola (98-220), ul. Kilińskiego 24 - budynek B.
3) Wymiana wykładzin w archiwum zakładowym - Zduńska Wola (98-220), ul. Kilińskiego 24 - budynek B.
4) Malowanie Sali Obsługi Klientów, montaż naroży ochronnych w ciągach komunikacyjnych - Wieluń (98-300), ul. 3 Maja 7.
5) Wymiana drzwi na ognioodporne oraz naprawa posadzek betonowych w składnicy akt - Wieluń (98-300), ul. 3 Maja 7.
6) Wymiana drzwi wejściowych na Salę Obsługi Klientów oraz wymiana okna - Poddębice (99-200), ul. Narutowicza 6 A.
CZĘŚĆ 2:
1) Malowanie składnicy akt oraz elewacji ściany północnej wraz z konserwacją rynien i dachu - Łódź (93-193), ul. Łęczycka 70.
2) Malowanie składnicy akt, pokoi biurowych wraz z wymianą wykładzin podłogowych - Pabianice (95-200), ul. Kościuszki 31.
3) Remont pomieszczeń socjalnych - Pabianice (98-200), ul. Kościuszki 31.
Zamawiający wyraża zgodę na udział podwykonawców w realizacji zamówienia.
Udział podwykonawców w realizacji zamówienia nie może być większy niż 50 % przedmiotu zamówienia (należy określić w odniesieniu do wartości umowy).
Zaangażowanie podwykonawców nie zmienia zobowiązań wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu, jakby to były działania, uchybienia lub zaniedbania jego własnych pracowników.
W przypadku zamiaru powierzenia podwykonawcom wykonania części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie zakresu prac, który zamierza powierzyć podwykonawcom.
W przypadku nie wskazania w ofercie zakresu prac przewidzianych do powierzenia podwykonawcom Zamawiający uzna, że Wykonawca samodzielnie wykona przedmiot zamówienia.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych obejmujących ujęcie w ofercie i zastosowanie materiałów innych niż opisane w dokumentach tworzących Opis Przedmiotu Zamówienia (Przedmiarach Robót, Specyfikacjach Technicznych Wykonywania i Odbioru Robót Budowlanych, Dokumentacji Projektowej - rysunkach) pod warunkiem, że ich parametry jakościowe będą nie gorsze od określonych w w/w dokumentach. Użycie w dokumentacji postępowania jakichkolwiek znaków towarowych ma charakter wyłącznie informacyjny w celu umożliwienia wykonawcom ustalenia równoważności oferowanych materiałów. W żadnym wypadku nie oznacza to obowiązku ich zastosowania. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Wykonawca ma obowiązek załączenia do oferty dokumentów potwierdzających ich równoważność.

Opis

Remonty okresowe w budynkach jednostek organizacyjnych II Oddziału ZUS w Łodzi.
CZĘŚĆ 1
1) Remont Sali Obsługi Klientów - Zduńska Wola (98-220), ul. Kilińskiego 24 - budynek B.
2) Malowanie klatki schodowej, pomieszczeń socjalnych i poczekalni - Zduńska Wola (98-220), ul. Kilińskiego 24 - budynek B.
3) Wymiana wykładzin w archiwum zakładowym - Zduńska Wola (98-220), ul. Kilińskiego 24 - budynek B.
4) Malowanie Sali Obsługi Klientów, montaż naroży ochronnych w ciągach komunikacyjnych - Wieluń (98-300), ul. 3 Maja 7.
5) Wymiana drzwi na ognioodporne oraz naprawa posadzek betonowych w składnicy akt - Wieluń (98-300), ul. 3 Maja 7.
6) Wymiana drzwi wejściowych na Salę Obsługi Klientów oraz wymiana okna - Poddębice (99-200), ul. Narutowicza 6 A.
Zamawiający wyraża zgodę na udział podwykonawców w realizacji zamówienia.
Udział podwykonawców w realizacji zamówienia nie może być większy niż 50 % przedmiotu zamówienia (należy określić w odniesieniu do wartości umowy).
Zaangażowanie podwykonawców nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu, jakby to były działania, uchybienia lub zaniedbania jego własnych pracowników.
W przypadku zamiaru powierzenia podwykonawcom wykonania części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie zakresu prac, który zamierza powierzyć podwykonawcom.
W przypadku nie wskazania w ofercie zakresu prac przewidzianych do powierzenia podwykonawcom Zamawiający uzna, że Wykonawca samodzielnie wykona przedmiot zamówienia.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych obejmujących ujęcie w ofercie i zastosowanie materiałów innych niż opisane w dokumentach tworzących Opis Przedmiotu Zamówienia (Przedmiarach Robót, Specyfikacjach Technicznych Wykonywania i Odbioru Robót Budowlanych, Dokumentacji Projektowej - rysunkach) pod warunkiem, że ich parametry jakościowe będą nie gorsze od określonych w w/w dokumentach. Użycie w dokumentacji postępowania jakichkolwiek znaków towarowych ma charakter wyłącznie informacyjny w celu umożliwienia wykonawcom ustalenia równoważności oferowanych materiałów. W żadnym wypadku nie oznacza to obowiązku ich zastosowania. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Wykonawca ma obowiązek załączenia do oferty dokumentów potwierdzających ich równoważność.Remonty okresowe w budynkach jednostek organizacyjnych II Oddziału ZUS w Łodzi.
CZĘŚĆ 2:
1) Malowanie składnicy akt oraz elewacji ściany północnej wraz z konserwacją rynien i dachu - Łódź (93-193), ul. Łęczycka 70.
2) Malowanie składnicy akt, pokoi biurowych wraz z wymianą wykładzin podłogowych - Pabianice (95-200), ul. Kościuszki 31.
3) Remont pomieszczeń socjalnych - Pabianice (98-200), ul. Kościuszki 31.
Zamawiający wyraża zgodę na udział podwykonawców w realizacji zamówienia.
Udział podwykonawców w realizacji zamówienia nie może być większy niż 50 % przedmiotu zamówienia (należy określić w odniesieniu do wartości umowy).
Zaangażowanie podwykonawców nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu, jakby to były działania, uchybienia lub zaniedbania jego własnych pracowników.
W przypadku zamiaru powierzenia podwykonawcom wykonania części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie zakresu prac, który zamierza powierzyć podwykonawcom.
W przypadku nie wskazania w ofercie zakresu prac przewidzianych do powierzenia podwykonawcom Zamawiający uzna, że wykonawca samodzielnie wykona przedmiot zamówienia.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych obejmujących ujęcie w ofercie i zastosowanie materiałów innych niż opisane w dokumentach tworzących Opis Przedmiotu Zamówienia (Przedmiarach Robót, Specyfikacjach Technicznych Wykonywania i Odbioru Robót Budowlanych, Dokumentacji Projektowej - rysunkach) pod warunkiem, że ich parametry jakościowe będą nie gorsze od określonych w w/w dokumentach. Użycie w dokumentacji postępowania jakichkolwiek znaków towarowych ma charakter wyłącznie informacyjny w celu umożliwienia wykonawcom ustalenia równoważności oferowanych materiałów. W żadnym wypadku nie oznacza to obowiązku ich zastosowania. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Wykonawca ma obowiązek załączenia do oferty dokumentów potwierdzających ich równoważność.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Łodzi
Ulica ul. Kilińskiego 7/11
Nr domu 7/11
Miejscowosc Zduńska Wola
Kod poczt 98-220
Wojewodztwo łódzkie
Tel 43 8245656 w.324; 8234041w.324
Fax 43 8246166; 8234184
Internet www.zus.pl
Regon 00001775600159
E mail borkowskid@zus.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Rodz zam B
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 30/11/2015
Wadium Wadium niewymagane. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 4 % ceny oferty ogółem brutto.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Wiedza Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Potencjal Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony Harmonogram rzeczowo-finansowy zgodny ze Wzorem nr 5 stanowiącym załącznik do SIWZ, określający kolejność i terminy wykonania robót oraz ich finansowanie.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących okolicznościach: 1) Zmiany treści Umowy wymagają pod rygorem nieważności zgody obu Stron, z zachowaniem formy pisemnej. 2) Zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w przypadkach opisanych w ust. 3 niniejszego paragrafu, z zastrzeżeniem, iż zmiany te nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ oraz strony Umowy wyraziły zgodę na wprowadzenie zmian. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wskazanych w niniejszym paragrafie nie stanowi zobowiązania Stron do wprowadzenia zmiany. 3) Niezależnie od treści innych zapisów niniejszej Umowy, zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa w przypadku wystąpienia któregokolwiek z następujących przypadków: 1. zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: a. siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, b. warunkami pogodowymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót zgodnie z ustaloną technologią, c. klęską żywiołową, 2. zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi itp., w szczególności: a. odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne oraz warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych, 3. zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a. wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego, b. konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, 4. zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: a. przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp. b. odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej, c. wydanie postanowienia o wstrzymaniu robót budowlanych, w przypadku, o którym mowa w art. 50 ust. 1 pkt. 4 Prawa budowlanego, d. konieczność uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy, e. konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich- w tym grup społecznych lub zawodowych nieartykułowanych lub nie możliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy, 5. zmiany technologiczne, w szczególności: a. konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub technicznej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu, b. odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lub technicznej warunki terenowe, geologiczne, wodne, istnienie niezinwentaryzowanych (nieujętych w dokumentacji) urządzeń, instalacji lub obiektów, c. konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, d. konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich nieartykułowanych lub niemożliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy, 6. zmiana organizacji spełnienia świadczenia: a. zmiana zasad dokonywania odbiorów robót, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby Zamawiającego, b. zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych Zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy, c. zmiany zasad oznaczania rzeczy lub obiektów, jeśli oznaczenie nie narusza prawa i zasad bezpieczeństwa, 7. pozostałe zmiany: a. wydłużenie okresu gwarancji lub rękojmi o dowolny okres b. zmiany umożliwiające usunięcie ewentualnych rozbieżności i doprecyzowanie umowy, których celem jest jednoznaczna interpretacja jej zapisów przez Strony. 8. Dopuszcza się możliwość zmian osób upoważnionych ze strony Zamawiającego i Wykonawcy, numerów telefonów, faksów, emaili, rachunku bankowego, a także danych identyfikacyjnych stron. Zmiana ta wymaga niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej strony i nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. 4) Strony Umowy zawierają stosowny aneks w celu dokonania zmian w niniejszej Umowie.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Gwarancja jakości
Kryt 2p 10
Spec www www.zus.pl
Spec war ZUS II Oddział w Łodzi, ul. Kilińskiego 7/11, 98-220 Zduńska Wola, pokój 119
Data skl 25/08/2015
Godz skl 10:00
Miejsce ZUS II Oddział w Łodzi, ul. Kilińskiego 7/11, 98-220 Zduńska Wola, pokój 119
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Miejsce i termin otwarcia ofert: ZUS II Oddział w Łodzi, ul. Kilińskiego 7/11, 98-220 Zduńska Wola, pokój 201 (II piętro), 25.08.2015 r. do godz. 10.15 Uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami w godzinach 700-1500 (Pn.-Pt.) są: 1. W zakresie procedury: Dominik Borkowski - tel. 43 8234041 lub 43 8245656 wew. 324, 502008892, fax. 43 8234184, borkowskid@zus.pl 2. W zakresie przedmiotu zamówienia: Waldemar Feldman - tel. 502008850, 43 8234041 lub 43 8245656 wew. 355, Ewa Wawrzyniak - tel. 43 8234041 lub 43 8245656 wew. 316.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)