Wykonanie i dostawa 250 kompletów walizek podróżnych stanowiących materiały promujące program POIŚ 2007-2013

Publication date 2015-08-11
End date 2015-08-19 09:00:00
Instytucja Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Walizki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 119801 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 189210001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Realizacja zamówienia obejmuje: 1) wykonanie 250 kompletów walizek, których szczegółowy opis stanowi załącznik nr 7 do SIWZ;
2) dostawę do Zamawiającego, 250 kompletów walizek, o których mowa w pkt. 1, w sposób uzgodniony z Zamawiającym, stosownie do § 12 ust. 3 SIWZ, przy czym wymaganiem obligatoryjnym jest magazynowanie kompletów walizek do 30 dni od terminu wykonania zamówienia (każda partia min. 30 sztuk - zależnie od decyzji Zamawiającego) i dostawa jednej lub dwóch partii (do decyzji Zamawiającego);
3) ustalenie z Zamawiającym dokładnej liczby sztuk walizek w poszczególnych kolorach przed podpisaniem umowy (zamawiający wybierze z 5 zaoferowanych kolorów 2 lub więcej);
4) oznakowanie dostarczanych walizek informacją o źródłach finansowania tj. oznaczeniem (logo) i nazwą Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko oraz Unii Europejskiej zgodnie z instrukcją oznakowania przedsięwzięć dofinansowywanych ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, znajdującą się na stronie internetowej https://www.pois.2007-2013.gov.pl/ZPFE/Strony/Zasady.aspx.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
Ulica ul. Wawelska 52/54
Nr domu 52/54
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-922
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 8256376, 8258457
Fax 022 8256376, 8254129
Internet www.gios.gov.pl
Regon 00086159300000
E mail s.hebda@gios.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa centralna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 22
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w formie spełnia/ nie spełnia- na podstawie informacji przedstawionych w dokumentach.
Wiedza Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie, którego przedmiotem była dostawa co najmniej 200 walizek, o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 75 000,00 zł. W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca dołączy do oferty wykaz wykonanych usług potwierdzających spełnienie warunku opisanego w ust. 1 pkt 2), sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w formie spełnia/ nie spełnia- na podstawie informacji przedstawionych w dokumentach.
Potencjal Na podstawie oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w formie spełnia/ nie spełnia- na podstawie informacji przedstawionych w dokumentach.
Zdolne Na podstawie oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w formie spełnia/ nie spełnia- na podstawie informacji przedstawionych w dokumentach.
Sytuacja Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł. W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca dołączy do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową potwierdzającą spełnienie warunku opisanego w ust. 1 pkt 4), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści zawartej Umowy, w szczególności w zakresie dotyczącym Przedmiotu Zamówienia, terminu i sposobu wykonania Umowy, w następujących okolicznościach: 1) nastąpią okoliczności niezależne od Wykonawcy lub Zamawiającego, powodujące, że nie jest możliwe, celowe lub korzystne dla Zamawiającego wykonanie Umowy zgodnie z jej treścią, w szczególności z uwagi na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzanych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a innym niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest przedmiotowe zamówienie. 3) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości. 2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za część zrealizowanej Umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 70
Kryt 2 Elastyczność dostaw
Kryt 2p 15
Kryt 3 Termin realizacji
Kryt 3p 15
Spec www www.gios.gov.pl/bip/przetargi
Spec war Główny Inspektorat Ochrony Środowiska, ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa
Data skl 19/08/2015
Godz skl 09:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego Kancelaria GIOŚ - pokój nr 512, Główny Inspektorat Ochrony Środowiska, ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, V piętro
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Priorytetu III Zarządzanie zasobami i przeciwdziałanie zagrożeniom środowiska Działanie 3.2. Zapobieganie i ograniczanie skutków zagrożeń naturalnych oraz przeciwdziałanie poważnym awariom, projektu: Zakupy sprzętu do szybkiej oceny ryzyka w przypadku wystąpienia poważnej awarii, organizacja systemu monitoringu dynamicznego przeciwdziałania poważnym awariom, w tym organizacja systemu i sieci teleinformatycznych
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)