Zakup i dostawa mebli dla potrzeb Beskidzkiego Zespołu Leczniczo-Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu z podziałem na 2 części: część I zamówienia -meble biurowe; część II zamówienia - meble na wymiar.

Publication date 2015-08-11
End date 2015-08-20 09:00:00
Instytucja Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu
Miejscowość Jaworze
Województwo śląskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Meble,
  • Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części,
  • Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki,
  • Meble biurowe,
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 204408 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 391300002, 391100006, 390000002, 391000003, 391200009, 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: zakup i dostawa mebli dla potrzeb Beskidzkiego Zespołu Leczniczo-Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu z podziałem na 2 części:
część I zamówienia -meble biurowe;
część II zamówienia - meble na wymiar.
2.Przedmiot zamówienia został wyszczególniony oraz opisany zgodnie z załącznikami nr 2a i nr 2b do SIWZ.
3.Kolorystyka ostateczna zostanie ustalona z Zamawiającym na etapie dokonywania pomiarów i wykonawstwa.
4.Wszystkie szafy, szafki oraz biurka muszą posiadać nierdzewne uchwyty służące do otwierania.
5.Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy w zakładzie opieki zdrowotnej czynnym przez całą dobę. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace montażowe i instalacyjne w sposób nie utrudniający ciągłej pracy zakładu.

Opis

1.Przedmiot zamówienia został wyszczególniony oraz opisany zgodnie z załącznikami nr 2a i nr 2b do SIWZ.
2.Kolorystyka ostateczna zostanie ustalona z Zamawiającym na etapie dokonywania pomiarów i wykonawstwa.
3.Wszystkie szafy, szafki oraz biurka muszą posiadać nierdzewne uchwyty służące do otwierania.
4.Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy w zakładzie opieki zdrowotnej czynnym przez całą dobę. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace montażowe i instalacyjne w sposób nie utrudniający ciągłej pracy zakładu.1.Przedmiot zamówienia został wyszczególniony oraz opisany zgodnie z załącznikami nr 2a i nr 2b do SIWZ.
2.Kolorystyka ostateczna zostanie ustalona z Zamawiającym na etapie dokonywania pomiarów i wykonawstwa.
3.Wszystkie szafy, szafki oraz biurka muszą posiadać nierdzewne uchwyty służące do otwierania.
4.Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy w zakładzie opieki zdrowotnej czynnym przez całą dobę. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace montażowe i instalacyjne w sposób nie utrudniający ciągłej pracy zakładu.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu
Ulica ul. Słoneczna 83
Nr domu 83
Miejscowosc Jaworze
Kod poczt 43-384
Wojewodztwo śląskie
Tel 33 817 26 21
Fax 33 817 26 21
Internet www.rehabilitacja-jaworze.com.pl; http://bip-slaskie.pl/bzlrja/
Regon 00029760300000
E mail przetargi.bzlr@wizja.net.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Tak
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 PZP, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego.
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 60
Wadium 1. Każdy Wykonawca biorący udział w postępowaniu ma obowiązek wpłacenia wadium dla każdej części osobno w wysokości: dla części nr I - 300,000 zł (słownie: trzysta złotych 00/100) dla części nr II - 300,000 zł( słownie: trzysta złotych 00/100) 2.Wadium należy złożyć przed upływem składania ofert w formie przewidzianej w ustawie: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych ; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o Utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tekst jednolity Dz. U. z 2007r. nr 42, poz.275 ze zmianami ). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 45 1130 1091 0012 1150 8020 0002 4.Potwierdzenie wniesienia wadium Wykonawca dołącza do składanej oferty. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty, zaś oryginał dokumentu (gwarancja bankowa, ubezpieczeniowa, itd.) należy złożyć w oddzielnej kopercie wraz z ofertą. 5.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy PZP. 6.Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
Wiedza Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna: a)oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; b)wykaz wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz z złączeniem dokumentu potwierdzającego, iż te dostawy zostały wykonane należycie tj. zawierający co najmniej: -jedną umowę obejmującą swoim zakresem dostawę mebli biurowych o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto - dotyczy części nr I Zamówienia, co stanowi załącznik nr 2a do SIWZ. -jedną umowę obejmującą swoim zakresem dostawę mebli na wymiar o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto - dotyczy części nr II Zamówienia, co stanowi załącznik nr 2b do SIWZ. Wykonawcy składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia wykazują się w/w doświadczeniem i wiedzą w zakresie realizacji każdej z części, na którą została złożona oferta;
Potencjal Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
Zdolne Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
Sytuacja Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna: a)oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. b)opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej: dla części nr I - 10 000,000 zł; dla części nr II - 10 000,000 zł. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca musi spełnić warunek przynajmniej dla jednej części zamówienia o najwyższych wymaganiach, co do ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Na podstawie art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w następujących przypadkach: 1) wystąpi siła wyższa uniemożliwiająca Wykonawcy wykonanie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania niniejszej umowy o czas, w jakim siła wyższa uniemożliwiała wykonanie obowiązków Stron, 2) wystąpi brak na rynku dostępnych towarów lub materiałów służących do ich wytworzenia, oferowanych w ofercie Wykonawcy, które mogą być zastąpione innymi towarami lub materiałami spełniającymi wymagania Zamawiającego określone w SIWZ lub wystąpią inne obiektywne okoliczności uniemożliwiające spełnienie przez Wykonawcę świadczenia określonego w umowie; w takich przypadkach Wykonawca i Zamawiający postanowią o zmianie przedmiotu zamówienia lub sposobu świadczenia albo terminu wykonania umowy (o czas trwania ww. okoliczności), bądź też wysokości wynagrodzenia Wykonawcy ustalonego w umowie, 3) wystąpi konieczność zmiany osób koordynujących (osób odpowiedzialnych za realizację umowy ze strony Wykonawcy lub ze strony Zamawiającego). 4)wystąpi konieczność wprowadzenia innych zmian, które są niezbędne do wykonania umowy, a których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz nie są zmianami istotnych postanowień umowy, 5)wystąpi zmiana stawek celnych lub podatkowych powodująca, że wykonanie zobowiązania wiąże się z rażąco wysokimi kosztami, wówczas dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia, 6)wystąpi zmiana przepisów prawa, powodująca, że wykonanie zobowiązania wiąże się z rażąco wysokimi kosztami, wówczas dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 10
Spec www www.rehabilitacja-jaworze.com.pl; http://bip-slaskie.pl/bzlrja/
Spec war Beskidzki Zespół Leczniczo - Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu ul. Słoneczna 83
Data skl 20/08/2015
Godz skl 09:00
Miejsce Sekretariat Dyrekcji Beskidzkiego Zespołu Leczniczo - Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu ul. Słoneczna 83
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)