Zakup wraz z dostawą akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych związanych z funkcjonowaniem Banku Mleka na okres 18 miesięcy
Publication date | 2015-08-12 |
End date | 2015-09-03 10:00:00 |
Instytucja | Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu |
Miejscowość | Opole |
Województwo | opolskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 119999 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 331400003, 393000005, 229000009, 331960000 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Zakup wraz z dostawą akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych związanych z funkcjonowaniem Banku Mleka na okres 18 miesięcy. Zadanie nr 1: Zakup i dostawa akcesoriów do laktatorów szpitalnych SYMPHONY, producent MEDELA POLSKA Sp. z o.o. na okres 18 miesięcy. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 1, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zadanie nr 2: Zakup i dostawa zestawów do wspomagania karmienia pokarmem kobiecym na okres 18 miesięcy. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 2, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zadanie nr 3: Zakup i dostawa butelek do pasteryzacji mleka kobiecego na okres 18 miesięcy. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 3, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zadanie nr 4: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do akcesoriów i urządzeń związanych z funkcjonowaniem Banku Mleka na okres 18 miesięcy. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 4, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZOpisZakup i dostawa akcesoriów do lakttorów szpitalnych SYMPHONY, producent MEDELA POLSKA Sp. z o.o. na okres 18 miesięcy. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 1, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZZakup i dostawa zestawów do wspomagania karmienia pokarmem kobiecym na okres 18 miesięcy. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 2, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZZakup i dostawa butelek do pasteryzacji mleka kobiecego na okres 18 miesięcy. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 3, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZZakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do akcesoriów i urządzeń związanych z funkcjonowaniem Banku Mleka na okres 18 miesięcy. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 4, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu |
Ulica | ul. Reymonta 8 |
Nr domu | 8 |
Miejscowosc | Opole |
Kod poczt | 45-066 |
Wojewodztwo | opolskie |
Tel | 077 454-54-01 |
Fax | 077 453-61-06 |
Internet | www.ginekologia.opole.pl |
Regon | 00064013600000 |
E mail | zam-publ@ginekologia.opole.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 4 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas mies | 18 |
Wadium | W danym postępowaniu wniesienie wadium nie jest wymagane |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Aby uznać warunek za spełniony wystarczające jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia |
Wiedza | Aby uznać warunek za spełniony wystarczające jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia |
Potencjal | Aby uznać warunek za spełniony wystarczające jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia |
Zdolne | Aby uznać warunek za spełniony wystarczające jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia |
Sytuacja | Aby uznać warunek za spełniony wystarczające jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Istnieje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na zasadach zamieszczonych w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 95 |
Kryt 2 | Termin dostawy |
Kryt 2p | 5 |
Spec www | www.ginekologia.opole.pl |
Spec war | Siedziba Zamawiającego - pok. nr 107 w budynku C - Zamówienia Publiczne |
Data skl | 03/09/2015 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Siedziba Zamawiającego - Sekretariat (pok. nr 7 w budynku A) |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Optymalizacja opieki nad kobietą ciężarną, matką i noworodkiem z uwzględnieniem kontaktu rodziców z dzieckiem i promocji karmienia naturalnego Projekt realizowany przy dofinansowaniu ze środków Mechanizmu Finansowego EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 w ramach Umowy Nr 001/215/7/MF EOG NMF/2014/00/68/1160 w sprawie realizacji Projektu nr 215/07/13 z dnia 30.10.2014 r. |
Czy uniewaznienie | Nie |