Zakup wraz z dostawą akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych związanych z funkcjonowaniem Banku Mleka na okres 18 miesięcy

Publication date 2015-08-12
End date 2015-09-03 10:00:00
Instytucja Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Różne druki,
  • Różny sprzęt,
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 119999 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 331400003, 393000005, 229000009, 331960000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup wraz z dostawą akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych związanych z funkcjonowaniem Banku Mleka na okres 18 miesięcy. Zadanie nr 1: Zakup i dostawa akcesoriów do laktatorów szpitalnych SYMPHONY, producent MEDELA POLSKA Sp. z o.o. na okres 18 miesięcy. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 1, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zadanie nr 2: Zakup i dostawa zestawów do wspomagania karmienia pokarmem kobiecym na okres 18 miesięcy. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 2, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zadanie nr 3: Zakup i dostawa butelek do pasteryzacji mleka kobiecego na okres 18 miesięcy. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 3, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zadanie nr 4: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do akcesoriów i urządzeń związanych z funkcjonowaniem Banku Mleka na okres 18 miesięcy. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 4, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ

Opis

Zakup i dostawa akcesoriów do lakttorów szpitalnych SYMPHONY, producent MEDELA POLSKA Sp. z o.o. na okres 18 miesięcy. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 1, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZZakup i dostawa zestawów do wspomagania karmienia pokarmem kobiecym na okres 18 miesięcy. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 2, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZZakup i dostawa butelek do pasteryzacji mleka kobiecego na okres 18 miesięcy. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 3, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZZakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do akcesoriów i urządzeń związanych z funkcjonowaniem Banku Mleka na okres 18 miesięcy. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 4, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
Ulica ul. Reymonta 8
Nr domu 8
Miejscowosc Opole
Kod poczt 45-066
Wojewodztwo opolskie
Tel 077 454-54-01
Fax 077 453-61-06
Internet www.ginekologia.opole.pl
Regon 00064013600000
E mail zam-publ@ginekologia.opole.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 18
Wadium W danym postępowaniu wniesienie wadium nie jest wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie Aby uznać warunek za spełniony wystarczające jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia
Wiedza Aby uznać warunek za spełniony wystarczające jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia
Potencjal Aby uznać warunek za spełniony wystarczające jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia
Zdolne Aby uznać warunek za spełniony wystarczające jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia
Sytuacja Aby uznać warunek za spełniony wystarczające jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Istnieje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na zasadach zamieszczonych w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.)
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 5
Spec www www.ginekologia.opole.pl
Spec war Siedziba Zamawiającego - pok. nr 107 w budynku C - Zamówienia Publiczne
Data skl 03/09/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Siedziba Zamawiającego - Sekretariat (pok. nr 7 w budynku A)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Optymalizacja opieki nad kobietą ciężarną, matką i noworodkiem z uwzględnieniem kontaktu rodziców z dzieckiem i promocji karmienia naturalnego Projekt realizowany przy dofinansowaniu ze środków Mechanizmu Finansowego EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 w ramach Umowy Nr 001/215/7/MF EOG NMF/2014/00/68/1160 w sprawie realizacji Projektu nr 215/07/13 z dnia 30.10.2014 r.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)