| Publication date |
2015-08-12 |
| End date |
2015-08-20 10:00:00 |
| Instytucja |
Urząd Gminy w Ełku |
| Miejscowość |
Ełk |
| Województwo |
warmińsko-mazurskie |
| Branża |
- Meble,
- Meble biurowe,
- Różne meble i wyposażenie,
- Wyroby włókiennicze,
- Sprzęt gospodarstwa domowego,
- Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne
|
Szczegóły
|
| Numer ogłoszenia |
120695 / 2015 |
| Document type |
ZP-400 |
| Cpv code |
391000003, 391300002, 391500008, 395000007, 395154009, 395154102, 397000009 |
| Adres strony internetowej siwz |
|
| BZP |
Zobacz
|
| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Urząd Gminy w Ełku
|
| Ulica |
ul. Armii Krajowej 3
|
| Nr domu |
3
|
| Miejscowosc |
Ełk
|
| Kod poczt |
19-300
|
| Wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
| Tel |
087 6104437
|
| Fax |
087 6103762
|
| Internet |
http://bip.elk.gmina.pl
|
| Regon |
00053129800000
|
| E mail |
ug-elk@elknet.pl
|
| Czy obowiazkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy czesci |
Nie
|
| Czy wariant |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy uzup |
Nie
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Czas dni |
40
|
| Wadium |
Ustala się wadium w wysokości: 5 000,00 zł /słownie: pięć tysięcy złotych/.
Wadium wnosi się pod rygorem wykluczenia z postępowania przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku z niżej wymienionych form:
- w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy:
Nr 11 1240 5745 1111 0010 4463 2844 Bank Polski Kasa Opieki S.A.
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, zgodnie z przesłankami art. 46 ust. 5 ustawy.
Pozostali Wykonawcy tracą wadium zgodnie z przesłankami art. 46 ust. 4a ustawy.
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, oprócz złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
|
| Wiedza |
Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli dołączy do oferty wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną usługę polegającą na dostawie mebli biurowych o wartości co najmniej 100 000,00 złotych (sto tysięcy złotych) wraz
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego zał. nr 6 do SIWZ. Ocena zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.
|
| Potencjal |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, oprócz złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
|
| Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, oprócz złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
|
| Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, oprócz złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Inne dokumenty |
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych zał. nr 2 do SIWZ;
|
| Niepelnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
2. Zamawiający przewiduje w ramach zawartej umowy zmiany dotyczące:
1) zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego;
2) zmiany terminu realizacji umowy ze względu na trwające prace budowlane w budynku będącym miejscem zainstalowania oraz stałego użytkowania przedmiotu umowy;
3) zmiany wartości umowy w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy;
4) przedmiotu umowy, polegające na zmianie zaoferowanego wyposażenia i urządzeń na inne, niż te które zostały szczegółowo opisane i wymienione w formularzu cenowym załączonym do oferty Wykonawcy. Dokonanie zmiany jest możliwe tylko w niżej wymienionych okolicznościach:
a)wyposażenie zostało wycofane z produkcji oraz nastąpiło wyczerpanie zapasów magazynowych u ewentualnych dystrybutorów,
b)zaoferowane wyposażenie zamienne posiada parametry nie gorsze od tych, które zostały zaproponowane przez Wykonawcę w ofercie,
c)funkcja oraz przeznaczenie urządzenia pozostają bez zmian,
d)cena zaoferowanego urządzenia nie będzie wyższa niż cena podana w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do oferty Wykonawcy.
|
| Kryt cena |
B
|
| Kryt 1p |
80
|
| Kryt 2 |
Termin wykonania
|
| Kryt 2p |
20
|
| Spec www |
www.bip.elk.gmina.pl
|
| Spec war |
Urząd Gminy Ełk
ul. Armii Krajowej 3
19-300 Ełk
|
| Data skl |
20/08/2015
|
| Godz skl |
10:00
|
| Miejsce |
Urząd Gminy Ełk
ul. Armii Krajowej 3
19-300 Ełk
pok. nr 1- sekretariat
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Okres liczba dni |
30
|
| Inf dodat |
nie dotyczy
|
| Czy uniewaznienie |
Nie
|