Zakup i montaż wyposażenia wnętrz budynku Urzędu Gminy Ełk na ul. Kościuszki 28

Publication date 2015-08-12
End date 2015-08-20 10:00:00
Instytucja Urząd Gminy w Ełku
Miejscowość Ełk
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Meble,
  • Meble biurowe,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Wyroby włókiennicze,
  • Sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 120695 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 391000003, 391300002, 391500008, 395000007, 395154009, 395154102, 397000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Opis zamówienia zgodnie z projektem i specyfikacją techniczną wykonaną przez Autorską Pracownię Projektową mgr inż. arch. Joannę Bobrowską.
Zakres zamówienia obejmuje tylko rodzaje i ilości wyszczególnione w przedmiarze.
Okres gwarancji - min. 24 miesiące.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Gminy w Ełku
Ulica ul. Armii Krajowej 3
Nr domu 3
Miejscowosc Ełk
Kod poczt 19-300
Wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Tel 087 6104437
Fax 087 6103762
Internet http://bip.elk.gmina.pl
Regon 00053129800000
E mail ug-elk@elknet.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 40
Wadium Ustala się wadium w wysokości: 5 000,00 zł /słownie: pięć tysięcy złotych/. Wadium wnosi się pod rygorem wykluczenia z postępowania przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku z niżej wymienionych form: - w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Nr 11 1240 5745 1111 0010 4463 2844 Bank Polski Kasa Opieki S.A. - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, zgodnie z przesłankami art. 46 ust. 5 ustawy. Pozostali Wykonawcy tracą wadium zgodnie z przesłankami art. 46 ust. 4a ustawy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, oprócz złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Wiedza Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli dołączy do oferty wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną usługę polegającą na dostawie mebli biurowych o wartości co najmniej 100 000,00 złotych (sto tysięcy złotych) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego zał. nr 6 do SIWZ. Ocena zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, oprócz złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, oprócz złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, oprócz złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych zał. nr 2 do SIWZ;
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 2. Zamawiający przewiduje w ramach zawartej umowy zmiany dotyczące: 1) zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego; 2) zmiany terminu realizacji umowy ze względu na trwające prace budowlane w budynku będącym miejscem zainstalowania oraz stałego użytkowania przedmiotu umowy; 3) zmiany wartości umowy w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy; 4) przedmiotu umowy, polegające na zmianie zaoferowanego wyposażenia i urządzeń na inne, niż te które zostały szczegółowo opisane i wymienione w formularzu cenowym załączonym do oferty Wykonawcy. Dokonanie zmiany jest możliwe tylko w niżej wymienionych okolicznościach: a)wyposażenie zostało wycofane z produkcji oraz nastąpiło wyczerpanie zapasów magazynowych u ewentualnych dystrybutorów, b)zaoferowane wyposażenie zamienne posiada parametry nie gorsze od tych, które zostały zaproponowane przez Wykonawcę w ofercie, c)funkcja oraz przeznaczenie urządzenia pozostają bez zmian, d)cena zaoferowanego urządzenia nie będzie wyższa niż cena podana w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do oferty Wykonawcy.
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Termin wykonania
Kryt 2p 20
Spec www www.bip.elk.gmina.pl
Spec war Urząd Gminy Ełk ul. Armii Krajowej 3 19-300 Ełk
Data skl 20/08/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Gminy Ełk ul. Armii Krajowej 3 19-300 Ełk pok. nr 1- sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)