Wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych pojazdów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Chełmnie oraz odbiór i unieszkodliwianie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych
Publication date | 2015-08-12 |
End date | 2015-08-20 10:00:00 |
Instytucja | Powiat Chełmiński |
Miejscowość | Chełmno |
Województwo | kujawsko-pomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 206716 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 147000008, 301950002, 444234005 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych pojazdów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Chełmnie oraz odbiór i unieszkodliwianie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych. Wymagania określone przez Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów, wykonanych zgodnie z obowiązującymi na dzień wykonania przepisami prawa oraz zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r., poz. 1137, z późn. zm.) oraz zgodnie z wymogami i według wzorów określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r., poz. 1522, z późn. zm.). 2) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi o przeznaczeniu i rozmiarach zgodnych z wzorami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2014 r., poz. 1522, z późn. zm.), wyprodukowanych zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012, poz. 585) w ilości zgodnej z faktycznymi potrzebami Zamawiającego. 3) Zamawiający zastrzega, że podane w załączniku nr 1 do SIWZ ilości tablic są szacunkowe. Ilości poszczególnych tablic mogą ulec zmianie. Dostawa nie musi objąć również wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych opisanych w formularzu ofertowym (załącznik nr 1do SIWZ), bez prawa roszczenia ze strony Wykonawcy. Ilość tablic, która zostanie dostarczona Zamawiającemu uzależniona jest od wielkości zapotrzebowania. 4) Zamawiający wymaga, żeby tablice rejestracyjne oraz wtórniki tablic były dostarczane na koszt i ryzyko Wykonawcy, do siedziby Zamawiającego. Zamawiający wymaga, żeby tablice rejestracyjne były dostarczane bezpośrednio do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego. 5) Tablice będą dostarczane Zamawiającemu na podstawie ilości określonych każdorazowo w zamówieniu przesłanym Wykonawcy drogą elektroniczną, faksem lub zgłoszonych telefonicznie. 6) Wykonawca będzie dostarczał zamówione tablice w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Chełmnie (pon., śr., czw.: 7:30-15:30, wt.: 7:30-16:30, pt.: 7:30-14:30), w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od dnia złożenia Zamówienia, a wtórniki tablic w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia złożenia zamówienia. 7) Dostarczane tablice winny być opakowane w paczkach z czytelnym opisem numeru serii i numerami kolejnymi. 8) Każda dostawa potwierdzona zostanie protokołem odbioru ilościowego i jakościowego tablic rejestracyjnych, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do umowy (załącznika nr 6 do SIWZ). 9) Strony uzgadniają program i zakres badań niepełnych tablic rejestracyjnych, o jakim mowa w pkt. 3.2. załącznika nr 8 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji oznaczania pojazdów (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r., poz. 1522, z późn. zm.)., zgodnie z którym przeprowadzany będzie każdorazowy odbiór tablic. Program i zakres badań niepełnych tablic rejestracyjnych stanowi załącznik nr 2 do umowy (załącznika nr 6 do SIWZ) . 10) Wykonawca udziela Zamawiającemu co najmniej 36-miesięcznej gwarancji na wyprodukowane przez siebie tablice oraz zapewnia, iż w przypadku stwierdzonych wad dokona ich wymiany na nowe i dostarczy bezpłatnie w terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się dla poszczególnych partii dostarczanych tablic od daty ich odbioru przez Zamawiającego. 11) Wykonawca zobowiązany jest do protokolarnego odbioru (z siedziby Zamawiającego) i złomowania wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych, na własny koszt. Odebrane tablice rejestracyjne podlegają zniszczeniu przez Wykonawcę w sposób uniemożliwiający ich ponowne użycie. Odbiór i unieszkodliwianie zużytych tablic rejestracyjnych musi się odbywać zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21, z późn. zm.). Odbiór tablic do zniszczenia będzie odbywał się co najmniej raz w miesiącu, w ciągu 7 dni od dnia otrzymania informacji od Zamawiającego. 12) Wykonawcę obciążają wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia (w tym produkcja, załadunek, dostawa, wyładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, odbiór z siedziby Zamawiającego tablic do złomowania, złomowanie i inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia). |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Powiat Chełmiński |
Ulica | ul. Harcerska 1 |
Nr domu | 1 |
Miejscowosc | Chełmno |
Kod poczt | 86-200 |
Wojewodztwo | kujawsko-pomorskie |
Tel | 056 6772410, 6772433 |
Fax | 056 6772421 |
Internet | www.powiat-chelmno.pl |
Regon | 87111847700000 |
E mail | sekretarz@powiat-chelmno.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas mies | 36 |
Zaliczka | Nie |
Niepelnosprawne | Nie |
Wadium | Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wnoszenia wadium. |
Uprawnienie | Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ oraz jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r., poz. 1137, z późn. zm.), prowadzonym przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy oraz certyfikatu na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi. |
Wiedza | Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ oraz jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 dostawy tablic rejestracyjnych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. |
Potencjal | Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. |
Zdolne | Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. |
Sytuacja | Zamawiający uzna warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do wykonania zamówienia za spełniony, na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. |
Oswiadczenie potwierdzenia 1 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 4 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Inne dokumenty | W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy obowiązany jest on przedłożyć: a) aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r., poz. 1137, z późn. zm.), prowadzonym przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy. b) kopię ważnego certyfikatu na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r., poz. 1137, z późn. zm.). c) wykaz wykonanych dostaw tablic rejestracyjnych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 dostaw tablic rejestracyjnych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z referencjami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; |
Kod trybu | PN |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 95 |
Kryt 2 | Gwarancja |
Kryt 2p | 5 |
Spec www | bip.powiat-chelmno.pl |
Spec war | SIWZ można odebrać lub zamówić w siedzibie Starostwa Powiatowego w Chełmnie, ul. Harcerska 1, pokój nr 3, tel.(56)677-24-15 lub pobrać ze strony bip.powiat-chelmno.pl |
Data skl | 20/08/2015 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Oferty należy składać w zamkniętych kopertach, w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie (pokój nr 7). |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |