Dostawa i montaż fabrycznie nowych regałów jezdnych i stacjonarnych do budynku archiwum OT ANR w Opolu przy ul. 1 Maja 6. Postępowanie nr: OP.SOP.ZP.016.II.59.2015.D

Publication date 2015-08-13
End date 2015-08-27 09:45:00
Instytucja Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Regały biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 120901 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 391311000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa i montaż fabrycznie nowych regałów jezdnych i stacjonarnych do budynku archiwum OT ANR w Opolu przy ul. 1 Maja 6.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu
Ulica ul. 1 Maja 6
Nr domu 6
Miejscowosc Opole
Kod poczt 45-068
Wojewodztwo opolskie
Tel 077 4000900
Fax 077 4000951
Internet www.anr.gov.pl
Regon 01034470800696
E mail kwysocka@anr.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Państwowa osoba prawna.
Rodzaj zam inny Państwowa osoba prawna.
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 4
Wadium 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 8 021,00 zł. 2. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium - najpóźniej w terminie określonym dla dnia składania ofert.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Oświadczenie
Wiedza Zamawiający uzna, że Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia to taki, który wykonał co najmniej 2 usługi polegające na dostawie i montażu fabrycznie nowych regałów jezdnych o wartości brutto niemniejszej niż 150 000,00 zł każda, wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Potencjal Oświadczenie
Zdolne Oświadczenie
Sytuacja Oświadczenie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Dopuszcza się zamianę umownego terminu, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z następujących okoliczności: 1) wystąpienie wydarzenia nieprzewidywalnego, losowego, pozostającego poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu; 2) zmian istotnych przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego powodujących konieczność dostosowania przedmiotu zamówienia do zmiany przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji zamówienia; 3) wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót, które nie wynika z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy. 3. Dopuszcza się zmianę sposobu wykonania przedmiotu umowy - zmiany technologiczne: 1) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie, SIWZ, spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń, 2) pojawienie się na rynku materiałów, części lub urządzeń nowszej generacji niewskazanych w ofercie, SIWZ, pozwalających na zmniejszenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, 3) konieczność zrealizowania dostawy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych niż wskazane w ofercie, i SIWZ, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, 5. Dopuszcza się zamianę pozostałych zapisów umowy w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: 1) zmiany przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy; 2) ograniczenia przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku wystąpienia warunków uniemożliwiających lub znacznie utrudniających prowadzenie robót; 3) ustawowa zmiana stawki podatku VAT, której zastosowania nie będzie skutkowało zmianą wartości brutto umowy, 4) ograniczenia przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku kiedy Zamawiający nie mógł takiej sytuacji przewidzieć, 5) realizacja części przedmiotu zamówienia z przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest możliwa do wykonania 6) zmiana treści umowy jest korzystna dla Zamawiającego, 7) Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, 8) Wydłużenie okresu gwarancji lub rękojmi o dowolny okres. 6. Zmiany o których mowa powyżej nie mogą stanowić podstawy zwiększenia wynagrodzenia. 7. Przewiduje się możliwość rezygnacji z części umownych prac w sytuacji gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. 8. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający dopuszcza zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego. 9. W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany umowy z przyczyn, o których mowa wyżej, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany, 10. Wniosek Wykonawcy o dokonanie zmiany umowy musi być uzasadniony a okoliczności, na które powołuje się Wykonawca muszą być udokumentowane. 11. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy Wykonawca sporządzi protokół, który zostanie podpisany przez strony umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Termin realizacji zamówienia
Kryt 2p 15
Kryt 3 Gwarancja
Kryt 3p 5
Spec www www.anr.gov.pl
Spec war Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole
Data skl 27/08/2015
Godz skl 09:45
Miejsce Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole pokój nr 211, piętro II - sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Inne dokumenty Wymagane certyfikaty i atesty, które należy załączyć do oferty: Atest wytrzymałościowy zgodnie z normą PN- M- 78320:1978, PN- M -78321:1988. Atest higieniczny. Klasyfikacja w zakresie reakcji na ogień wg norm EN 13501-1:2007.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)