Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu
|
Ulica |
ul. 1 Maja 6
|
Nr domu |
6
|
Miejscowosc |
Opole
|
Kod poczt |
45-068
|
Wojewodztwo |
opolskie
|
Tel |
077 4000900
|
Fax |
077 4000951
|
Internet |
www.anr.gov.pl
|
Regon |
01034470800696
|
E mail |
kwysocka@anr.gov.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Inny: Państwowa osoba prawna.
|
Rodzaj zam inny |
Państwowa osoba prawna.
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
4
|
Wadium |
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 8 021,00 zł.
2. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium - najpóźniej w terminie określonym dla dnia składania ofert.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Oświadczenie
|
Wiedza |
Zamawiający uzna, że Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia to taki, który wykonał co najmniej 2 usługi polegające na dostawie i montażu fabrycznie nowych regałów jezdnych o wartości brutto niemniejszej niż 150 000,00 zł każda, wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
|
Potencjal |
Oświadczenie
|
Zdolne |
Oświadczenie
|
Sytuacja |
Oświadczenie
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Dopuszcza się zamianę umownego terminu, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z następujących okoliczności:
1) wystąpienie wydarzenia nieprzewidywalnego, losowego, pozostającego poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu;
2) zmian istotnych przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego powodujących konieczność dostosowania przedmiotu zamówienia do zmiany przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji zamówienia;
3) wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót, które nie wynika z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy.
3. Dopuszcza się zmianę sposobu wykonania przedmiotu umowy - zmiany technologiczne:
1) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie, SIWZ, spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń,
2) pojawienie się na rynku materiałów, części lub urządzeń nowszej generacji niewskazanych w ofercie, SIWZ, pozwalających na zmniejszenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy,
3) konieczność zrealizowania dostawy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych niż wskazane w ofercie, i SIWZ, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,
5. Dopuszcza się zamianę pozostałych zapisów umowy w przypadku wystąpienia następujących okoliczności:
1) zmiany przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy;
2) ograniczenia przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku wystąpienia warunków uniemożliwiających lub znacznie utrudniających prowadzenie robót;
3) ustawowa zmiana stawki podatku VAT, której zastosowania nie będzie skutkowało zmianą wartości brutto umowy,
4) ograniczenia przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku kiedy Zamawiający nie mógł takiej sytuacji przewidzieć,
5) realizacja części przedmiotu zamówienia z przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest możliwa do wykonania
6) zmiana treści umowy jest korzystna dla Zamawiającego,
7) Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ,
8) Wydłużenie okresu gwarancji lub rękojmi o dowolny okres.
6. Zmiany o których mowa powyżej nie mogą stanowić podstawy zwiększenia wynagrodzenia.
7. Przewiduje się możliwość rezygnacji z części umownych prac w sytuacji gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego.
8. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający dopuszcza zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego.
9. W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany umowy z przyczyn,
o których mowa wyżej, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania
o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany,
10. Wniosek Wykonawcy o dokonanie zmiany umowy musi być uzasadniony a okoliczności, na które powołuje się Wykonawca muszą być udokumentowane.
11. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy Wykonawca sporządzi protokół, który zostanie podpisany przez strony umowy.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
80
|
Kryt 2 |
Termin realizacji zamówienia
|
Kryt 2p |
15
|
Kryt 3 |
Gwarancja
|
Kryt 3p |
5
|
Spec www |
www.anr.gov.pl
|
Spec war |
Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu
ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole
|
Data skl |
27/08/2015
|
Godz skl |
09:45
|
Miejsce |
Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu
ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole
pokój nr 211, piętro II - sekretariat
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|
Inne dokumenty |
Wymagane certyfikaty i atesty, które należy załączyć do oferty:
Atest wytrzymałościowy zgodnie z normą PN- M- 78320:1978, PN- M -78321:1988.
Atest higieniczny.
Klasyfikacja w zakresie reakcji na ogień wg norm EN 13501-1:2007.
|