Dostawa sprzętu komputerowego (VIII Części)

Publication date 2015-08-13
End date 2015-09-01 13:00:00
Instytucja Instytut Podstawowych Problemów Techniki Polskiej Akademii Nauk
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Stacje robocze,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 121219 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 302130005, 302131006, 302133008, 302140002, 302132007, 302313103, 302321005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nie powystawowego, wysokiej jakości, wolnego od wad sprzętu komputerowego: Część I - Urządzenie wielofunkcyjne A3 - 1 szt; Część II - Karty GPU - 3 szt;
Część III - Cluster GPU - 1 szt; Część IV - Komputery przenośne (notebooki) - 2 szt; Część V - Komputery stacjonarne - 2 szt; Część VI - Monitory LCD - 1 szt; Część VII - Komputer przenośny (notebook) - 1 szt; Część VIII - Komputery stacjonarne - 2 szt; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami w zakresie jego realizacji oraz warunków gwarancji zawarty jest w Załączniku nr 2 - Arkusz Informacji Technicznej stanowiącym integralną część SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut Podstawowych Problemów Techniki Polskiej Akademii Nauk
Ulica ul. Pawińskiego 5B
Nr domu 5B
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 02-106
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 826 9819
Fax 22 826 98 19
Internet http://www.ippt.pan.pl
Regon 00032602600000
E mail akraw@ippt.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: jednostka organizacyjna Polskiej Akademii Nauk
Rodzaj zam inny jednostka organizacyjna Polskiej Akademii Nauk
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 8
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 21
Wadium 1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Dla Części I - 400,00 zł; Dla Części II - 300,00 zł; Dla Części III - 800,00 zł; Dla Części IV - 200,00 zł; Dla Części V - 200,00 zł; Dla Części VI - 100,00 zł; Dla Części VII - wadium nie jest wymagane; Dla Części VIII - 800,00 zł
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Wypełniony Załącznik nr 2 do SIWZ - Arkusz Informacji Technicznej, stanowiący opis parametrów technicznych sprzętu
Inne dokumenty 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 SIWZ; 2) Prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik; 3) Potwierdzenie wpłaty wadium
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej: a) zmiana terminu umowy - w przypadku niedotrzymania pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.) a także w przypadku wystąpienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację Umowy w wyznaczonym terminie na które strony nie mają wpływu. W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty. b) zmiana terminu płatności - w przypadku ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych; c) zmiana w sposobie realizacji zamówienia polegająca na zmianie osób, podwykonawców, partnerów konsorcjum i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych; d) zmiana wynagrodzenia - w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. Zamawiający dopuszcza możliwość także innych zmian w umowie, gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego i będą leżały w interesie publicznym
Kryt cena C
Spec www www.ippt.pan.pl/przetargi
Spec war Instytut Podstawowych Problemów Techniki PAN, ul. Pawińskiego 5B, pokój 653, 02-106 Warszawa
Data skl 01/09/2015
Godz skl 13:00
Miejsce Instytut Podstawowych Problemów Techniki PAN, ul. Pawińskiego 5B, pokój 653, 02-106 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Projekt jest współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej: Dla Części I do VI: Diagnostyczna aparatura ultradźwiękowa: nowe metody badania i obrazowania struktury tkankowej narządów człowieka, Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka POIG.01.03.01-14-012/08-00
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)