Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
|
Ulica |
ul. Grunwaldzka 10b
|
Nr domu |
10b
|
Miejscowosc |
Dobre Miasto
|
Kod poczt |
11-040
|
Wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Tel |
89 61 68 222
|
Fax |
89 61 68 267
|
Internet |
www.szpitaldobremiasto.pl
|
Regon |
51099386800000
|
E mail |
stg@szpitaldobremiasto.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
2
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dok potw |
Dokument potwierdzający, iż oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu w Polsce zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 nr 107 poz. 679) i przepisami wykonawczymi do oferty należy dołączyć
1. Dla wyrobów klasy I - deklaracje zgodności CE;
2. Dla wyrobów klas: I z funkcja pomiarową, I jałowej i IIa - deklaracje zgodności CE z numerem jednostki notyfikowanej, biorącej udział w ocenie zgodności;
3. Dla wyrobów klas: II b i III - Certyfikat CE
4. Dla wyrobów medycznych będących zestawem lub systemem zabiegowym w którym wszystkie elementy oznaczone są znakiem CE - oświadczenie określone w art. 30 ust. 1. Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r.
5. Dla wyrobów medycznych będących systemem lub zestawem zabiegowym zawierającym wyrób medyczny nieoznakowany znakiem CE lub gdy wybrana kombinacja wyrobów medycznych nie jest kompatybilna, biorąc pod uwagę ich pierwotne przewidziane zastosowanie - Dokumenty potwierdzające, że zestaw lub system został poddany ocenie zgodności.
6. Dla odczynników będących wyrobami medycznymi do diagnostyki In vitro spoza wykazu A i B, które nie zostały zaklasyfikowane przez wytwórcę jako wyroby medyczne dopuszcza się przedłożenia oświadczenia wykonawcy.
|
Inne dokumenty |
1. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, formularz ofertowy.
2. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, Formularz cenowy - również w wersji edytowalnej Word lub Excel na płycie CD lub DVD.
3. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, formularz parametrów ocenianych.
4. Formularz parametrów wymaganych, według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik numer 3 do SIWZ.
2. Zmiana umowy
2.1. Zamawiający przewiduje w ramach zawartej umowy zmiany dotyczące:
-zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług
2.2. Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy).
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
80
|
Kryt 2 |
Termin dostawy do siedziby Zamawiającego
|
Kryt 2p |
20
|
Spec www |
www.szpitaldobremiasto.pl
|
Spec war |
Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Dobrym Mieście
11-040 Dobre Miasto
ul. Grunwaldzka 10 B
Sekretariat
|
Data skl |
21/08/2015
|
Godz skl |
08:30
|
Miejsce |
Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Dobrym Mieście
11-040 Dobre Miasto
ul. Grunwaldzka 10 B
Sekretariat
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|
Inf dodat |
UWAGA - Termin wykonania zamówienia jest parametrem ocenianym i wynosi, zgodnie z zaoferowanym przez Wykonawcę terminem - 10 lub 14 dni od dnia podpisania umowy.
Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do 17-08-2015 (art. 38 ust.1).
|