Dostawa produktów żywnościowych różnych - 1 pakiet

Publication date 2015-08-13
End date 2015-08-21 09:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kolbuszowej
Miejscowość Kolbuszowa
Województwo podkarpackie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 207902 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Ryby mrożone:
1.Limanda żółto płetwa - 180 kg
2.Miruna - 90 kg
3.Dorsz atlantyckiI (GADUS MORHUA) - 90 kg
4.Mintaj - 180 kg

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kolbuszowej
Ulica ul. Grunwaldzka 4
Nr domu 4
Miejscowosc Kolbuszowa
Kod poczt 36-100
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 17 2271222
Fax 17 2271233
Internet www.szpital.kolbuszowa.pl
Regon 00030450400000
E mail sekretariat@szpital.kolbuszowa.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/01/2016
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku. Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wymagane jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia stanowiącego wzór w zał. nr 5 do siwz
Wiedza Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku. Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wymagane jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia stanowiącego wzór w zał. nr 5 do siwz
Potencjal Dostawcy zobowiązani są do złożenia oświadczenia, że wszystkie środki transportu, służące do przywożenia środków spożywczych dla Zamawiającego, są dopuszczone do przewozu środków spożywczych lub posiadają protokół kontroli stacji sanitarno-epidemiologicznej z adnotacją , iż na wezwanie Zamawiającego taki dokument zostanie okazany.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku. Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wymagane jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia stanowiącego wzór w zał. nr 5 do siwz
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku. Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wymagane jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia stanowiącego wzór w zał. nr 5 do siwz
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom jakościowym określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia z ofertą : 1) oświadczenia, że mają wdrożony system jakości (HACCP, CCP) z adnotacją , że na życzenie zamawiającego dokumentacja systemu zostanie okazana . 2) Dostawcy powinni złożyć oświadczenie o wpisaniu zakładu do rejestru zakładów podlegającej urzędowej kontroli sanitarnej i objęciu bieżącym nadzorem sanitarnym z adnotacją , iż na życzenie zamawiającego dokument zostanie okazany.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony obowiązuje zakaz dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem zmian przewidzianych w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (a więc w szczególności w niniejszej umowie, w tym w paragrafie 9, paragrafie 2) na wskazanych warunkach. 2. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w umowie w przypadku zajścia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia tych zmian, a spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu k.c. 3. Strony zgodnie ustalają, iż w razie zmiany stawki podatku VAT, nastąpi zmiana wynagrodzenia uwzględniająca zmianę stawki podatku, w ten sposób, że do ceny netto określonej w niniejszej umowie zostanie doliczona nowa stawka podatku. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie wykonywania umowy, zmianą zostanie objęta wyłącznie część umowy wykonywana po wejściu w życie nowej stawki podatku. Powyższa zmiana następuje z mocy prawa, od dnia wejścia w życie nowej stawki podatku VAT i zostanie potwierdzona na piśmie poprzez wystawianie i akceptację kolejnych faktur. 4. Strony dopuszczają możliwość zmiany przedmiotu umowy w ten sposób, że Zamawiający zrezygnuje z zamówienia części towarów z przyczyn obiektywnych, a więc w szczególności w razie braku konieczności użycia części przedmiotów umowy. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie stosunkowemu pomniejszeniu i nie będą Wykonawcy przysługiwać z powyższego tytułu żadne roszczenia, w tym odszkodowawcze. 5. Strony przewidują możliwość zmiany przedmiotu umowy określonego w SIWZ oraz ofercie Wykonawcy w przypadku braku określonego towaru na rynku. W razie braku dostępności na rynku produktów będących przedmiotem umowy, Wykonawca jest zobowiązany natychmiast przy złożeniu na nie zamówienia przez Zamawiającego do zaoferowania zamienników tych produktów w cenie nie przekraczającej ceny towarów, których brak na rynku. W razie akceptacji Zamawiającego, Wykonawca jest obowiązany dostarczyć ww. zamienniki w terminie określonym § 2 umowy od daty ich zaakceptowania (także telefonicznego) przez Zamawiającego. W wypadku gdy Wykonawca przy składaniu Zamówienia poinformuje, iż nie jest w stanie dostarczyć przedmiotu umowy lub zamiennika w terminie określonym § 2 umowy (ewentualnie w innym na który Zamawiający wyraził zgodę na piśmie, mailem lub faxem) lub nie dostarczy przedmiotu umowy lub zamiennika w ww. terminie, Zamawiający może dokonać zakupu zamówionego towaru u innego kontrahenta, wówczas § 5 ust. 7 - 11 stosuje się odpowiednio. 6. Zamawiający dopuszcza zmiany cen towarów lub wynagrodzenia Wykonawcy w razie ich pomniejszenia. 7. Zamawiający dopuszcza zmiany dni i częstotliwości dostaw w razie modyfikacji potrzeb Zamawiającego. 8. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy, jeżeli będą one korzystne dla Zamawiającego.
Kryt cena A
Spec www www.szpital.kolbuszowa.pl
Spec war Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kolbuszowej, ul. Grunwaldzka 4, 36-100 Kolbuszowa
Data skl 21/08/2015
Godz skl 09:00
Miejsce Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kolbuszowej, ul. Grunwaldzka 4, 36-100 Kolbuszowa, pokój nr 6 - sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)