Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i innego wyposażenia wraz z montażem i wykonaniem zabudów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszkowie, z podziałem na 2 etapy:1)etap pierwszy, dotyczy i obejmuje realizację przedmiotu zamówienia w sali B na parterze. Ilościowy przedmiot zamówienia tego etapu precyzuje kolumna nr 6 w wykazie tabelarycznym, w załączniku nr 3 i wynosi 112 sztuk. 2)etap drugi dotyczy i obejmuje realizację przedmiotu zamówienia w sali A na parterze. Ilościowy przedmiot zamówienia tego etapu wynika z różnic matematycznych poszczególnych wierszy, między kolumną 5, a 6 w wykazie tabelarycznym, w załączniku nr 3 i wynosi 214 sztuk. Lokalizacja mebli, innego wyposażenia i zabudów została przedstawiona na rzucie - rysunku nr 1 będącym jednym z 35 rysunków i zdjęć stanowiących elementy załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku poz. nr 38 na formularzu cenowym- krzesło urzędnika, ostateczne rozstawienie nastąpi w dniu dostawy przedmiotu zamówienia drugiego etapu. Pełny zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: wykonanie, dostawę i montaż mebli, wyposażenia i zabudów w strefach dostępnych pracownikom urzędu oraz w strefach przeznaczonych dla interesantów.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wyprodukowany nie wcześniej niż w 2015 roku, objęty jako całość minimum 3 letnią gwarancją, który będzie nieużywany, kompletny, wolny od wad. Wykonawca dostarczy również prawem wymagane certyfikaty, deklaracje zgodności CE, świadectwa, instrukcje obsługi w języku polskim oraz dokumenty gwarancyjne sygnowane numerami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Powiat Pruszkowski
|
Ulica |
ul. Drzymały 30
|
Nr domu |
30
|
Miejscowosc |
Pruszków
|
Kod poczt |
05-800
|
Wojewodztwo |
mazowieckie
|
Tel |
022 7381400
|
Fax |
022 728 92 47
|
Internet |
www.powiat.pruszkow.pl
|
Regon |
01326714400000
|
E mail |
m.ciarka@powiat.pruszkow.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zak |
30/11/2015
|
Wadium |
Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę wadium o wartości:
7000 złotych (słownie: siedem tysięcy złotych 00/00).Wadium musi obejmować okres związania ofertą
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedstawionych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w SIWZ
|
Wiedza |
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia powinien wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat minimum 2 (dwa) zamówienia obejmujące dostawę/usługę za minimum 100 000 zł (każde zamówienie).Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedstawionych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w SIWZ
|
Potencjal |
W zakresie dysponowania potencjałem technicznym Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedstawionych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w SIWZ
|
Zdolne |
W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedstawionych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w SIWZ
|
Sytuacja |
W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedstawionych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w SIWZ
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Formularz oferty; stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru - załącznik Wykonawcy;w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - załącznik Wykonawcy
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy
w odniesieniu do:zmiany terminu realizacji zamówienia gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, albo zaistnienia okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które były niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Gwarancja
|
Kryt 2p |
10
|
Spec www |
bip.powiat.pruszkow.pl
|
Spec war |
05-800 Pruszków, ul. Drzymały 30, piętro I, pok. nr 105
|
Data skl |
31/08/2015
|
Godz skl |
09:30
|
Miejsce |
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Pruszkowie, 05-800 Pruszków, ul. Drzymały 30, piętro III, pok. nr 318 (wejście A)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|