Dostawa i montaż mebli biurowych dla Sądu Okręgowego w Poznaniu przy Al. Marcinkowskiego 32

Publication date 2015-08-14
End date 2015-08-24 11:30:00
Instytucja Sąd Okręgowy w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 208828 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 398300009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych dla Sądu Okręgowego w Poznaniu przy Al. Marcinkowskiego 32

Zakres pomieszczeń oraz szczegółowe opisy parametrów technicznych mebli, składających się na przedmiot zamówienia, zawarte są w formularzu cenowym - załącznik nr 2, oraz w specyfikacji technicznej - załącznik nr 9, które stanowią integralną część SIWZ.

Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu w ciągu 3 dni od daty podpisania umowy dokumentacji przedprodukcyjnej. W tym celu Wykonawca dokona dokładnego obmiaru pomieszczeń pod kątem przyszłych mebli, uzgodni z użytkownikiem mebli kolorystykę płyt, kolorystykę i rodzaj tapicerek krzeseł i foteli oraz kolorystykę i rodzaj elementów metalowych tj. nóg i uchwytów. Zebrane dane zostaną ujęte w dokumentacji przedprodukcyjnej i przedłożone Zamawiającemu do akceptacji.

Dostawy i montaż mebli będą przeprowadzane wyłącznie w godzinach urzędowania siedziby Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 15:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz po wcześniejszym ustaleniu z Zamawiającym terminów dostaw i montażu.

O gotowości dostarczenia wyposażenia Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić Zamawiającego telefonicznie (61 6283 210) oraz bezwzględnie na adres poczty elektronicznej: (gosp.slowinski@poznan.so.gov.pl) z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem przesyłając listę mebli, datę dostawy i montażu oraz listę osób wykonujących prace związane z dostawą i montażem.

Do obowiązków Wykonawcy należy dostawa wraz z montażem mebli zgodnie z przedmiotem zamówienia, a w szczególności:

-rozładunek;
-rozpakowanie;
-zdemontowanie starych mebli oraz usunięcie ich na korytarz w obrębie pomieszczenia
-ustawienie i montaż wg informacji i wskazówek udzielonych na miejscu przez -uprawnionego pracownika Zamawiającego lub użytkownika mebli.
-wypoziomowanie;
-usunięcie z mebli widocznych zabrudzeń;
-uprzątnięcie opakowań, tzn. zabranie zwrotne;

Odbiór dostawy nastąpi protokolarnie w obecności pracownika Zamawiającego, który jest użytkownikiem mebli, upoważnionego pracownika Zamawiającego, wyznaczonego do nadzoru nad realizacją umowy oraz upoważnionego pracownika Wykonawcy.
Na okoliczność dostawy każdorazowo Wykonawca sporządzi protokół zdawczo - odbiorczy stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej umowy.
Do protokołu zdawczo-odbiorczego Wykonawca każdorazowo załączy dokumentację potwierdzającą wykonanie mebli zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami ( certyfikaty jakości i higieny ).
Brak któregokolwiek z dokumentów, o których mowa w ust. 7 spowoduje nie odebranie dostawy przez Zamawiającego.
Protokół odbioru musi być podpisany przez pracownika Zamawiającego, upoważnionego do nadzoru nad umową i przedstawiciela Wykonawcy. Protokół zostaje sporządzony na dzień realizacji przedmiotu dostawy, a w przypadku gdy przy odbiorze stwierdzono braki lub wady, na dzień uzupełnienia braków i usunięcia wad.
Jeżeli przy dostawie i montażu przedmiotu umowy, strony stwierdzą wady bądź braki zaistniałe nie z winy Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego ich usunięcia w terminie uzgodnionym w protokole odbioru przez obie strony, jednak nie dłuższym niż 7 dni.
Dostawa i montaż mebli winny być wykonane zgodnie z warunkami wynikającymi z przepisów technicznych, bezpieczeństwa pracy i przeciwpożarowych oraz z zasadami wiedzy technicznej.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w trakcie realizacji umowy, a spowodowane przez jego pracowników. Wykonawca zobowiązuje się do ich usunięcia na własny koszt w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego w formie pisemnej nie później niż w ciągu 5 dni od dostawy do danego pomieszczenia.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wszystkie meble, będące przedmiotem zamówienia, na okres minimum 24 miesięcy, od dnia dostawy i oddania do użytkowania

Wykonawca zobowiązuje się w ramach serwisu gwarancyjnego do usuwania wszelkich usterek i wad w czasie nie dłuższym niż 7 dni, licząc od dnia zgłoszenia usterki lub wady, na własny koszt, bez względu na jego wysokość. Naprawy wykonywane będą w miejscu, w którym przedmiot umowy jest używany chyba, że sprze¬ciwia się temu istota uszkodzenia.

W przypadku konieczności dokonania naprawy w innym miejscu niż miejsce używania przedmiotu umowy, koszt i odpowiedzialność za jego transport ponosi Wykonawca od chwili wydania wadliwego towaru upoważnionemu przedstawicielowi Wykonawcy, do momentu odbioru przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, po dokonaniu naprawy.

Na okoliczność odbioru mebla do naprawy Wykonawca sporządzi protokół zawierający nazwę mebla, opis usterki, numer pokoju, w którym dany mebel jest użytkowany, datę, przewidywany termin usunięcia usterki oraz podpisy upoważnionych pracowników Zamawiającego i Wykonawcy.

W przypadku naprawy powyżej 7 dni, Wykonawca zapewni meble zastępcze o tych samych parametrach technicznych.

Z czynności odbioru towaru po naprawie, Wykonawca sporządzi protokół odbioru zawierający opis naprawy i przedłoży go każdorazowo Zamawiającemu.

Wykonanie naprawy potwierdzi w ciągu 3 dni roboczych upoważniony pracownik Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Sąd Okręgowy w Poznaniu
Ulica ul. Hejmowskiego 2
Nr domu 2
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 61-736
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 61 62 83 004
Fax 61 62 83 035
Internet www.poznan.so.gov.pl
Regon 00032385500000
E mail inwest@SOP.internetdsl.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 21
Wadium Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 200 zł ( słownie: tysiąc dwieście złotych)
Zaliczka Nie
Uprawnienie W tym zakresie Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku
Wiedza Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie realizacji przynajmniej dwóch zadań polegających na dostawie i montażu mebli biurowych, których wartość (każdego zadania osobno) wynosiła min. 30 000,00 zł brutto w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, że dostawy te zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę Wykazu głównych dostaw, zawierającego informacje niezbędne do oceny spełnienia przedmiotowego warunku. Warunek wiedzy i doświadczenia nie podlega sumowaniu - oznacza to, że albo Wykonawca składający ofertę wykaże się realizacją dwóch wymaganych dostaw, albo jeden z uczestników konsorcjum wykaże się realizacją dwóch wymaganych dostaw, albo w sytuacji gdy Wykonawca, który nie ma wymaganego doświadczenia, polega na zasobach innego podmiotu - podmiot ten musi wykazać zrealizowanie dwóch wymaganych dostaw. W sytuacji polegania na zasobach innego podmiotu - podmiot ten musi być wskazany jako podwykonawca, który będzie wykonywał zasadnicze dostawy.
Potencjal W tym zakresie Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku
Zdolne W tym zakresie Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku
Sytuacja W tym zakresie Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie: a) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, b) wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających warunków i zjawisk atmosferycznych, c) wystąpienia siły wyższej np.: trąby powietrznej, pożaru, powodzi, d) wszelkie zmiany umowy mogą być dokonane jedynie w formie pisemnej - aneksu, pod rygorem nieważności.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Przedłużony termin gwarancji
Kryt 2p 5
Spec www www.poznan.so.gov.pl
Spec war Sąd Okręgowy w Poznaniu, sekretariat Dyrektora Sądu, pok. 3171, Hejmowskiego 2, 61-736 Poznań
Data skl 24/08/2015
Godz skl 11:30
Miejsce Sąd Okręgowy w Poznaniu, sekretariat Dyrektora Sądu, pok. 3171, Hejmowskiego 2, 61-736 Poznań
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)