Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta Szczecin

Publication date 2015-08-14
End date 2015-08-24 09:00:00
Instytucja Gmina Miasto Szczecin
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 209004 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 302133008, 302313000, 302130006, 302321108, 302321304, 302161100, 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta Szczecin

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta Szczecin - komputery PC oraz monitory - o parametrach określonych w załączniku nr 6 do siwz.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta Szczecin - komputerów przenośnych - o parametrach określonych w załączniku nr 6 do siwzPrzedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta Szczecin - drukarek i skanerów - o parametrach określonych w załączniku nr 6 do siwz.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu Komputerowego dla Urzędu Miasta Szczecin - urządzeń sieciowych - o parametrach określonych w załączniku nr 6 do siwz

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miasto Szczecin
Ulica pl. Armii Krajowej 1
Nr domu 1
Miejscowosc Szczecin
Kod poczt 70-456
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel 91 4245102
Fax 91 4245104
Internet www.um.szczecin.pl
Regon 00059982400000
E mail bzp@um.szczecin.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 21
Wadium 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 1) część 1: 7 000 zł 2) część 2: 2 500 zł w terminie do dnia 24.08.2015 r. do godziny 09:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, to powinien zsumować odpowiednie kwoty właściwe dla części, na które składa ofertę.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
Wiedza Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
Potencjal Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
Zdolne Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
Sytuacja Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1) informacja o produkcie, wg wzorów stanowiących załączniki nr 5a - 5d do siwz w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) opis produktów równoważnych - jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku o którym mowa w rozdziale XV pkt 3 siwz) w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 3) certyfikat Microsoft potwierdzający poprawną współpracę oferowanego modelu komputerów z systemem operacyjnym Windows 7 Profesional lub Windows 8 Pro PL 64bit lub Windows 8.1 Pro PL 64bit (wydruk ze strony Microsoft WHCL) - w przypadku składania oferty na część 2. w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
Inne dokumenty 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców) w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument (Ww. dokumenty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza).
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Dopuszcza się wprowadzanie zmian Umowy za zgodą Zamawiającego. 2. Zmiany Umowy mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 3. Zmiany Umowy, o których mowa w pkt 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 PZP, stanowiącego, że Umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 4. Zmiany, o których mowa w pkt 1 mogą dotyczyć: 1) zmiany w kolejności i terminach wykonywania dostawy wymuszone okolicznościami niedającymi się wcześniej przewidzieć; 2) inną okolicznością prawną, ekonomiczną lub techniczną skutkującą niemożliwością wykonania lub nienależytym wykonaniem umowy zgodnie z SIWZ. 3) zmiany wynagrodzenia wynikającej ze zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT; 4) zmiany spowodowane przez Siłę wyższą a zwłaszcza te dotyczące terminu dostawy. Za Siłę wyższą będzie się uważać okoliczności o charakterze wyjątkowym, których Strony w trakcie zawierania Umowy nie były w stanie przewidzieć, ani im zapobiec, w szczególności katastrofy spowodowane przez siły przyrody takie jak: huragany, intensywne opady deszczu, opady śniegu, powodzie, trzęsienia ziemi, skażenia radioaktywne i inne oraz zaburzenia życia zbiorowego, jak: strajk powszechny lub strajki branżowe, rozruchy, wojna i inne, które zaistniały po podpisaniu niniejszej Umowy; 5) za uprzednią zgodą Zamawiającego, zmiany sprzętu wskazanego w ofercie, jeżeli zaproponowany sprzęt nie będzie dostępny na rynku z powodu zaprzestania jego produkcji oraz pod warunkiem, że oferowany sprzęt spełni wymagania określone w siwz i nie spowoduje to zmiany ceny ani terminu dostawy. 5. Dokonanie zmian, o których mowa w pkt 4 wymaga podpisania aneksu do Umowy. 6. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron, wyrażoną w formie pisemnego aneksu - pod rygorem nieważności.
Kryt cena C
Spec www http://bip.um.szczecin.pl/UMSzczecinBIP/chapter_11710.asp
Spec war Gmina Miasto Szczecin - Biuro ds. Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Szczecin Pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin (pok. nr 397)
Data skl 24/08/2015
Godz skl 09:00
Miejsce Gmina Miasto Szczecin - Biuro ds. Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Szczecin Pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin (pok. nr 397)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zgodnie z art. 24 ust. 2a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia
Czy uniewaznienie Nie
Dok grup kap 1 Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)