Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Lubień Kujawski w ramach Działania 9.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, z podziałem na 8 części
Publication date | 2015-08-14 |
End date | 2015-08-24 10:00:00 |
Instytucja | Gmina Lubień Kujawski |
Miejscowość | Lubień Kujawski |
Województwo | kujawsko-pomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 209362 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 391621006, 391610008, 375352009, 375200009, 373000001, 391510005, 392000004, 397000009, 444100007, 301900007, 302000001, 323000006, 480000008, 481900006 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Zgodnie z rozdziałem I ust. 3 SIWZ: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Lubień Kujawski polegająca na organizacji placu zabaw, dostosowaniu pomieszczeń i wyposażeniu, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie nr 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, z podziałem na 8 części. 3.2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 8 części: 1) Część nr 1 zamówienia: Organizacja placów zabaw- zakup i montaż wyposażenia placu zabaw. 2) Część nr 2 zamówienia: Dostosowanie pomieszczeń- Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci oraz Modernizacja toalet dla personelu poprzez zakup i montaż. 3) Część nr 3 zamówienia: Wyposażenie- AGD- zakup i montaż. 4) Część nr 4 zamówienia: Wyposażenie- garnki, talerze, przybory kuchenne. 5) Część nr 5 zamówienia: Wyposażenie- meble zakup i montaż, zakup wyposażenia wypoczynkowego. 6) Część nr 6 zamówienia: Wyposażenie- sprzęt ICT- zakup i montaż. 7) Część nr 7 zamówienia: Wyposażenie- zakup zabawek i pomocy dydaktycznych. 8) Część nr 8 zamówienia: Wyposażenie- zakup artykułów plastycznych i do bezpiecznej zabawy. 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) dla Części nr 1 zamówienia: Organizacja placów zabaw- zakup i montaż wyposażenia placu zabaw, stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, poz. 1- 18. 2) dla Części nr 2 zamówienia: Dostosowanie pomieszczeń- Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci oraz Modernizacja toalet dla personelu poprzez zakup i montaż, stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, poz. 19- 42 . 3) dla Części nr 3 zamówienia: Wyposażenie- AGD- zakup i montaż, stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, poz. 43- 63. 4) dla Części nr 4 zamówienia: Wyposażenie- garnki, talerze, przybory kuchenne, stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, poz. 64 - 90. 5) dla Części nr 5 zamówienia: Wyposażenie- meble zakup i montaż, zakup wyposażenia wypoczynkowego, stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, poz. 91- 130 oraz poz. 157- 163. 6) dla Części nr 6 zamówienia: Wyposażenie- sprzęt ICT- zakup i montaż, stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, poz. 131- 156. 7) dla Części nr 7 zamówienia: Wyposażenie- zakup zabawek i pomocy dydaktycznych, stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, poz. 164- 270 i poz. 291- 331 oraz poz. 342- 408. 8) dla Części nr 8 zamówienia: Wyposażenie- zakup artykułów plastycznych i do bezpiecznej zabawy, stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, poz. 271- 290 i poz. 332- 341 oraz poz. 409- 437. 3.4. W skład zamówienia wchodzić będą następujące zadania: 1) Organizacja placów zabaw- zakup i montaż wyposażenia placu zabaw. Urządzenia muszą być nowe, dostosowane do wymagań bezpieczeństwa w publicznych szkołach, posiadać stosowne certyfikaty za zgodność z normą PN-EN-1176. Ponadto muszą posiadać wysoką odporność na wpływ warunków atmosferycznych (deszcz, słońce, śnieg) oraz na uszkodzenia mechaniczne (uderzenia, obciążenia). Do oferty należy dołączyć zdjęcia, fotografie lub folder oferowanego produktu wraz z kolorystyką i parametrami oraz atestami i certyfikatami na całe urządzenia. Niedopuszczalne jest dostarczenie atestu, certyfikatu na poszczególne elementy urządzenia. 2) Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci oraz Modernizacja toalet dla personelu poprzez zakup i montaż . Urządzenia muszą być nowe, dostosowane do wymagań bezpieczeństwa w publicznych szkołach. 3) Wyposażenie pomieszczeń z których korzystają dzieci oraz personel, m. in. w: meble, wyposażenie wypoczynkowe, artykuły plastyczne, pomoce dydaktyczne, zabawki, sprzęt multimedialny, komputerowy wraz z oprogramowaniem, urządzenia peryferyjne, tablice interaktywne, sztuczce, naczynia kuchenne, sprzęt AGD i gastronomiczny do kuchni. Należy podać markę i typ oferowanych produktów z grupy RTV i AGD, sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i innych elektronicznych. Wszystkie produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi (przed montażem zapakowane w oryginalne opakowania, bez oznak otwierania). Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. wykonawca może zaproponować produkty równoważne, np. o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. W przypadku sprzętu elektronicznego, sprzętu multimedialnego czy sprzętu AGD oraz programów komputerowych podane parametry są parametrami minimalnymi. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: 1/ są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego, 2/ nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach, 3/ dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt. 3.5. Wykonanie zadania dotyczy trzech Oddziałów Przedszkolnych w Szkołach Podstawowych zlokalizowanych na terenie Gminy Lubień Kujawski, w miejscowościach: Kanibród, Kłóbka, Kaliska. 3.6. Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia, m.in. koszt transportu i załadunku, wniesienia do wskazanych pomieszczeń, ustawienia, sprawdzenia, a dla wyposażenia tego wymagającego, również montażu, a także inne koszty ponoszone przez wykonawcę. Wykonawca nie będzie mógł żądać podwyższenia wynagrodzenia. 3.7. Najpóźniej z chwilą podpisania umowy Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia szczegółowej specyfikacji produktów zawierającej ceny jednostkowe netto i brutto z podatkiem VAT oraz wartości łącznej, dla tych części zamówienia, dla których złożył ofertę. Powyższe informacje są Zamawiającemu niezbędne dla prawidłowego zakończenia postępowania i rozliczenia Projektu. 3.8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty, czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). 3.9. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Na etapie realizacji umowy możliwa będzie zamiana produktu na inny, po akceptacji takiej zmiany przez Zamawiającego. OpisOrganizacja placów zabaw- zakup i montaż wyposażenia placu zabaw, stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, poz. 1- 18.Organizacja placów zabaw- zakup i montaż wyposażenia placu zabaw. Urządzenia muszą być nowe, dostosowane do wymagań bezpieczeństwa w publicznych szkołach, posiadać stosowne certyfikaty za zgodność z normą PN-EN-1176. Ponadto muszą posiadać wysoką odporność na wpływ warunków atmosferycznych (deszcz, słońce, śnieg) oraz na uszkodzenia mechaniczne (uderzenia, obciążenia). Do oferty należy dołączyć zdjęcia, fotografie lub folder oferowanego produktu wraz z kolorystyką i parametrami oraz atestami i certyfikatami na całe urządzenia. Niedopuszczalne jest dostarczenie atestu, certyfikatu na poszczególne elementy urządzeniaDostosowanie pomieszczeń- Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci oraz Modernizacja toalet dla personelu poprzez zakup i montaż, stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, poz. 19- 42. Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci oraz Modernizacja toalet dla personelu poprzez zakup i montaż . Urządzenia muszą być nowe, dostosowane do wymagań bezpieczeństwa w publicznych szkołachWyposażenie- AGD- zakup i montaż, stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, poz. 43- 63. Wyposażenie pomieszczeń z których korzystają dzieci oraz personel, m. in. w: meble, wyposażenie wypoczynkowe, artykuły plastyczne, pomoce dydaktyczne, zabawki, sprzęt multimedialny, komputerowy wraz z oprogramowaniem, urządzenia peryferyjne, tablice interaktywne, sztuczce, naczynia kuchenne, sprzęt AGD i gastronomiczny do kuchni. Należy podać markę i typ oferowanych produktów z grupy RTV i AGD, sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i innych elektronicznych. Wszystkie produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi (przed montażem zapakowane w oryginalne opakowania, bez oznak otwierania). Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. wykonawca może zaproponować produkty równoważne, np. o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. W przypadku sprzętu elektronicznego, sprzętu multimedialnego czy sprzętu AGD oraz programów komputerowych podane parametry są parametrami minimalnymi. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: 1/ są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego, 2/ nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach, 3/ dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt.Wyposażenie- garnki, talerze, przybory kuchenne, stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, poz. 64 - 90. Wyposażenie pomieszczeń z których korzystają dzieci oraz personel, m. in. w: meble, wyposażenie wypoczynkowe, artykuły plastyczne, pomoce dydaktyczne, zabawki, sprzęt multimedialny, komputerowy wraz z oprogramowaniem, urządzenia peryferyjne, tablice interaktywne, sztuczce, naczynia kuchenne, sprzęt AGD i gastronomiczny do kuchni. Należy podać markę i typ oferowanych produktów z grupy RTV i AGD, sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i innych elektronicznych. Wszystkie produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi (przed montażem zapakowane w oryginalne opakowania, bez oznak otwierania). Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. wykonawca może zaproponować produkty równoważne, np. o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. W przypadku sprzętu elektronicznego, sprzętu multimedialnego czy sprzętu AGD oraz programów komputerowych podane parametry są parametrami minimalnymi. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: 1/ są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego, 2/ nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach, 3/ dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny kosztWyposażenie- meble zakup i montaż, zakup wyposażenia wypoczynkowego, stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, poz. 91- 130 oraz poz. 157- 163. Wyposażenie pomieszczeń z których korzystają dzieci oraz personel, m. in. w: meble, wyposażenie wypoczynkowe, artykuły plastyczne, pomoce dydaktyczne, zabawki, sprzęt multimedialny, komputerowy wraz z oprogramowaniem, urządzenia peryferyjne, tablice interaktywne, sztuczce, naczynia kuchenne, sprzęt AGD i gastronomiczny do kuchni. Należy podać markę i typ oferowanych produktów z grupy RTV i AGD, sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i innych elektronicznych. Wszystkie produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi (przed montażem zapakowane w oryginalne opakowania, bez oznak otwierania). Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. wykonawca może zaproponować produkty równoważne, np. o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. W przypadku sprzętu elektronicznego, sprzętu multimedialnego czy sprzętu AGD oraz programów komputerowych podane parametry są parametrami minimalnymi. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: 1/ są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego, 2/ nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach, 3/ dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny kosztWyposażenie- sprzęt ICT- zakup i montaż, stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, poz. 131- 156. Wyposażenie pomieszczeń z których korzystają dzieci oraz personel, m. in. w: meble, wyposażenie wypoczynkowe, artykuły plastyczne, pomoce dydaktyczne, zabawki, sprzęt multimedialny, komputerowy wraz z oprogramowaniem, urządzenia peryferyjne, tablice interaktywne, sztuczce, naczynia kuchenne, sprzęt AGD i gastronomiczny do kuchni. Należy podać markę i typ oferowanych produktów z grupy RTV i AGD, sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i innych elektronicznych. Wszystkie produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi (przed montażem zapakowane w oryginalne opakowania, bez oznak otwierania). Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. wykonawca może zaproponować produkty równoważne, np. o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. W przypadku sprzętu elektronicznego, sprzętu multimedialnego czy sprzętu AGD oraz programów komputerowych podane parametry są parametrami minimalnymi. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: 1/ są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego, 2/ nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach, 3/ dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny kosztWyposażenie- zakup zabawek i pomocy dydaktycznych, stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, poz. 164- 270 i poz. 291- 331 oraz poz. 342- 408. Wyposażenie pomieszczeń z których korzystają dzieci oraz personel, m. in. w: meble, wyposażenie wypoczynkowe, artykuły plastyczne, pomoce dydaktyczne, zabawki, sprzęt multimedialny, komputerowy wraz z oprogramowaniem, urządzenia peryferyjne, tablice interaktywne, sztuczce, naczynia kuchenne, sprzęt AGD i gastronomiczny do kuchni. Należy podać markę i typ oferowanych produktów z grupy RTV i AGD, sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i innych elektronicznych. Wszystkie produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi (przed montażem zapakowane w oryginalne opakowania, bez oznak otwierania). Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. wykonawca może zaproponować produkty równoważne, np. o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. W przypadku sprzętu elektronicznego, sprzętu multimedialnego czy sprzętu AGD oraz programów komputerowych podane parametry są parametrami minimalnymi. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: 1/ są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego, 2/ nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach, 3/ dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt.Wyposażenie- zakup artykułów plastycznych i do bezpiecznej zabawy, stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, poz. 271- 290 i poz. 332- 341 oraz poz. 409- 437. Wyposażenie pomieszczeń z których korzystają dzieci oraz personel, m. in. w: meble, wyposażenie wypoczynkowe, artykuły plastyczne, pomoce dydaktyczne, zabawki, sprzęt multimedialny, komputerowy wraz z oprogramowaniem, urządzenia peryferyjne, tablice interaktywne, sztuczce, naczynia kuchenne, sprzęt AGD i gastronomiczny do kuchni. Należy podać markę i typ oferowanych produktów z grupy RTV i AGD, sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i innych elektronicznych. Wszystkie produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi (przed montażem zapakowane w oryginalne opakowania, bez oznak otwierania). Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. wykonawca może zaproponować produkty równoważne, np. o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. W przypadku sprzętu elektronicznego, sprzętu multimedialnego czy sprzętu AGD oraz programów komputerowych podane parametry są parametrami minimalnymi. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: 1/ są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego, 2/ nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach, 3/ dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Gmina Lubień Kujawski |
Ulica | ul. Wojska Polskiego 29 |
Nr domu | 29 |
Miejscowosc | Lubień Kujawski |
Kod poczt | 87-840 |
Wojewodztwo | kujawsko-pomorskie |
Tel | 54 2843089 w. 52 |
Internet | www.lubienkujawski.pl |
Regon | 91086688000000 |
E mail | sekretariat@lubien.com.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 8 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 30/09/2015 |
Wadium | Zamawiający nie wymaga złożenia wadium w tym postępowaniu |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie ustala szczegółowych kryteriów weryfikacji predyspozycji wykonawcy ani poziomu minimalnego uznawania zdolności wykonawców do realizacji zamówienia w zakresie warunku wskazanego w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy (w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania). Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy; |
Wiedza | Zamawiający nie ustala szczegółowych kryteriów weryfikacji predyspozycji wykonawcy ani poziomu minimalnego uznawania zdolności wykonawców do realizacji zamówienia w zakresie warunku wskazanego w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy (w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia). Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy; |
Potencjal | Zamawiający nie ustala szczegółowych kryteriów weryfikacji predyspozycji wykonawcy ani poziomu minimalnego uznawania zdolności wykonawców do realizacji zamówienia w zakresie warunku wskazanego w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy (w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym). Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy |
Zdolne | Zamawiający nie ustala szczegółowych kryteriów weryfikacji predyspozycji wykonawcy ani poziomu minimalnego uznawania zdolności wykonawców do realizacji zamówienia w zakresie warunku wskazanego w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy (w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia). Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy |
Sytuacja | Zamawiający nie ustala szczegółowych kryteriów weryfikacji predyspozycji wykonawcy ani poziomu minimalnego uznawania zdolności wykonawców do realizacji zamówienia w zakresie warunku wskazanego w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy (w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej). Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy (w formie aneksu) w przypadkach wystąpienia okoliczności wymienionych we wzorze umowy, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 90 |
Kryt 2 | Termin wykonania |
Kryt 2p | 10 |
Spec www | www.lubienkujaws.pl |
Spec war | Urząd Miejski w Lubieniu Kujawskim, ul. Wojska Polskiego 29, 87-840 Lubień Kujawski, pokój nr 17 |
Data skl | 24/08/2015 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Urząd Miejski w Lubieniu Kujawskim, ul. Wojska Polskiego 29, 87-840 Lubień Kujawski, pokój nr 1 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Zamówienie publiczne finansowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie nr 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego |
Czy uniewaznienie | Nie |