Zakup i wdrożenie systemu SIEM - systemu zarządzania zagrożeniami i reagowania na incydenty bezpieczeństwa poprzez gromadzenie i analizę logów

Publication date 2015-08-14
End date 2015-08-24 10:00:00
Instytucja Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania użytkowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 209428 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 487000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i wdrożenie systemu SIEM - systemu zarządzania zagrożeniami i reagowania na incydenty bezpieczeństwa poprzez gromadzenie i analizę logów, wraz z wszelkimi wymaganymi cechami opisanymi w Załączniku Nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2. Warunki gwarancji oraz serwisu zostały szczegółowo określone w Załączniku nr 5 Projekt umowy, do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył kwotę 250 tyś. zł brutto.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki
Ulica ul. Joannitów 6
Nr domu 6
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50-525
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel (071) 7979317
Fax (071) 7979318
Internet www.nfz-wroclaw.pl
Regon 01544738200022
E mail awacek@nfz-wroclaw.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 90
Zaliczka Nie
Wiedza O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy wraz z wdrożeniem systemu SIEM o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 PLN brutto każda oraz załączy dowody, czy zostały wykonane należycie. Przez dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie Zamawiający rozumie poświadczenie należytego wykonania. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, dowodem potwierdzającym należyte wykonanie może być oświadczenie Wykonawcy. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Sytuacja O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, jeżeli posiada polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 250.000,00 PLN.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 4.1. Dla dostarczanego komputera/konsoli: a) Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu (załączyć dokument potwierdzający spełnianie wymogu), b) Certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym Windows 7 (załączyć wydruk ze strony Microsoft WHCL), c) Deklaracja zgodności CE (załączyć do oferty), d) Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram, e) Komputer musi spełniać wymogi normy Energy Star 5.0 (Wymagany wpis dotyczący oferowanego komputera w internetowym katalogu http:www.eu-energystar.org lub http:www.energystar.gov - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej). 4.2. Oświadczenie, że uszkodzone dyski twarde nie podlegają zwrotowi.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana postanowień umowy następuje pod rygorem nieważności za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu. 2. Z wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający. 3. Wszelkie zmiany wprowadzone do niniejszej umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą. 4. Strony dopuszczają możliwość zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych oraz zmian dotyczących wskazania przedstawicieli Stron wyznaczonych do prowadzenia spraw związanych z realizacją umowy. 5. Zamawiający dopuszcza zmianę komparycji umowy w przypadku podziału, łączenia lub przekształcenia Wykonawcy dokonanego na podstawie art. 494, art. 531 lub art. 553 ustawy z dnia 15 września 2000 r. Kodeksu Spółek Handlowych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 1030 z późn. zmian.). 6. Zamawiający dopuszcza zmianę danych adresowych Wykonawcy w przypadku dokonania zmian dotyczących Wykonawcy. 7. W przypadku ustawowego obniżenia stawki podatku VAT zmianie ulega wartość brutto umowy, będąca wynikiem zastosowania nowej stawki podatku VAT. Zmiana powyższa nie wymaga zmiany umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 55
Kryt 2 Wydajność systemu
Kryt 2p 20
Kryt 3 Posiadanie funkcji gromadzenia, analizy i korelacji logów transakcyjnych z baz danych
Kryt 3p 25
Spec www www.nfz-wroclaw.pl
Spec war Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki ul. Joannitów 6, 50-525
Data skl 24/08/2015
Godz skl 10:00
Miejsce DOW NFZ ul. Joannitów 6, 50-525 Wrocław, budynek A, kancelaria ogólna
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)