Doposażenie oddziałów przedszkolnych w gminie Domaniewice
Publication date | 2015-08-14 |
End date | 2015-08-26 10:00:00 |
Instytucja | Gmina Domaniewice |
Miejscowość | Domaniewice |
Województwo | łódzkie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 209448 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 375352009, 451127239, 444113007, 444117001, 375200009, 391621006, 391610008, 395154308, 317100006, 323200002, 302360002, 392200000 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia dostosowanie pomieszczeń oraz organizacja placów zabaw w oddziałach przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Domaniewicach, Szkole Podstawowej w Skaratkach na terenie gminy Domaniewice w ramach projektu Doposażenie oddziałów przedszkolnych w gminie Domaniewice realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej, nr projektu WND - POKL.09.01.01-10-054/15, Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. W skład zamówienia wchodzą m.in. elementy takie jak: 1 zakup wyposażenia placów zabaw wraz z montażem w Szkole Podstawowej w Domaniewicach typu: ogrodzenie placu zabaw - 11 mb, wieża z mostem linowym, stożek , sprężynowiec Kogut (HDP), sprężynowic Skuter (HDP), sprężynowiec Żaba (HDP), ławka z oparciem, wielki Dom, karuzela tarczowa o średnicy 150 cm z siedziskiem i stolikiem, ławka z oparciem stolik piknikowy z parasolem 2 dostosowanie toalet w oddziałach przedszkolnych obejmujących m.in.: wymianę umywalek, misek ustępowych, podajników na mydło i ręczniki papierowe, podestów, półek, suszarek do rąk, luster, odkurzacz, wyciskarka do mopa, mop, ścieki itp., 3 wyposażenie pomieszczeń, z których korzystają dzieci oraz personel w, szafki, rolety okienne, artykuły plastyczne, pomoce dydaktyczne, zabawki itp., 4 doposażenie placówek w sprzęt multimedialny, komputerowy wraz z oprogramowaniem, tablice interaktywne itp. 5 Wyposażenie kuchni piec konwekcyjno parowy, garnek nierdzewny, zastawa stołowa itp., Zamówienie podzielone jest na cztery części: Część I - Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw wraz z ogrodzeniem Część II - Dostosowanie toalet, wyposażenie do utrzymania czystości Część III - Doposażenie placówek, zakup wraz z dostawą zabawek, mebli, pomocy dydaktycznych i artykułów plastycznych Część IV - Zakup i dostawa sprzętu audiowizualnego, sprzętu ICT, tablic interaktywnych, kserokopiarek Część V - Doposażenie kuchni Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, załadunek, transport, rozładunek, wniesienie, rozmieszczenie asortymentu do wskazanych pomieszczeń oraz montaż i instalację dostarczonego sprzętu. Wszystkie materiały powinny być nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania tzn. żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, musi pochodzić z bieżącej produkcji, być sprawna i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. Dostarczone artykuły muszą być odpowiednio zapakowane, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim. Wykonawca obowiązany jest przekazać Zamawiającemu licencję jak również wszelkie prawa na dostarczone programy multimedialne, wystawione na rzecz Zamawiającego. Wykonawca dostarczy wszystkie programy w polskiej wersji językowej, wraz z dokumentacją w języku polskim. Wykonawca dostarczy zamawiany asortyment we własnym zakresie i na własny koszt do Szkoły Podstawowej w Domaniewicach, Szkoły Podstawowej w Skaratkach na terenie gminy Domaniewice (wg zestawienia i podziału w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ) w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 15:00, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu telefonicznie z Dyrektorem Szkoły. Gotowość dostawy wykonawca zgłosi Zamawiającemu lub Dyrektorowi poszczególnej placówki na co najmniej 2 dni przed planowanym terminem dostawy. Każdy z dostarczonych artykułów winien posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym i być zgodny z Dyrektywą 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów. Wykonawca na etapie składania ofert oświadczy Zamawiającemu na formularzu ofertowym, iż cały zaoferowany asortyment jest zgodny z Dyrektywą oraz oznakowany znakiem CE. Wykonawca wyłoniony w drodze postępowania przetargowego, zobowiązany będzie do okazania wraz z dostawą niezbędnych certyfikatów, atestów, deklaracji zgodności, świadectw jakości i innych dokumentów potwierdzających spełnianie wymogów określonych dla materiałów i urządzeń. Dostarczone meble muszą posiadać wybity lub naklejony certyfikat zgodności z normą. Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu. W przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: - są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy zamawiającego lub - nie spełniają wymagań zamawiającego określonych w załącznikach lub - dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Dostarczone materiały zostaną przyjęte przez zamawiającego. Z odbioru sporządzany będzie protokół odbioru, w którym zostaną zapisane wszelkie uwagi dotyczące dostarczanego materiału. W szczegółowym opisie pomocy mogą występować nazwy własne, znaki towarowe lub mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, w związku z czym musi złożyć w ofercie szczegółową specyfikację oferowanego asortymentu celem potwierdzenia zgodności z niniejszą specyfikacją oraz wypełnić i załączyć do oferty Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ tj. tabelę równoważności. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a jedynie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych zamawiającego. Opis1) zakup wyposażenia placów zabaw wraz z montażem w Szkole Podstawowej w Domaniewicach typu: ogrodzenie placu zabaw - 11 mb, wieża z mostem linowym, stożek , sprężynowiec Kogut (HDP), sprężynowic Skuter (HDP), sprężynowiec Żaba (HDP), ławka z oparciem, wielki Dom, karuzela tarczowa o średnicy 150 cm z siedziskiem i stolikiem, ławka z oparciem stolik piknikowy z parasolem. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ.2) dostosowanie toalet w oddziałach przedszkolnych obejmujących m.in.: wymianę umywalek, misek ustępowych, podajników na mydło i ręczniki papierowe, podestów, półek, suszarek do rąk, luster , odkurzacz, wyciskarka do mopa, mop, ścieki, itp.,4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ.3) wyposażenie pomieszczeń, z których korzystają dzieci oraz personel w, szafki, rolety okienne, artykuły plastyczne, pomoce dydaktyczne, zabawki itp. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ4) doposażenie placówek w sprzęt multimedialny, komputerowy wraz z oprogramowaniem, tablice interaktywne itp. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ.5) Doposażenie kuchni piec konwekcyjno parowy, garnek nierdzewny, zastawę stołową itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Gmina Domaniewice |
Ulica | Główna 2 |
Nr domu | 2 |
Miejscowosc | Domaniewice |
Kod poczt | 99-434 |
Wojewodztwo | łódzkie |
Tel | 046 8383522 |
Fax | 046 8383377 |
Internet | www.domaniewice.pl |
Regon | 75014822000000 |
E mail | trojanowska.ug@wp.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 5 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 21/09/2015 |
Wadium | Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Wykonawca wykaże spełnienie warunku, jeżeli posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania. Należy złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2a do Specyfikacji. Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty. |
Wiedza | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. - Załącznik Nr 2a do Specyfikacji. Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty. |
Potencjal | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. - Załącznik Nr 2a do Specyfikacji. Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty. |
Zdolne | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. - Załącznik Nr 2a do Specyfikacji. Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty. |
Sytuacja | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. - Załącznik Nr 2a do Specyfikacji. Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty. |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Dok podm zag 3 | Tak |
Inne dokumenty | 1. formularz ofertowy-załącznik nr 1, 2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych-załącznik nr 2a 3. Formularz cenowy wykonawcy |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: 1. w uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 2. w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zmiany wynikły w trakcie realizacji zamówienia, 3. zmiany miejsca dostarczenia/odbioru przedmiotu zamówienia, 4. aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny, 5. poprawienia parametrów technicznych używanych do wykonania przedmiotu umowy materiałów, 6. zmiany w sposobie dokonywania płatności, 7. obniżenia kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację, konserwacje, inne, 8. zmiany danych Wykonawcy np. zmiana adresu, konta bankowego, nr REGON, osób kontaktowych itp., 9. uwarunkowań społecznych (protestów, listów, petycji, itp.), 10. zmiany stanu prawnego, 11. braku możliwości kontynuacji zamówienia z winy Zamawiającego, 12. działania sił natury, 13. po podpisaniu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta, 14. możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminów realizacji zamówienia. |
Spec www | www.domaniewice.pl |
Spec war | Urząd Gminy w Domaniewicach, ul. Główna 2, 99-434 Domaniewice, pokój nr 15 (Sekretariat) |
Data skl | 26/08/2015 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Urząd Gminy w Domaniewicach, ul. Główna 2, 99-434 Domaniewice, pokój nr 15 (Sekretariat) |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | 9. Zamówienie jest realizowane w związku z realizacją projektu pn: Doposażenie oddziałów przedszkolnych w gminie Domaniewice ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego - w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. |
Czy uniewaznienie | Nie |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 90 |
Kryt 2 | Okres gwarancji |
Kryt 2p | 10 |