Zakup i dostawę materiałów biurowych dla Ministerstwa Finansów oraz na potrzeby Resortu

Publication date 2015-08-14
End date 2015-08-24 12:00:00
Instytucja Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 209502 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż materiałów biurowych i dostawa ich do siedziby Zamawiającego - Ministerstwa Finansów, Warszawa ul. Świętokrzyska 12, wraz z rozładunkiem i przemieszczeniem ich do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń magazynowych.
2. Wykonawca przyjmując do realizacji zamówienie musi zatrudnić w pełnym wymiarze czasu pracy przy wykonywaniu zamówienia 1 osobę bezrobotną, co oznacza osobę spełniającą przesłanki art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2015 poz.149) lub 1 osobę niepełnosprawną, co oznacza osobę spełniającą przesłanki statusu niepełnosprawności określone ustawą z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych
(Dz. U. z 2011r. Nr 127, poz. 721 z późn. zm.). Zatrudnienie powinno obejmować czas realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę bezrobotną/niepełnosprawną lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia, w ciągu 30 dni licząc od dnia rozwiązania stosunku pracy, na to miejsce innej osoby bezrobotnej/niepełnosprawnej. Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia osoby bezrobotnej/niepełnosprawnej, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją Zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż 15 dni licząc od dnia wystąpienia Zamawiającego. W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego osoby, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji został zawarty we Wzorze Umowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne
Ulica ul. Świętokrzyska 12
Nr domu 12
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-916
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 694 45 06
Fax 22 694 52 68
Regon 00000221700000
E mail wzp@mofnet.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa centralna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 4
Wadium 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1804). 3. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z Ustawą, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 4. Wadium wniesione w pieniądzu musi być przelane na rachunek bankowy Ministerstwa Finansów: Bank Gospodarstwa Krajowego nr konta: 78 1130 1017 0200 0000 0013 7228 5. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagane jest doręczenie oryginału dokumentu, a w przypadku wpłaty pieniężnej - kopii dowodu wykonanej operacji.
Zaliczka Nie
Wiedza Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wskaże w wykazie oraz złoży poświadczenia, na wykonanie a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 3 dostaw materiałów biurowych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 60 000,00 złotych brutto każda.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1.Dowody, tj: 1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert; 2) w przypadku zamówień na dostawy - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1. 2. Dokument zawierający dowód, że Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów, jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszystkie przypadki zostały określone we Wzorze Umowy w § 11. 2.Wprowadzenie zmian postanowień umowy wymaga: 1) zgodnej woli stron, 2) zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 termin pierwszej dostawy
Kryt 2p 5
Spec www www.mf.gov.pl
Spec war Ministerstwo Finansów, 00-916 Warszawa ul. Świętokrzyska 12, Biuro Administracyjne
Data skl 24/08/2015
Godz skl 12:00
Miejsce Ministerstwo Finansów, 00-916 Warszawa ul. Świętokrzyska 12, Biuro Administracyjne, pok. 318
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1) nr POPT.03.01.00-00-215/11 Wsparcie funkcjonowania Jednostki odpowiedzialnej za weryfikację zasady dodatkowości w latach 2010 - 2015 Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013. 2) Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna w ramach projektu POPT.03.01.00-00-061/08 Wsparcie funkcjonowania urzędów kontroli skarbowej i Departamentu Ochrony Interesów Finansowych Unii Europejskiej w Ministerstwie Finansów w latach 2007-2015 3) Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy w ramach Funduszu Pomocy Technicznej
Czy uniewaznienie Nie
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)