| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Gmina Olszyna
|
| Ulica |
ul. Wolności 6
|
| Nr domu |
6
|
| Miejscowosc |
Olszyna
|
| Kod poczt |
59-830
|
| Wojewodztwo |
dolnośląskie
|
| Tel |
075 7212368
|
| Fax |
075 7212050
|
| Internet |
http://www.bip.olszyna.nv.pl
|
| Regon |
23082148600000
|
| E mail |
poczta@olszyna.pl
|
| Czy obowiazkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy czesci |
Nie
|
| Czy wariant |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy uzup |
Nie
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Czas dni |
30
|
| Wadium |
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3800,00 zł. (słownie: trzy tysiące osiemset złotych).
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie
w oparciu o złożone przez Wykonawcę: oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu, sporządzone przez Wykonawcę samodzielnie lub z wykorzystaniem załącznika Nr 2 do niniejszej Instrukcji dla Wykonawcy. Ocena spełniania przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu wg formuły: spełnia - nie spełnia.
|
| Wiedza |
Wykonawca winien udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert
(a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zrealizował co najmniej 2 dostawy polegające na dostarczeniu i instalacji minimum 50 urządzeń (na 1 dostawę) zgodnych z przedmiotem zamówienia (należy wyraźnie zaznaczyć, że są to komputery przenośne typu notebook).
Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie
w oparciu o złożone przez Wykonawcę:
a) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - sporządzony przez Wykonawcę samodzielnie lub z wykorzystaniem załącznika Nr 4 do niniejszej Instrukcji dla Wykonawcy,
b) poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
c) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w lit. b).
d) oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu, sporządzone przez Wykonawcę samodzielnie lub z wykorzystaniem załącznika Nr 2 do niniejszej Instrukcji dla Wykonawcy.
Ocena spełniania przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu wg formuły: spełnia - nie spełnia.
|
| Potencjal |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie
w oparciu o złożone przez Wykonawcę: oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu, sporządzone przez Wykonawcę samodzielnie lub z wykorzystaniem załącznika Nr 2 do niniejszej Instrukcji dla Wykonawcy. Ocena spełniania przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu wg formuły: spełnia - nie spełnia.
|
| Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie
w oparciu o złożone przez Wykonawcę: oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu, sporządzone przez Wykonawcę samodzielnie lub z wykorzystaniem załącznika Nr 2 do niniejszej Instrukcji dla Wykonawcy. Ocena spełniania przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu wg formuły: spełnia - nie spełnia.
|
| Sytuacja |
Wykonawcy winni udokumentować ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności na kwotę równą lub wyższą niż 200 000 zł.
Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie
w oparciu o złożone przez Wykonawcę:
a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 200 000 zł. Jeżeli z treści polisy nie wynika fakt jej opłacenia do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający opłacenie polisy,
b) oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu, sporządzone przez Wykonawcę samodzielnie lub z wykorzystaniem załącznika Nr 2 do niniejszej Instrukcji dla Wykonawcy.
Ocena spełniania przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu wg formuły: spełnia - nie spełnia.
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dok podm zag 1 |
Tak
|
| Dok podm zag 2 |
Tak
|
| Inne dokumenty |
Dokumenty wymienione w rozdziale 16 pkt 16.3 SIWZ.
|
| Niepelnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
Na podstawie art.144 u.p.z.p. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
1) zmiana sposobu spełnienia świadczeń związana z:
a) wystąpieniem okoliczności niemożliwych do przewidzenia, przez zamawiającego i doświadczonego wykonawcę przed podpisaniem umowy,
b) rezygnacją z części prac, ograniczenia zakresu umowy podstawowej w sytuacji, gdy zmiany te będą korzystne dla zamawiającego,
c) odmiennych od przyjętych w dokumentacji rozwiązań technicznych lub/i materiałowych w przypadku:
- gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy;
- zmiany obowiązującego prawa;
- niedostępności na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych
w SIWZ spowodowane zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń;
- pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenia kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy,
2) zmiana terminu wykonania zamówienia:
a) spowodowane wstrzymaniem dostawy przez zamawiającego,
b) spowodowane innymi przyczynami zewnętrznymi niezależnymi od zamawiającego i wykonawcy skutkujące niemożliwością uzyskania stosownych decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp..
3) W szczególnie uzasadnionych przypadkach zmiany w zakresie:
a) dopuszczenia możliwości realizacji części przedmiotu zamówienia przez podwykonawców (w przypadku nie wykazania przez wykonawcę w ofercie żadnego podwykonawcy),
b) zmiany podwykonawców wskazanych w ofercie na innych podwykonawców,
c) zmiany zakresu robót/dostaw/usług planowanego do powierzenia podwykonawcy.
4) Zmiany wynagrodzenia: wynagrodzenie Wykonawcy będzie podlegało zmianom w wypadku zaistnienia następujących okoliczności:
a) nie wykonania całego zakresu przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę.
W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł
w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami,
5) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wprowadzenia w życie, po podpisaniu umowy, regulacji prawnych wywołujących potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany.
Wprowadzone zmiany do umowy wymagają ich odpowiedniego udokumentowania i zawarcia stosownego aneksu do umowy.
Do zmiany umowy dojść może jedynie w rezultacie złożenia zgodnego oświadczenia woli przez wszystkie jej strony. Wyżej wymienione zapisy nie przyznają wykonawcom jakiegokolwiek roszczenia o zmianę zawartej umowy.
Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Pzp, w szczególności: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy
(np. zmiana rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców); zmiana danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami.
|
| Kryt cena |
B
|
| Kryt 1p |
90
|
| Kryt 2 |
gwarancja
|
| Kryt 2p |
10
|
| Spec www |
www.bip.olszyna.nv.pl
|
| Spec war |
Urząd Miejski w Olszynie, ul. Wolności 6 59-830 Olszyna
|
| Data skl |
25/08/2015
|
| Godz skl |
09:00
|
| Miejsce |
Urząd Miejski w Olszynie, ul. Wolności 6 59-830 Olszyna - I piętro sekretariat (pokój nr 5)
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Okres liczba dni |
30
|
| Inf dodat |
Projekt POIG.08.03.00-02-114/13 pn: Likwidacja barier wykluczenia cyfrowego w Gminie Olszyna działania 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion, w ramach Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.
|
| Czy uniewaznienie |
Nie
|