Doposażenie oddziałów przedszkolnych w zabawki, pomoce dydaktyczne, artykuły plastyczne, sprzęt komputerowy, multimedialny oraz meble i wyposażenie do sal, szatni, kuchni i toalet w ramach projektu Radosne przedszkole realizowanego przez Gminę Brzeźnio
Publication date | 2015-08-17 |
End date | 2015-08-25 10:00:00 |
Instytucja | Gminny Ośrodek Oświaty i Wychowania w Brzeźniu |
Miejscowość | Brzeźnio |
Województwo | łódzkie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 210846 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 391621006, 378000006, 448120000, 391600001, 391610008, 391500008, 375200009, 301900007, 224700005, 302131006, 320000003, 320000002, 323200006, 331416233, 397134306, 386220001, 444100007, 489000007 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych, sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz mebli i wyposażenia do sali, szatni, kuchni i toalet w ramach projektu Radosne przedszkole do oddziałów przedszkolnych w Gminie Brzeźnio. 2. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienie edukacji przedszkolnej. Wszelkie działania związane z realizacją projektu powinny uwzględniać uregulowania dotyczące projektów współfinansowanych z funduszy europejskich. 3. Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące części zamówienia (zadania): Część I przedmiotu zamówienia - ZAKUP, DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ NA PLAC ZABAW Część II przedmiotu zamówienia - ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA TOALET Część III przedmiotu zamówienia - ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO KUCHNI I SPRZĘTU DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI Część IV przedmiotu zamówienia - ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH, ZABAWEK I MATERIAŁÓW PLASTYCZNYCH Część V przedmiotu zamówienia - ZAKUP I DOSTAWA MEBLI DO SALI DYDAKTYCZNYCH I WYPOSAŻENIA WYPOCZYNKOWEGO Część VI przedmiotu zamówienia - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I AUDIOWIZUALNEGO Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia. Jeżeli gdziekolwiek w niniejszej siwz pojawia się nazwa, marka lub typ wskazujący na konkretnego producenta, należy to interpretować, że określenie ma jedynie charakter przykładowy, a Wykonawca sporządzając ofertę może uwzględnić wyrób każdego innego producenta, który jest równoważny tzn. posiada co najmniej takie same lub korzystniejsze parametry wydajnościowe i jakościowe oraz standard wykonania w stosunku do podanych w siwz przykładów. Powyższe zmiany muszą być wykazane w załączonej tabeli Wykaz urządzeń i materiałów równoważnych i dołączone do oferty - załącznik nr 4 Brak wskazania w załączniku propozycji zastosowania rozwiązań równoważnych oznaczać będzie deklarację Wykonawcy, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu rozwiązań przyjętych w siwz. Uwaga: Udowodnienie, że zastosowane rozwiązania są równoważne spoczywa na Wykonawcy na etapie składania ofert. Dokumenty potwierdzające równoważność należy załączyć do oferty (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). W sytuacji zastosowania rozwiązań równoważnych Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających parametry jakościowe lub użytkowe tych rozwiązań. W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Zamawiający żąda wówczas: - instrukcji, kart katalogowych, certyfikatów, atestów, aprobat technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w siwz. Zamawiający uzna za wystarczające załączenie z w/w dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych rozwiązań. 4. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części przedmiotu zamówienia, na kilka bądź na jedną. Każda część przedmiotu zamówienia będzie oceniana oddzielnie. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą dla poszczególnej części. 5. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres zgodny z gwarancją producenta. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych części zamówienia zawarty jest Rozdziale 16 SIWZ tj.: 5.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części I (sprzęt na place zabaw) wzór załącznika nr 6.1. do oferty; 5.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części II (wyposażenie toalet) wzór załącznika nr 6.2. do oferty; 5.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części III (meble, wyposażenie do kuchni i sprzęt do utrzymania czystości) - wzór załącznika nr 6.3. do oferty. 5.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części IV (pomoce dydaktyczne, zabawki i materiały plastyczne) - wzór załącznika nr 6.4. do oferty. 5.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części V (meble do sal dydaktycznych, szatni i wyposażenie wypoczynkowe)) - wzór załącznika nr 6.5. do oferty 5.6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części VI (sprzęt komputerowy i audiowizualny)) - wzór załącznika nr 6.6. do oferty 7. Miejscem dostaw są łącznie 2 szkoły podstawowe w Gminie Brzeźnio. Nazwy szkół, ich adresy oraz asortyment, który winien być dostarczony do danej szkoły zawierają załączniki nr 6.1, 6.2, 6.3, 6.4,6.5, i 6.6 do SIWZ. 8. Część I -ZAKUP , DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ NA PLAC ZABAW 8.1.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą i montażem urządzeń na plac zabaw dla dzieci w 4 oddziałach przedszkolnych 2 szkół podstawowych. 8.2.Rodzaj oraz ilość sprzętu wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są we wzorze załącznika nr 6.1. do oferty (Rozdział 16 SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt w pogrupowanych pakietach dla poszczególnych szkół według załącznika. 9. Część II - ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA TOALET 9.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą elementów wyposażenia toalet. 9.2. Wymagane minimalne parametry oraz ilości poszczególnego asortymentu opisane są we wzorze załącznika nr 6.2. do oferty (Rozdział 16 SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt w pogrupowanych pakietach dla poszczególnych szkół według załącznika. 10. Część III - ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO KUCHNI I SPRZĘTU DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI 10.1.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą sprzętu do sprzątania typu froterka, odkurzacz oraz wyposażenia kuchni: sztućce, talerze, garnki, noże, pojemniki na żywność pojemniki do segregowania odpadów . 10.2.Rodzaj oraz ilości sprzętu i wyposażenia wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są we wzorze załącznika nr 6.3. do oferty (Rozdział 16 SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć meble i wyposażenie w pogrupowanych pakietach dla poszczególnych szkół według załącznika. 11. Część IV - ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH, ZABAWEK I MATERIAŁÓW PLASTYCZNYCH 11.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych: gry różnego rodzaju, układanki, plansze, figury przestrzenne, zestawy do liczenia itp., zabawek: zestawy tematyczne, lalki, domki dla lalek, ubranka,, koparki, betoniarki, auta itp. oraz materiałów plastycznych: papiery, bibuły, pióra, oczka, pompony, farby, kleje, mazaki. 11.2. Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są we wzorze załącznika nr 6.4 do oferty (Rozdział 16 SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w pogrupowanych pakietach dla poszczególnych szkół według załącznika. 12. Część V - ZAKUP I DOSTAWA MEBLI DO SAL DYDAKTYCZNYCH, SZATNI I WYPOSAŻENIA WYPOCZYNKOWEGO 12.1.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą mebli do sal dydaktycznych, szatni: regały, biurka, krzesła, stoliki przedszkolne, ławeczki szatniowe oraz różnego rodzaju wyposażenia wypoczynkowego: puf, materacy, poduch, siedzisk itd. 12.2.Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są we wzorze załącznika nr 6.5 do oferty (Rozdział 16 SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w pogrupowanych pakietach dla poszczególnych szkół według załącznika. 13. Część VI - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I AUDIOWIZUALNEGO 13.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą zestawu interaktywnego, ekranu projekcyjnego, rzutnika przenośnego, telewizora, radiomagnetofonu. 13.2. Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są we wzorze załącznika nr 6.6 do oferty (Rozdział 16 SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w pogrupowanych pakietach dla poszczególnych szkół według załącznika. Opis8.1.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą i montażem urządzeń na plac zabaw dla dzieci w 4 oddziałach przedszkolnych 2 szkół podstawowych.8.2.Rodzaj oraz ilość sprzętu wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są we wzorze załącznika nr 6.1. do oferty (Rozdział 16 SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt w pogrupowanych pakietach dla poszczególnych szkół według załącznika.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą elementów wyposażenia toalet. Wymagane minimalne parametry oraz ilości poszczególnego asortymentu opisane są we wzorze załącznika nr 6.2. do oferty (Rozdział 16 SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt w pogrupowanych pakietach dla poszczególnych szkół według załącznika.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą sprzętu do sprzątania typu froterka, odkurzacz oraz wyposażenia kuchni: sztućce, talerze, garnki, noże, pojemniki na żywność pojemniki do segregowania odpadów . Rodzaj oraz ilości sprzętu i wyposażenia wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są we wzorze załącznika nr 6.3. do oferty (Rozdział 16 SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć meble i wyposażenie w pogrupowanych pakietach dla poszczególnych szkół według załącznika.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych: gry różnego rodzaju, układanki, plansze, figury przestrzenne, zestawy do liczenia itp., zabawek: zestawy tematyczne, lalki, domki dla lalek, ubranka,, koparki, betoniarki, auta itp. oraz materiałów plastycznych: papiery, bibuły, pióra, oczka, pompony, farby, kleje, mazaki. Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są we wzorze załącznika nr 6.4 do oferty (Rozdział 16 SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w pogrupowanych pakietach dla poszczególnych szkół według załącznika.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą mebli do sal dydaktycznych, szatni: regały, biurka, krzesła, stoliki przedszkolne, ławeczki szatniowe oraz różnego rodzaju wyposażenia wypoczynkowego: puf, materacy, poduch, siedzisk itd. Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są we wzorze załącznika nr 6.5 do oferty (Rozdział 16 SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w pogrupowanych pakietach dla poszczególnych szkół według załącznika.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą zestawu interaktywnego, ekranu projekcyjnego, rzutnika przenośnego, telewizora, radiomagnetofonu. Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są we wzorze załącznika nr 6.6 do oferty (Rozdział 16 SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w pogrupowanych pakietach dla poszczególnych szkół według załącznika. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Gminny Ośrodek Oświaty i Wychowania w Brzeźniu |
Ulica | ul. Wspólna 44 |
Nr domu | 44 |
Miejscowosc | Brzeźnio |
Kod poczt | 98-275 |
Wojewodztwo | łódzkie |
Tel | 43 820 39 17 |
Fax | 43 820 36 71 |
Internet | www.brzeznio.pl |
Regon | 73022784000000 |
E mail | ibartnicka@brzeznio.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Adres dyn zak | nie dotyczy |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 6 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 14 |
Wadium | nie dotyczy |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Ocena spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dokonana zostanie na podstawie oświadczenia wykonawcy, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. |
Wiedza | Ocena spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dokonana zostanie na podstawie oświadczenia wykonawcy, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. |
Potencjal | Ocena spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dokonana zostanie na podstawie oświadczenia wykonawcy, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. |
Zdolne | Ocena spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dokonana zostanie na podstawie oświadczenia wykonawcy, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. |
Sytuacja | Ocena spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dokonana zostanie na podstawie oświadczenia wykonawcy, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok potw 5 | Tak |
Inne dok potw | - w przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych opisanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wykonawca bezwzględnie zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: - instrukcji obsługi, kart katalogowych, certyfikatów, atestów, aprobat technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ. Zamawiający uzna za wystarczające załączenie jednego z w/w dokumentów potwierdzającego, że oferowane rozwiązania odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. |
Inne dokumenty | - formularz ofertowy wraz z załącznikami |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, w szczególności zmiany umowy mogą dotyczyć : 1) wynagrodzenia; 2) warunków płatności; Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić w następujących sytuacjach: a) zmiana wynagrodzenia i warunków płatności może nastąpić w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług na dzień wystawienia faktury w stosunku do stawki obowiązującej w dniu podpisania umowy; b) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego. 3.Zamawiający przewiduje wydłużenie terminu związania ofertą na okres nie dłuższy niż 60 dni. 4. Zamawiający przewiduje zmiany nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych i innych danych identyfikacyjnych. 5. Zamawiający przewiduje zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty, nadzór nad przedmiotem umowy. 6. Zamawiający przewiduje zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć. 7. Zamawiający przewiduje zmianę umowy w zakresie podwykonawców, jeśli Zamawiający będzie miał zastrzeżenia co do podwykonawców lub zmiany podwykonawców. 8. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, mimo nie wskazania w ofercie takiej części do powiedzenia podwykonawcom. 9. Wykonawca może wskazać inny zakres podwykonawstwa, niż przedstawiony w ofercie z zastrzeżeniem art. 36b ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Wykonawca może wskazać innych podwykonawców niż przedstawieni w ofercie, z zastrzeżeniem ary. 36b ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. Wykonawca może zrezygnować z podwykonawstwa. art. 36b 2. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Zmiany do umowy następują na pisemny wniosek jednej ze stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian. 4. Zmiany niniejszej umowy wymagają dla zachowania swojej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności. |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 90 |
Kryt 2 | termin realizacji zamówienia |
Kryt 2p | 10 |
Spec www | www.brzeznio.finn.pl |
Spec war | Gminny Ośrodek Oświaty i Wychowania w Brzeźniu ul. Wspólna 44 98-275 Brzeźnio |
Data skl | 25/08/2015 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Urząd Gminy w Brzeźniu ul. Wspólna 44 98-275 Brzeźnio I piętro - sekretariat, pok. nr 17 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Projekt Radosne przedszkole współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. |
Czy uniewaznienie | Tak |