Dostawa mebli realizowana w ramach czterech zadań

Publication date 2015-08-18
End date 2015-08-28 10:30:00
Instytucja Rejonowy Zarząd Infrastruktury
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble,
  • Siedziska

Szczegóły

Numer ogłoszenia 122503 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 391000003, 391110003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli realizowana w ramach czterech zadań:
- Zadanie nr 1: Dostawa mebli drewnianych i z płyty meblowej
- Zadanie nr 2: Dostawa mebli metalowych i na metalowej podstawie
- Zadanie nr 3: Dostawa krzeseł, foteli na metalowej podstawie
- Zadanie nr 4: Dostawa stojaków na broń drewnianych.

Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają:
* wzór umowy na zadanie nr 1,
* wzór umowy na zadanie nr 2,
* wzór umowy na zadanie nr 3,
* wzór umowy na zadanie nr 4,
* opis przedmiotu zamówienia na zadanie nr 1,
* opis przedmiotu zamówienia na zadanie nr 2,
* opis przedmiotu zamówienia na zadanie nr 3,
* opis przedmiotu zamówienia na zadanie nr 4,
* druk - oferta cenowa dostawy mebli drewnianych i z płyty meblowej - na zadanie nr 1,
* druk - oferta cenowa dostawy mebli metalowych i na metalowej podstawie - na zadanie nr 2,
* druk - oferta cenowa dostawy krzeseł, foteli na metalowej podstawie - na zadanie nr 3,
* druk - oferta cenowa dostawy stojaków na broń drewnianych - na zadanie nr 4,
* wzór oświadczenia gwarancyjnego na zadanie nr 1,
* wzór oświadczenia gwarancyjnego na zadanie nr 2,
* wzór oświadczenia gwarancyjnego na zadanie nr 3,
* wzór oświadczenia gwarancyjnego na zadanie nr 4,
* wzory protokołów przyjęcia - przekazania na poszczególne zadania.


Ww. dokumenty stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
i są jej integralną częścią.

Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie
art. 11 ust. 8 ustawy

Opis

Dostawa mebli drewnianych i z płyty meblowejDostawa mebli metalowych i na metalowej podstawieDostawa krzeseł, foteli na metalowej podstawieDostawa stojaków na broń drewnianych

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Rejonowy Zarząd Infrastruktury
Ulica ul. Mogilska 85
Nr domu 85
Miejscowosc Kraków
Kod poczt 30-901
Wojewodztwo małopolskie
Tel 261 13 10 40
Fax 261 13 13 06
Internet www.rzikrakow.wp.mil.pl
Regon 35013684328100
E mail rzikrakow.zam.publ@wp.mil.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Rodzaj zam inny Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 60
Wadium Wymagane wniesienie wadium w wysokości: - Zadanie nr 1: 6.600,00 zł (słownie: sześć tysięcy sześćset złotych) - Zadanie nr 2: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) - Zadanie nr 3: 2.400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych) - Zadanie nr 4: 800,00 zł (słownie: osiemset złotych)
Zaliczka Nie
Wiedza *** Zadanie nr 1: Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną dostawę mebli na kwotę nie mniejszą niż 125 tys. zł brutto. *** Zadanie nr 2: Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną dostawę mebli na kwotę nie mniejszą niż 125 tys. zł brutto. *** Zadanie nr 3: Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną dostawę mebli na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł brutto. *** Zadanie nr 4: Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną dostawę mebli na kwotę nie mniejszą niż 25 tys. zł brutto. *** W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną dostawę mebli na kwotę nie mniejszą niż 125 tys. zł brutto.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty Do oferty należy dołączyć: 1. Wypełniony, opieczętowany i podpisany przez osoby upoważnione druk *Oferta* - dla każdego zadania, na które wykonawca składa ofertę oddzielnie - (wzór - zał. nr 1 do SIWZ). Zaleca się aby powyższy druk stanowił pierwszą stronę oferty. 2. Wypełniony druk *oferta cenowa dostawy mebli drewnianych i z płyty meblowej* - na zadanie nr 1 lub wypełniony druk *oferta cenowa dostawy mebli metalowych i na metalowej podstawie* - na zadanie nr 2 lub wypełniony druk *oferta cenowa dostawy krzeseł, foteli na metalowej podstawie* - na zadanie nr 3 lub wypełniony druk *oferta cenowa dostawy stojaków na broń drewnianych* - na zadanie nr 4 (w zależności od zadania, na które wykonawca składa ofertę - wzór - zał. nr 15, 16, 17 i 18 do SIWZ) 3. Wykaz części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, wykaz nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub oświadczenie wykonawcy, że wykona zamówienie własnymi siłami (wzór - zał. nr 4 do SIWZ)- w przypadku niewypełnienia lub niedołączenia ww. dokumentu do oferty, Zamawiający uzna, że wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy - zawierają załączniki nr 7, nr 8, nr 9 i nr 10 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Wzór umowy na zadanie nr 1, Wzór umowy na zadanie nr 2, Wzór umowy na zadanie nr 3 oraz Wzór umowy na zadanie nr 4
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Skrócenie terminu wykonania zamówienia
Kryt 2p 10
Spec www www.rzikrakow.wp.mil.pl
Spec war Rejonowy Zarząd Infrastruktury, 30-901 Kraków, ul. Mogilska 85
Data skl 28/08/2015
Godz skl 10:30
Miejsce Rejonowy Zarząd Infrastruktury, 30-901 Kraków, ul. Mogilska 85, kancelaria
Termin D
Okres data do 25/09/2015
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)