DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I MECHATRONICZNEGO W RAMACH PROJEKTU PN. MODERNIZACJA I DOPOSAŻENIE BAZY DYDAKTYCZNEJ KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO ZESPOŁU SZKÓŁ MECHANICZNYCH NR 1 W KRAKOWIE WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH MAŁOPOLSKIEGO REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO NA LATA 2007-2013, DZIAŁANIA 1.1.B. ROZWÓJ INFRASTRUKTURY KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO ORAZ KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO, (NR WNIOSKU: MRPO.01.01.02-12-075/14).

Publication date 2015-08-18
End date 2015-08-26 13:30:00
Instytucja Zespół Szkół Mechanicznych Nr 1
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Stacje robocze,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 211040 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 302140002, 302313000, 302374601, 302374106, 302313206, 302321001, 317000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego, oprogramowania oraz sprzętu mechatronicznego w ramach projektu pn. Modernizacja i doposażenie bazy dydaktycznej kształcenia zawodowego Zespołu Szkół Mechanicznych Nr 1 w Krakowie współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, Działania 1.1.B. Rozwój infrastruktury kształcenia ustawicznego oraz kształcenia zawodowego, (nr wniosku: MRPO.01.01.02-12-075/14).
Projekt zakłada modernizację bazy technodydaktycznej Zespołu Szkół Mechanicznych Nr 1 im. Szczepana Humberta w Krakowie (ZSM1), poprzez zakup sprzętu informatycznego wraz z odpowiednim oprogramowaniem oraz urządzeń do praktycznej nauki przedmiotów mechatronicznych z uwzględnieniem istniejącej w ZSM1 infrastruktury.

Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 części:
Część nr 1 zamówienia - obejmująca dostawy sprzętu informatycznego w postaci:
a) 75 zestawów komputerowych (stacja robocza, monitor, klawiatura, mysz) wraz z systemem operacyjnym i oprogramowaniem antywirusowym
b) 2 tablic interaktywnych
c) 3 projektorów multimedialnych
d) 3 drukarek
Część nr 2 zamówienia - obejmująca dostawy 50 licencji oprogramowania - pakietu aplikacji biurowych.
Część nr 3 zamówienia - obejmująca dostawy sprzętu mechatronicznego w postaci:
a) 14 kompletów zestawów szkoleniowych ze sterownikami PLC, modułami komunikacyjnymi, modułami silnika krokowego
b) 3 ekranów dotykowych LCD, zmiennoprogramowalnych
c) 2 modułów serwonapędu
Część nr 4 zamówienia - obejmująca dostawy sprzętu mechatronicznego w postaci 2 kompletów modułu rozszerzenia do zestawu szkoleniowego ze sterownikiem PLC w ramach istniejącej w ZSM1 infrastruktury.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający specyfikację techniczną oraz ilości w podziale na poszczególne części zamówienia określono w Załączniku nr 5 do SIWZ.

Opis

Część nr 1 zamówienia - obejmująca dostawy sprzętu informatycznego w postaci:
a) 75 zestawów komputerowych (stacja robocza, monitor, klawiatura, mysz) wraz z systemem operacyjnym i oprogramowaniem antywirusowym
b) 2 tablic interaktywnych
c) 3 projektorów multimedialnych
d) 3 drukarek
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający specyfikację techniczną oraz ilości w podziale na poszczególne części zamówienia określono w Załączniku nr 5 do SIWZ.Część II zamówienia obejmuje dostawy 50 licencji oprogramowania - pakietu aplikacji biurowych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający specyfikację techniczną oraz ilości w podziale na poszczególne części zamówienia określono w Załączniku nr 5 do SIWZ.Część nr 3 zamówienia obejmuje dostawy sprzętu mechatronicznego w postaci:
a) 14 kompletów zestawów szkoleniowych ze sterownikami PLC, modułami komunikacyjnymi, modułami silnika krokowego
b) 3 ekranów dotykowych LCD, zmiennoprogramowalnych
c) 2 modułów serwonapędu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający specyfikację techniczną oraz ilości w podziale na poszczególne części zamówienia określono w Załączniku nr 5 do SIWZ.Część nr 4 zamówienia obejmuje dostawy sprzętu mechatronicznego w postaci 2 kompletów modułu rozszerzenia do zestawu szkoleniowego ze sterownikiem PLC w ramach istniejącej w ZSM1 infrastruktury

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający specyfikację techniczną oraz ilości w podziale na poszczególne części zamówienia określono w Załączniku nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Szkół Mechanicznych Nr 1
Ulica al. Mickiewicza 5
Nr domu 5
Miejscowosc Kraków
Kod poczt 31-120
Wojewodztwo małopolskie
Tel 012 4226443, 4226804
Fax 012 6343046
Internet http://www.zsm1krakow.pl
Regon 00018350300000
E mail zsm1krakow@iap.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: szkoła ponadgimnazjalna
Rodzaj zam inny szkoła ponadgimnazjalna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 15/10/2015
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku w postępowaniu. Zamawiający wymaga w tym zakresie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ
Wiedza Dot. części 1 (dostawa sprzętu informatycznego) Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedno zamówienia na dostawę sprzętu informatycznego, o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 zł brutto (słownie: sto dwadzieścia tysięcy zł 00/100); Dot. części 2 (dostawa oprogramowania) Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku w postępowaniu. Zamawiający wymaga w tym zakresie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ Dot. części 3 (dostawa sprzętu mechatronicznego) Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedno zamówienie na dostawę sprzętu mechatronicznego, o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy zł 00/100); Dot. części 4 (dostawa sprzętu mechatronicznego) Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku w postępowaniu. Zamawiający wymaga w tym zakresie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ
Potencjal Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku w postępowaniu. Zamawiający wymaga w tym zakresie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ
Zdolne Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku w postępowaniu. Zamawiający wymaga w tym zakresie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ
Sytuacja Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku w postępowaniu. Zamawiający wymaga w tym zakresie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1.Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia-jeżeli dotyczy. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz Oferty. 3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. 4.Opis przedmiotu zamówienia - wypełniony Załącznik nr 5 do SIWZ
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy dla części 1,3,4 1. Poza innymi przypadkami określonymi we wzorze umowy, Zamawiający przewiduje następujące zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) zmiany terminu realizacji zamówienia pod warunkiem niemożności realizacji zamówienia w terminie określonym w § 2 ust. 1 umowy w przypadku zaistnienia przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy; 2) zmiany zaoferowanego modelu urządzenia pod warunkiem zaistnienia przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, których nie mógł przewidzieć oraz pod łącznie spełnionymi następującymi warunkami: a) zmiany na model o parametrach nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie; b) niezmienności wynagrodzenia umownego c) przedstawienia przez Wykonawcę dokumentu niezależnego podmiotu lub producenta lub autoryzowanego dystrybutora potwierdzającego, że wszystkie parametry nowego urządzenia są nie gorsze niż parametry modelu oferowanego pierwotnie w ofercie Wykonawcy; 6) zmiany podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w przypadku zmiany lub rezygnacji przez Wykonawcę z podwykonawcy, pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. /jeżeli dotyczy/ 7) zmiany warunków świadczenia usług serwisowych/gwarancyjnych pod warunkiem zmiany korzystnej dla Zamawiającego oraz niezmienności wynagrodzenia umownego. dla części 2 1. Poza innymi przypadkami określonymi we wzorze umowy, Zamawiający przewiduje następujące zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) zmiany terminu realizacji zamówienia pod warunkiem niemożności realizacji zamówienia w terminie określonym w § 2 ust. 1 umowy w przypadku zaistnienia przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy; 2) zmiany zaoferowanego rodzaju oprogramowania pod warunkiem zaistnienia przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, których nie mógł przewidzieć oraz pod łącznie spełnionymi następującymi warunkami: a) zmiany na rodzaj o właściwościach i parametrach nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie; b) niezmienności wynagrodzenia umownego c) przedstawienia przez Wykonawcę dokumentu niezależnego podmiotu lub producenta lub autoryzowanego dystrybutora potwierdzającego, że wszystkie właściwości oraz parametry nowego oprogramowania są nie gorsze niż właściwości oraz parametry oprogramowania oferowanego pierwotnie w ofercie Wykonawcy; 6) zmiany podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w przypadku zmiany lub rezygnacji przez Wykonawcę z podwykonawcy, pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postepowania o udzielenie zamówienia. /jeżeli dotyczy/ 7) zmiany warunków licencyjnych pod warunkiem zmiany korzystnej dla Zamawiającego oraz niezmienności wynagrodzenia umownego.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 5
Spec www http://www.zsm1krakow.pl/
Spec war Zespół Szkół Mechanicznych Nr 1, 31-120 Kraków Al. Mickiewicza 5
Data skl 26/08/2015
Godz skl 13:30
Miejsce Zespół Szkół Mechanicznych Nr 1, 31-120 Kraków Al. Mickiewicza 5 - sekretariat szkolny
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat ZAMÓWIENIE REALIZOWANE JEST W RAMACH PROJEKTU PN. MODERNIZACJA I DOPOSAŻENIE BAZY DYDAKTYCZNEJ KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO ZESPOŁU SZKÓŁ MECHANICZNYCH NR 1 W KRAKOWIE WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH MAŁOPOLSKIEGO REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO NA LATA 2007-2013, DZIAŁANIA 1.1.B. ROZWÓJ INFRASTRUKTURY KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO ORAZ KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO, (NR WNIOSKU: MRPO.01.01.02-12-075/14). ŚRODKI EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO STANOWIĄ 85% ŚRODKÓW PRZEZNACZONYCH NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA
Czy uniewaznienie Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)