Dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów papierniczych w ramach projektu - Edukacja przedszkolna na dobry start w podziale na 3 zadania.
Publication date | 2015-08-18 |
End date | 2015-08-28 11:00:00 |
Instytucja | Gmina Opoczno |
Miejscowość | Opoczno |
Województwo | łódzkie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 211694 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 375241008, 391620005, 391621006, 391622007 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów papierniczych w ramach projektu - Edukacja przedszkolna na dobry start w podziale na 3 zadania - Zadanie nr 1. Dostawa 1615 sztuk zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów papierniczych do: Zespołu Szkół Samorządowych nr 1 w Opocznie, Zespołu Szkół Samorządowych nr 2 w Opocznie,Zespołu Szkół w Mroczkowie Gościnnym,Zespołu Szkół w Ogonowicach. Zadanie nr 2. Dostawa 1286 sztuk zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów papierniczych do: Zespołu Szkół Samorządowych nr 3 w Opocznie,Szkoły Podstawowej w Januszewicach, Szkoły Podstawowej w Kraśnicy,Szkoły Podstawowej w Modrzewiu. Zadanie nr 3. Dostawa 1338 sztuk zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów papierniczych do: Szkoły Podstawowej w Bielowicach,Zespołu Szkół w Bukowcu Opoczyńskim, Szkoły Podstawowej w Sielcu, Szkoły Podstawowej w Libiszowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ tj: załącznik nr 1 - wykaz pomocy dydaktycznych dla zadania nr 1, załącznik nr 2 - wykaz pomocy dydaktycznych dla zadania nr 2, załącznik nr 3 - wykaz pomocy dydaktycznych dla zadania nr 3 oraz projekt umowy ( załącznik nr 8, 8a i 8b), który stanowi integralną część SIWZ. OpisDostawa zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów papierniczych w ramach projektu - Edukacja przedszkolna na dobry start w podziale na 3 zadania:Zadanie nr 1. Dostawa 1615 sztuk zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów papierniczych do:Zespołu Szkół Samorządowych nr 1 w Opocznie, Zespołu Szkół Samorządowych nr 2 w Opocznie,Zespołu Szkół w Mroczkowie Gościnnym,Zespołu Szkół w Ogonowicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ tj: załącznik nr 1 - wykaz pomocy dydaktycznych dla zadania nr 1 oraz projekt umowy (załącznik nr 8), który stanowi integralną część SIWZ.Dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów papierniczych w ramach projektu - Edukacja przedszkolna na dobry start w podziale na 3 zadania. Zadanie nr 2. Dostawa 1286 sztuk zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów papierniczych do:Zespołu Szkół Samorządowych nr 3 w Opocznie, Szkoły Podstawowej w Januszewicach, Szkoły Podstawowej w Kraśnicy,Szkoły Podstawowej w Modrzewiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ tj: załącznik nr 2 - wykaz pomocy dydaktycznych dla zadania nr 2 oraz projekt umowy (załącznik 8a), który stanowi integralną część SIWZ.Dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów papierniczych w ramach projektu - Edukacja przedszkolna na dobry start w podziale na 3 zadania. Zadanie nr 3. Dostawa 1338 sztuk zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów papierniczych do:Szkoły Podstawowej w Bielowicach,Zespołu Szkół w Bukowcu Opoczyńskim,Szkoły Podstawowej w Sielcu,Szkoły Podstawowej w Libiszowie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ tj: załącznik nr 3 - wykaz pomocy dydaktycznych dla zadania nr 3 oraz projekt umowy (załącznik 8b), który stanowi integralną część SIWZ. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Gmina Opoczno |
Ulica | ul. Staromiejska 6 |
Nr domu | 6 |
Miejscowosc | Opoczno |
Kod poczt | 26-300 |
Wojewodztwo | łódzkie |
Tel | 044 7363137 |
Fax | 044 7363111 |
Internet | www.um.opoczno.pl |
Regon | 59064837900000 |
E mail | przetargi@um.opoczno.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 3 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 30/10/2015 |
Wadium | Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie precyzuje warunku. Wykonawca winien w tym zakresie złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. |
Wiedza | Zamawiający nie precyzuje warunku. Wykonawca winien w tym zakresie złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. |
Potencjal | Zamawiający nie precyzuje warunku. Wykonawca winien w tym zakresie złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. |
Zdolne | Zamawiający nie precyzuje warunku. Wykonawca winien w tym zakresie złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. |
Sytuacja | Zamawiający nie precyzuje warunku. Wykonawca winien w tym zakresie złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Inne dokumenty | 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony zgodnie z treścią i formą zawartą we wzorze ( załącznik nr 4 do SIWZ) Z treści formularza ofertowego powinno wynikać, że oferta składana jest w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W miejsce - nazwa Wykonawcy, adres, ... należy wpisać nazwę Wykonawcy - ów i dane umożliwiające ich identyfikację. 2. Dokument lub dokumenty określające zasady reprezentacji Wykonawcy oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 3. W przypadku podmiotów występujących wspólnie Zamawiający żąda dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu (art. 23 ust. 2 ustawy Pzp). 4. Pełnomocnictwo w przypadku składania oferty przez pełnomocnika. Ponadto: Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 95 |
Kryt 2 | Skrócenie terminu realizacji zamówienia |
Kryt 2p | 5 |
Spec www | www.um.opoczno.pl |
Spec war | Gmina Opoczno, ul. Staromiejska 6, 26 - 300 Opoczno, Wydział Rozwoju Miasta i Zamówień Publicznych, budynek C - I piętro. |
Data skl | 28/08/2015 |
Godz skl | 11:00 |
Miejsce | Gmina Opoczno, ul. Staromiejska 6, 26 - 300 Opoczno, sekretariat, budynek główny. |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Zamówienie realizowane w ramach projektu, współfinansowane w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. |
Czy uniewaznienie | Nie |