Dostawa wraz z montażem mebli do budynku Filtra Epidemiologicznego na terenie obiektu Urzędu do Spraw Cudzoziemców w Białej Podlaskiej

Publication date 2015-08-18
End date 2015-08-26 11:00:00
Instytucja Urząd do Spraw Cudzoziemców
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części,
  • Krzesła,
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Biurka i stoły,
  • Meble biurowe,
  • Wieszaki na odzież,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Meble do sypialni, jadalni i salonu,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Meble recepcyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 211840 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 391300002, 331920002, 391500008, 391100006, 391120000, 391132009, 391131008, 391211007, 391210006, 391212008, 391432101, 391130007, 391136003, 391413005, 391360004, 391411003, 391431100, 391560000, 391414006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, rozmieszczenie i montaż mebli biurowych
i medycznych, w tym mebli wykonanych na wymiar (zabudów stolarskich) w budynku Filtra Epidemiologicznego znajdującego się na terenie ośrodka dla cudzoziemców ubiegających się o status uchodźcy na terenie RP, prowadzonego przez Urząd do Spraw Cudzoziemców w miejscowości Biała Podlaska.
Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w wymienionych poniżej dokumentach stanowiących załączniki do SIWZ:
a) załącznik nr 1a - opis przedmiotu do zadania częściowego nr 1,
b) załącznik nr 1b - rysunek dotyczący rozmieszczenia i lokalizacji mebli w zakresie zadania częściowego nr 1
c) załącznik nr 1c - opis przedmiotu zamówienia do zadania częściowego nr 2.
d) załącznik nr 1d - Projekt zabudów stolarskich w budynku Filtra Epidemiologicznego
w Białej Podlaskiej sporządzony w czerwcu 2015 r. przez AREA PROJEKT
ul. Małachowskiego 3/2, 80-262 Gdańsk, dotyczący zadania częściowego nr 2,
e) załącznik nr 1e - dokument Wizualizacje zabudów stolarskich w budynku Filtra Epidemiologicznego w Białej Podlaskiej sporządzony w czerwcu 2015 r. przez AREA PROJEKT ul. Małachowskiego 3/2, 80-262 Gdańsk, zawierający wizualizacje wybranych pomieszczeń w budynku Filtra Epidemiologicznego celem przybliżenia koncepcji aranżacji wnętrz. Niniejszy załącznik ma jedynie charakter pomocniczy. Meble przedstawione na dołączonej do SIWZ wizualizacji w zakresie zadania częściowego nr 1 nie służą wskazaniu konkretnego produktu, ale mają za zadanie przybliżenie wykonawcy przyjętej przez Zamawiającego koncepcji estetycznej aranżacji wnętrz.

Opis

Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w wymienionych poniżej dokumentach stanowiących załączniki do SIWZ:
załącznik nr 1a - opis przedmiotu do zadania częściowego nr 1,
załącznik nr 1b - rysunek dotyczący rozmieszczenia i lokalizacji mebli w zakresie zadania częściowego nr 1Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w wymienionych poniżej dokumentach stanowiących załączniki do SIWZ:
a) załącznik nr 1c - opis przedmiotu zamówienia do zadania częściowego nr 2.
b) załącznik nr 1d - Projekt zabudów stolarskich w budynku Filtra Epidemiologicznego
w Białej Podlaskiej sporządzony w czerwcu 2015 r. przez AREA PROJEKT
ul. Małachowskiego 3/2, 80-262 Gdańsk, dotyczący zadania częściowego nr 2,

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd do Spraw Cudzoziemców
Ulica Koszykowa 16
Nr domu 16
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-564
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 6270680
Fax 022 8454980, 6014339
Internet www.udsc.gov.pl
Regon 01731501200000
E mail BDG@uric.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa centralna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 18/09/2015
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza a) dla zadania częściowego nr 1: wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 dostawy mebli (typowych) o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto - wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw wskazanych w wykazie (przez jedną dostawę Zamawiający rozumie sumę dostaw wykonanych w ramach jednej umowy); b) dla zadania częściowego nr 2: 1) wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 dostawy na wykonanie mebli na wymiar (zabudów stolarskich) wraz z ich montażem. Wartość dostaw nie może być mniejsza niż 40 000,00 zł brutto - wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw wskazanych w wykazie (przez jedną dostawę Zamawiający rozumie sumę dostaw wykonanych w ramach jednej umowy); oraz 2) wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 dostawy wraz z wykonaniem i montażem lad przeznaczonych do obsługi osób. Wartość dostawy nie może być mniejsza niż 15 000,00 zł brutto - wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw wskazanych w wykazie (przez jedną dostawę Zamawiający rozumie sumę dostaw wykonanych w ramach jednej umowy); UWAGA: W przypadku ubiegania się o realizację kilku części zamówienia Wykonawca musi przedstawić wykaz dostaw oddzielnie dla każdej z części. W przypadku ubiegania się o realizację zadania częściowego nr 2: Dopuszczalne jest wykazanie dostawy mebli na wymiar i lady do obsługi osób w ramach jednej umowy. W takim przypadku Wykonawcy wykażą, że dostawa mebli na wymiar oraz lady do obsługi osób została wykonana na łączną wartość nie mniejszą niż 55 000,00 zł, przy czym kwoty wyodrębnione na dostawę mebli i dostawę lady do obsługi osób nie mogą być niższe niż kwoty wskazane w pkt 5.1.2 b 1) i 2)
Potencjal Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Karty katalogowe zawierające parametry techniczne oferowanych mebli (dotyczy wyłącznie zadania częściowego nr 1)
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku: a) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy (np. przedłużenie się procedury udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego, środki ochrony prawnej, wykorzystywane przez oferentów lub inne podmioty itp.) w przypadku, gdy zostanie przesunięty termin wydatkowania przez Zamawiającego środków finansowych ze Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy; b) zmiany nazwy, adresu lub formy prawno-organizacyjnej Wykonawcy; c) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy; d) zmiany stron w umowie - wynikających ze zmian organizacyjnych niezależnych od Zamawiającego np. podział Zamawiającego lub połączenie Zamawiającego.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 okres gwarancji na dostarczone meble
Kryt 2p 10
Spec www www.udsc.gov.pl
Spec war Urząd do Spraw Cudzoziemców, ul. Koszykowa 16, 00-564 Warszawa, pokój nr 61
Data skl 26/08/2015
Godz skl 11:00
Miejsce Urząd do Spraw Cudzoziemców, ul. Koszykowa 16, 00-564 Warszawa, kancelaria ogólna parter
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat w związku z realizacją projektu KIK/02 Budowa filtra epidemiologicznego na terenie obiektu Urzędu do Spraw Cudzoziemców w Białej Podlaskiej, współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)