Dostawa mebli dla DS 3 Uniwersytetu Gdańskiego, według części I-II: I. Biurka II. Tapczany

Publication date 2015-08-19
End date 2015-08-27 11:00:00
Instytucja Uniwersytet Gdański
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Meble,
  • Biurka i stoły

Szczegóły

Numer ogłoszenia 123085 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 391000003, 391211007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39100000-3, 39121100-7.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla Domu Studenckiego nr 3, według części: I - biurka, II - tapczany.
3. Miejsce dostawy i montażu mebli: Uniwersytet Gdański, 80-306 Gdańsk, ul. Polanki 65.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zestawienie mebli - załącznik nr 2 do SIWZ - wg. części I-II.
5. Dostawa obejmuje:
1) transport mebli na koszt Wykonawcy,
2) wniesienie i montaż mebli.
6. Dostawa mebli powinna przebiegać sukcesywnie w miarę dostępności pomieszczeń.
7. Meble muszą być fabrycznie nowe, bez śladów użytkowania, wymagane jest aby meble nie posiadały wad fizycznych i prawnych,
8. Wykonawca zobowiązany jest:
1) przed realizacją zamówienia skontaktować się z Zamawiającym i potwierdzić dokładny termin dostawy, w ramach terminu określonego w rozdziale III SIWZ,
2) zapewnić dostawę i wniesienie mebli do miejsca wskazanego przez Zamawiającego,
3) ponieść koszty przewozu, opakowania i ubezpieczenia na czas transportu,
4) zapewnić montaż dostarczonych mebli,
5) zapewnić gwarancję dla dostarczonych mebli,
6) przedstawić, na każde wezwanie Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia, dokumenty (atesty, certyfikaty, itp.) wymienione w opisie w zestawieniu mebli - załączniku nr 2 do SIWZ.
9. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonych mebli, w przypadku:
1) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonych mebli a przedstawionymi w ofercie,
2) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej ich użycie lub wpływającej na estetykę produktu.
10. W przypadkach określonych w pkt 9 Zamawiający sporządzi protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania przedmiotu zamówienia, a Wykonawca będzie obowiązany do jego niezwłocznej wymiany na nowy, wolny od wad. Jeżeli termin dostarczenia Zamawiającemu przedmiotu zamówienia wolnego od wad przekroczy termin realizacji zamówienia, określony w rozdziale III SIWZ, Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kar umownych zgodnie z § 7 ust. 1 pkt. 1 projektu umowy - załącznik nr 6 do SIWZ.
11. Wymagana gwarancja: co najmniej 24 miesiące, przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji. Szczegóły dotyczące gwarancji zawarte są w § 5 projektu umowy - załącznik nr 6 do SIWZ.
12. Jeśli gdziekolwiek w SIWZ, w szczególności w zestawieniu mebli, użyto norm, aprobat, specyfikacji technicznych, systemów odniesienia lub inne, które mogą być rozumiane jako wskazanie normy w rozumieniu art. 30 ust. 1-3 ustawy, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym, gwarantujących uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w ww. dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym w SIWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

Opis

Dostawa BiurekDostawa Tapczanów

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Gdański
Ulica ul. Bażyńskiego 8
Nr domu 8
Miejscowosc Gdańsk
Kod poczt 80-952
Wojewodztwo pomorskie
Tel 58 523 23 20
Fax 58 523 31 10
Internet www.univ.gda.pl
E mail zpug@julia.univ.gda.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zasady oceny spełniania warunków Zamawiającego: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V SIWZ.
Wiedza Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zasady oceny spełniania warunków Zamawiającego: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V SIWZ.
Potencjal Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zasady oceny spełniania warunków Zamawiającego: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zasady oceny spełniania warunków Zamawiającego: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zasady oceny spełniania warunków Zamawiającego: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty oświadczenie o podwykonawstwie - załącznik nr 5 do SIWZ: Wykonawca wykonujący zamówienie wyłącznie siłami własnymi nie ma obowiązku dołączenia do oferty tego załącznika,
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Istotne zmiany postanowień umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach: 1) zmiany obowiązujących przepisów prawa, 2) zaistnienia siły wyższej, 3) zmiany dotyczącej w szczególności terminu realizacji umowy: a) z przyczyn ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych niezawinionych przez Wykonawcę, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, b) jeżeli uzasadnione będzie okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego w szczególności sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub technicznymi, c) gdy zaistniała inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, 2. Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony, z zastrzeżeniem § 11 ust. 2 umowy. 3. Wniosek o wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 1 pkt. 1) - 3) musi być złożony na piśmie i uzasadniony.
Kryt cena C
Spec www www.ug.edu.pl
Spec war www.pdzp.ug.edu.pl
Data skl 27/08/2015
Godz skl 11:00
Miejsce Uniwersytet Gdański, Dział Zamówień Publicznych, 80-309 Gdańsk ul. Bażyńskiego 8, pokój nr 115,I piętro
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)