Dostawa Materiałów biurowych dla projektów Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w województwie lubelskim - edycja II oraz Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w województwie lubelskim - edycja III [OP-IV.272.100.2015.MON

Publication date 2015-08-20
End date 2015-08-31 11:00:00
Instytucja Województwo Lubelskie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 123901 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa Materiałów biurowych dla projektów Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w województwie lubelskim - edycja II oraz Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w województwie lubelskim - edycja III.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1a i 1b do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Województwo Lubelskie
Ulica ul. Spokojna 4
Nr domu 4
Miejscowosc Lublin
Kod poczt 20-074
Wojewodztwo lubelskie
Tel 81 44 16 636
Fax 81 44 06 308; 81 44 16 535
Internet www.lubelskie.pl
Regon 43101917000000
E mail edyta.wisniewska@lubelskie.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 22
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku
Wiedza Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
Potencjal Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
Zdolne Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
Sytuacja Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści SIWZ oraz danych zawartych w ofercie. 2. Umowy w sprawach zamówień publicznych są jawne i podlegają udostępnianiu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej. 3. Wzór umowy stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru oferty na warunkach określonych w postanowieniach załączonych do SIWZ wzór Umowy (Załącznik nr 3 do SIWZ). 5. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych oraz postanowieniami niniejszej umowy, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 6. Zamawiający dopuszcza w szczególności zmianę postanowień niniejszej umowy w zakresie: 1) terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku: a) zaistnienia okoliczności istotnych mających wpływ na zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy, niezależnych od żadnej ze stron umowy, z tym zastrzeżeniem, że konieczność zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie może spowodować zwiększenia ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy. b) siły wyższej, mającej istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy; c) zmiany zasad lub kwoty dofinansowania Projektu środkami pochodzącymi z Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy, w tym przedłużenia terminu realizacji Projektu; d) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 2) wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1, w przypadku zmiany stawki podatku VAT. 7. Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy, w przypadku: 1) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy, zmian dotyczących dofinansowania realizacji przedmiotu zamówienia ze środków zewnętrznych, 2) wystąpienia okoliczności niewynikających z winy Wykonawcy ani Zamawiającego, których mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, skutkujących tym, że zrealizowanie założonego pierwotnie celu umowy byłoby niemożliwe bez wprowadzenia tych zmian lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
Kryt cena B
Kryt 1p 70
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 30
Spec www https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
Spec war Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Spokojna 4 20-074 Lublin (II piętro, pokój 212 w budynku przy ul. Lubomelskiej 1-3) fax: (81) 44 16 535 monika.saniak@lubelskie.pl
Data skl 31/08/2015
Godz skl 11:00
Miejsce Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Spokojna 4, 20- 074 Lublin (I piętro, pokój 128 - KANCELARIA OGÓLNA w budynku przy ul. Lubomelskiej 1- 3)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zamawiający informuje Wykonawcę, że niniejsze zamówienie jest współfinansowane w 85 % przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz w 15 % z budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)