świadczenie usług w zakresie sprawowania serwisu informatycznego obejmującego administrowanie systemami informatycznymi szpitala wraz z kompleksowym serwisem sprzętu komputerowego i infrastruktury IT w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. L. Rydygiera w Toruniu

Publication date 2015-08-20
End date 2015-08-28 09:30:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 214366 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 722670004, 503120005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie sprawowania serwisu informatycznego obejmującego administrowanie systemami informatycznymi szpitala wraz z kompleksowym serwisem sprzętu komputerowego i infrastruktury IT
w n/w jednostkach organizacyjnych Wojewódzkiego Szpitalu Zespolonym im. L. Rydygiera
w Toruniu:
a) Szpital Wielospecjalistyczny przy ul. Św. Józefa 53-59 w Toruniu,
b) Szpital Specjalistyczny dla Dzieci i Dorosłych i Regionalne Centrum Stomatologii przy ul. Konstytucji 3 Maja 42 w Toruniu,
c) Szpital Psychiatryczny przy ul. Skłodowskiej-Curie 27/29 i ul. Mickiewicza 24/26 w Toruniu,
d) Szpital Obserwacyjno-Zakaźny przy ul. Krasińskiego 4/4a w Toruniu.

2. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz opis zakresu zamówienia zawiera Załącznik Nr 10 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera
Ulica ul. Św. Józefa 53-59
Nr domu 53-59
Miejscowosc Toruń
Kod poczt 87-100
Wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Tel 56 6101510
Fax 56 6101682
Internet www.wszz.torun.pl
Regon 00031606800000
E mail zamow_publ@szpital-bielany.torun.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 16.000,00 złotych /słownie: szesnaście tysięcy złotych 00/100/.
Zaliczka Nie
Wiedza a/ wykaz wykonanych lub wykonywanych minimum 3 usług głównych w zakresie sprawowania serwisu informatycznego o wartości minimum 100.000,00 zł brutto każda, w tym co najmniej dwie w zakresie administrowania n/w systemami medycznymi: - jedna usługa dotycząca systemu HIPOKRATES, - jedna usługa dotycząca systemu INFOMEDICA, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączenia minimum 3 dowodów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie z załącznikiem Nr 8 do SIWZ. Poświadczenie w odniesieniu do nadal wykonywanych usług musi być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o należytym zrealizowaniu usługi może złożyć oświadczenie. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie usług zostały wcześniej wykonane Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o ich należytym wykonaniu.
Zdolne a/ wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i z odpowiednim doświadczeniem, jeżeli załączony wykaz będzie wskazywał, że Wykonawca dysponuje minimum 9 osobami, które będą wykonywać usługi będące przedmiotem zamówienia posiadającymi następujące kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: - wykształcenie o kierunku informatycznym i minimum 24-miesięczne doświadczenie w serwisowaniu przynajmniej jednego z systemów: HIPOKRATES, INFOMEDICA, AMMS, a przynajmniej 3 z tych osób posiadają: ważne uprawnienia w zakresie instalowania, wdrażania, serwisowania i szkolenia użytkowników końcowych oprogramowania INFOMEDICA, AMMS wydane przez producenta tego oprogramowania (w wykazie należy wskazać nazwę posiadanego certyfikatu, czego dotyczy, przez kogo jest wydany, datę jego ważności). Wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem Nr 9 do SIWZ.
Sytuacja a/ opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o minimalnej sumie gwarancyjnej: 200.000,00 zł. Z przedstawionej w ofercie polisy musi jednoznacznie wynikać, że została ona opłacona.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw a) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę uprawnień wynikających ze statusu autoryzowanego partnera serwisowego do wykonywania usług w zakresie instalowania, wdrażania, serwisowania, szkolenia użytkowników końcowych oprogramowania HIPOKRATES, INFOMEDICA, AMMS.
Inne dokumenty c/ oświadczenia o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Czas reakcji serwisu (przystąpienia do usunięcia awarii oprogramowania w święta, dni wolne od pracy oraz w porze nocnej w dni robocze)
Kryt 2p 5
Spec www www.wszz.torun.pl
Spec war Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera w Toruniu, ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń
Data skl 28/08/2015
Godz skl 09:30
Miejsce Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera w Toruniu, ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)