Dostawa artykułów biurowych
Publication date | 2015-08-20 |
End date | 2015-08-28 09:00:00 |
Instytucja | Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc |
Miejscowość | Warszawa |
Województwo | mazowieckie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 214814 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 301920001 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych: blok makulaturowy A-4 - 200 szt., blok makulaturowy A-5 - 200 szt., blok techniczny szkolny A - 4 - 10 szt., cienkopis z tuszem na bazie wody typu Centropen - 6000 szt., długopis z mechanizmem przyciskowym typu Pentel - 6000 szt., długopis żelowy - 400 szt., dyskietki do komputera 3,5 - 5 op., dziurkacz biurowy typu Laco - 100 szt., folia przezroczysta A-4 - 5 op., folia przezroczysta A-4 - 5 op., gumka biurowa - 200 szt., gumki recepturki - 100 op., kalka ołówkowa formatu A-4 - 5 op., karteczki samoprzylepne usuwalne - 3000 bloczków, klej w płynie - 150 szt., klips do papieru - 50 op., koperta brązowa C-5 - 500 szt., koperty B-4 - 200 op., koperty C - 4 - 100 op., koperty C - 5 - 200 op., koperty C - 6 - 30000 szt., korektor w płynie - 400 szt., koszulka A 4 z klapką - 100 szt., koszulka krystaliczna na dokumenty A-4 - 50 op., koszulki plastikowe na dokumenty A-4 - 1000 op., księga do podpisu - 20 szt., linijka biurowa plastikowa - 50 szt., linijka biurowa plastikowa - 30 szt., listwa wsuwana do dokumentów - 50 szt., listwa zasilająca - 150 szt., marker - 6000 szt., marker permanentny CD - 300 szt., marker permanentny CD - 800 szt., marker - 200 szt., nożyczki biurowe - 200 szt., nożyczki biurowe - 150 szt., ofertówki krystaliczne - 250 op., ołówek HB - 500 szt., papier pakowy brązowy - 100 ark., papier termiczny do faxu - 60 szt., pianka antystatyczna do czyszczenia - 100 szt., pinezki tablicowe - 100 op., pinezki zwykłe - 20 op., płyn do czyszczenia - 150 szt., płyty CD-R (jednokrotnego nagrywania) - 800 szt., płyty CD-RW ( wielokrotnego nagrywania) - 500 szt., przekładki indeksowe do segredatora - 50 op., przybornik plastikowy - 80 szt., pudełka z tektury falistej - 500 szt., rozszywacz nożycowy - 50 szt., segregator formatu A-4 - 600 szt., segregator z mechanizmem format A-4 - 2000 szt., skoroszyt miękki format A-4 - 1500 szt., skoroszyt tekturowy A-4 - 50 szt., skoroszyt twardy zawieszkowy do segregatora - 2000 szt., skoroszyt zawieszkowy ½ A-4 - 400 szt., skorowidz ½ A-4 wykonany z papieru 3 klasy - 30 szt., skorowidz format A-4 wykonany z papieru 3 klasy - 90 szt., spinacze biurowe zwykłe - 1000 op., spinacze biurowe zwykłe - 300 op., sznurek pakowy (gałki jutowe) - 20 szt., szpilki - 5 op., szuflada na dokumenty formatu A-4 - 500 szt., tablica korkowa - 15 szt., tablica korkowa - 10 szt., tablica korkowa - 25 szt., tablica korkowa - 15 szt., taśma biurowa - 50 szt., taśma biurowa - 800 szt., taśma klejąca pakowa (akrylowa) - 500 szt., taśma papierowa do maszyny liczącej - 300 szt., teczka biurowa - 1500 szt., teczka biurowa z klipem - 50 szt., teczka lakierowana A4 - 1500 szt., teczka tekturowa - 15000 szt., temperówka - 50 szt., tusz do stempli (do automatycznych pieczątek) - 150 szt., zakreślacze - 1600 szt., zeszyt formatu A - 4 - 500 szt., zeszyt formatu A - 5 - 1000 szt., zszywacz metalowy - 200 szt., zszywki 24/6 - 2000 op., folia do bindowania - 20 op., okładki kartonowe do bindowania - 20 op., grzbiety do bindowania - 8 op., grzbiety do bindowania - 6 op., grzbiety do bindowania - 9 op., grzbiety do bindowania - 9 op., listwy zatrzaskowe 300mm/15mm - 18 op., listwy zatrzaskowe 300mm/6mm - 12 op., listwy zatrzaskowe 300mm/10mm - 12 op., folie do laminowania - 12 op., wąsy do skoroszytów - 150 op., teczka kopertowa dla dokumentów formatu A4 - 50 szt., teczka kopertowa dla dokumentów formatu A5 - 100 szt., plastikowy klips archiwizacyjny dwuczęściowy - 20 op |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc |
Ulica | ul. Płocka 26 |
Nr domu | 26 |
Miejscowosc | Warszawa |
Kod poczt | 01-138 |
Wojewodztwo | mazowieckie |
Tel | 022 4312128 |
Fax | 022 4312452 |
Internet | www.igichp.edu.pl |
Regon | 00028849000000 |
E mail | l.nowak@igichp.edu.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: Instytut Badawczy |
Rodzaj zam inny | Instytut Badawczy |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas mies | 36 |
Wadium | Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wg kryteriów spełnia lub nie spełnia |
Wiedza | Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wg kryteriów spełnia lub nie spełnia |
Potencjal | Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wg kryteriów spełnia lub nie spełnia |
Zdolne | Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wg kryteriów spełnia lub nie spełnia |
Sytuacja | Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wg kryteriów spełnia lub nie spełnia |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Inne dokumenty | Dokumenty, w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, potwierdzające uprawnienie osób do podpisania oferty i innych dokumentów, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dołączonych do oferty dokumentów rejestrowych. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie - złożone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Cena może ulec zmianie podczas obowiązywania niniejszej umowy jedynie w przypadku zmiany stawki podatku VAT. W takim przypadku cena zostanie ustalona z zastosowaniem nowej stawki VAT. W przypadku zaistnienia okoliczności opisanych w art. 142 ust. 5 pkt 2 i 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) Wykonawca oświadcza, że skutki finansowe tych zmian nie będą miały w ogóle, albo będą miały minimalny wpływ na koszty wykonania zamówienia przez niego, a tym samym skutki z tego wynikające Wykonawca poniesie we własnym zakresie. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie złożenia zamówienia na cały przedmiot umowy, nie więcej jednak niż 20% sztuk, na co Wykonawca wyraża zgodę. Wykonawca ponadto oświadcza, że z tego tytułu nie będzie zgłaszał wobec Zamawiającego jakichkolwiek roszczeń. |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 90 |
Kryt 2 | Termin dostawy. |
Kryt 2p | 10 |
Spec www | www.igichp.edu.pl |
Spec war | Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc, ul. Płocka 26, 01-138 Warszawa, budynek E, lok. 14 |
Data skl | 28/08/2015 |
Godz skl | 09:00 |
Miejsce | Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc, ul. Płocka 26, 01-138 Warszawa, budynek E, lok. 14 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |