Kamery monitoringu wizyjnego miasta 2015

Publication date 2015-08-20
End date 2015-08-28 10:00:00
Instytucja Miasto Suwałki
Miejscowość Suwałki
Województwo podlaskie
Branża
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Monitory wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 214920 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 351253002, 351200001, 323235008, 302370009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz montaż kamer i rejestratora sieciowego do kamer na potrzeby monitoringu miejskiego w Suwałkach.
2. Szczegółowy opis i wielkość zamówienia został określony w załączniku nr 2 Formularzu cenowym do SIWZ.
3.Wykonawca zobowiązuje się do:
1)usytuowania i podłączenia dostarczanych kamer do istniejącej infrastruktury komunikacyjnej Zamawiającego w trzech punktach kamerowych, wskazanych przez Zamawiającego, położonych na terenie miasta Suwałki (strefa śródmiejska) oraz uruchomienia i poprawnego skonfigurowania tych urządzeń,
2)dostarczenia rejestratora sieciowego do kamer do pomieszczenia centrum monitoringu, mieszczącego się w budynku Komendy Miejskiej Policji w Suwałkach, przy ul. Pułaskiego 26, podłączenia do niego dostarczonych dysków twardych, jego montażu w szafie rack 19, przyłączenia do istniejącej infrastruktury komunikacyjnej, uruchomienia, prawidłowego skonfigurowania oraz wykonania testów zapisu i odczytu nagrań z kamer monitoringu, zakończonych wynikiem pozytywnym,
3)instalacji i konfiguracji oprogramowania dostarczanego wraz z urządzeniami, niezbędnego do obsługi kamer i rejestratora - na komputerach wskazanych przez Zamawiającego,
4)przeprowadzenia szkolenia personelu (dwóch operatorów) w zakresie obsługi dostarczanego sprzętu i oprogramowania.
4.Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek, transport i rozładunek dostarczonego sprzętu.
5.Oferowany przedmiot zamówienia musi być nowy i musi spełniać parametry określone w SIWZ. Użyte w opisie przedmiotu zamówienia oraz w formularzu cenowym nazwy urządzeń i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z określonym producentem lub firmą, nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta lub wskazywać na wyrób, materiał lub element, które powinien posiadać cechy - parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanego w załączniku nr 2 do SIWZ.
6.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów niż opisane znakiem towarowym i/lub nazwą producenta pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w załączniku nr 2 do SIWZ.
7.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają określone wymagania przez Zamawiającego.
8.Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Suwałki
Ulica ul. Mickiewicza 1
Nr domu 1
Miejscowosc Suwałki
Kod poczt 16-400
Wojewodztwo podlaskie
Tel 087 5628000
Fax 087 5628098
Internet www.um.suwalki.pl
Regon 79067103000000
E mail przetargi@um.suwalki.pl
Czy obowiazkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach o których mowa w rozdziale 10 i 11SIWZ.
Wiedza Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach o których mowa w rozdziale 10 i 11SIWZ.
Potencjal Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach o których mowa w rozdziale 10 i 11SIWZ.
Zdolne Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach o których mowa w rozdziale 10 i 11SIWZ.
Sytuacja Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach o których mowa w rozdziale 10 i 11SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w Załączniku nr 6 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach: 1. Zmiana terminu końcowego wykonania zamówienia w przypadku: a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i na uzasadniony wniosek Wykonawcy pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona; b ) działania siły wyższej. 2. Zmiana rzutująca na wynagrodzenie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towaru i usług w trakcie realizacji umowy - w zakresie dotyczącym niezrealizowanej części umowy wynagrodzenie ryczałtowe (brutto) zostanie odpowiednio zmodyfikowane. 3. Polepszenie parametrów technicznych dostawy. 4. Możliwość zmiany w przedmiocie umowy (opis parametrów sprzętu oferowanego w załączniku Formularzu cenowym) dotyczącej zaoferowanego przez Wykonawcę sprzętu na inny sprzęt wizyjny kompatybilny z danym urządzeniem i spełniający wymagania SIWZ dla materiałów równoważnych przy zachowaniu poziomu cen zgodnego z ofertą przetargową w przypadku wycofania z produkcji zaoferowanego materiału eksploatacyjnego. 5.Aktualizacja rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. 6 Zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy 7. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia zgody.
Kryt cena B
Kryt 1p 97
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 3
Spec www http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/
Spec war Urząd Miejski, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki
Data skl 28/08/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, w Kancelarii Ogólnej - pokoju nr 5
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)