Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku szkolnym 2015/2016 do Zespołu Szkół Publicznych w Suchożebrach

Publication date 2015-08-20
End date 2015-08-31 10:00:00
Instytucja Zespół Szkół Publicznych im. H. Sienkiewicza
Miejscowość Suchożebry
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Warzywa przetworzone,
  • Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Produkty głęboko mrożone,
  • Sprzęt nadawczy,
  • Radiolatarnie,
  • Aparatura nadawcza wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 215404 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 151000009, 151120006, 32122002, 32121001, 32210006, 153310007, 32221107, 32223006, 155000003, 154000002, 153311709, 152200006, 158960005, 158000006, 156000004, 154000002, 158100009, 31425003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku szkolnym 2015/2016 do Zespołu Szkół Publicznych w Suchożebrach. Przedmiot zamówienia składa się z następujących części:

Część 1 - Mięso i przetwory mięsne
Szczegółowe określenie przedmiotu i wielkości tej części zamówienia określone zostało w załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy
Część Nr 2 - Warzywa, owoce
Szczegółowe określenie przedmiotu i wielkości tej części zamówienia określone zostało w załączniku Nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy .
Część Nr 3 - Nabiał i produkty mleczarskie
Szczegółowe określenie przedmiotu i wielkości tej części zamówienia określone zostało w załączniku Nr 3 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy
Część Nr 4 - Mrożonki
Szczegółowe określenie przedmiotu i wielkości tej części zamówienia określone zostało w załączniku Nr 4 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy.
Część Nr 5 - Różne artykuły spożywcze
Szczegółowe określenie przedmiotu i wielkości tej części zamówienia określone zostało w załączniku Nr 5 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy.
Część Nr 6 - Pieczywo
Szczegółowe określenie przedmiotu i wielkości tej części zamówienia określone zostało w załączniku Nr 6 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy.
Część Nr 7 - Jaja
Szczegółowe określenie przedmiotu i wielkości tej części zamówienia określone zostało w załączniku Nr 7 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy. Zakres przedmiotu zamówienia został wyszczególniony, co do rodzaju i ilości prognozowanych, wskazanych w poszczególnych częściach od Nr 1 do Nr 7. Umowa z wybranym Wykonawcą może się różnić co do ilości poszczególnych asortymentów. Wiążący jest termin trwania umowy oraz ceny jednostkowe wskazane przez Wykonawcę w Formularzu asortymentowo - cenowym na daną część zamówienia.Zamówienie należy realizować sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2016 r. nie wcześniej jednak niż od dnia 01 września 2015 r.

Opis

Dostawa mięsa i przetworów mięsnych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia roboczego (od poniedziałku do piątku) od daty złożenia zamówienia (telefonicznie, e-mailem lub faksem), transportem i na koszt Wykonawcy. Termin dostawy liczony będzie od dnia złożenia zamówienia przez pracownika Zamawiającego. Średnia częstotliwość dostawy mięsa i przetworów mięsnych wynosi od 3 do 5 razy w tygodniu (oprócz niedziel i świąt) w godzinach od 7.00 do 9.00. Dopuszcza się różnicę w ilościach pomiędzy złożonym zamówieniem a realizacją dostawy nie więcej niż +- 100 gram. Termin przydatności do spożycia mięsa surowego winien wynosić minimum 3 dni, a przetworów mięsnych minimum 7 dni od dnia dostawy. Szczegółowe określenie przedmiotu i wielkości tej części zamówienia określone zostało w załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy - Nr 1 - Mięso i przetwory mięsne.Dostawa warzyw i owoców odbywać się będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia roboczego (od poniedziałku do piątku) od daty złożenia zamówienia (telefonicznie, e-mailem lub faksem) , transportem i na koszt Wykonawcy. Termin dostawy liczony będzie od dnia złożenia zamówienia przez pracownika Zamawiającego. Średnia częstotliwość dostawy od 3 do 5 razy w tygodniu (oprócz niedziel i świąt) w godzinach od 7.00 do 8.00. Owoce tzw. deserowe dostarczane będą przez Wykonawcę w ilościach ściśle określonych w zamówieniu. Szczegółowe określenie przedmiotu i wielkości tej części zamówienia określone zostało w załączniku Nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy - Nr 2 - warzywa i owoce.Dostawa nabiału i produktów mleczarskich musi odbywać się następnego dnia roboczego (od poniedziałku do piątku) od daty złożenia zamówienia (telefonicznie, e-mailem lub faksem), transportem i na koszt Wykonawcy. Termin dostawy liczony będzie od dnia złożenia zamówienia przez pracownika Zamawiającego. Średnia częstotliwość dostawy od 3 do 5 razy w tygodniu (oprócz niedziel i świąt) w godzinach od 7.00 do 9.00. W przypadku jogurtów i serków Zamawiający zastrzega sobie prawo do podania dokładnej ilości towaru w dzień poprzedzający dostawę do godz. 13.00. Termin przydatności do spożycia winien wynosić minimum 14 dni od dnia wskazanego na etykiecie danego asortymentu. Szczegółowe określenie przedmiotu i wielkości tej części zamówienia określone zostało w załączniku Nr 3 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy - Nr 3 - Nabiał i produkty mleczarskie.Dostawa mrożonek i ryb musi odbywać się następnego dnia roboczego (od poniedziałku do piątku) od daty złożenia zamówienia (telefonicznie, e-mailem lub faksem), transportem i na koszt Wykonawcy. Termin dostawy liczony będzie od dnia złożenia zamówienia przez pracownika Zamawiającego i odbywać się będzie w godzinach od 7.00 do 13.00 (oprócz niedziel i świąt). Średnia częstotliwość dostawy od 1 do 3 razy w tygodniu. Termin przydatności do spożycia winien wynosić minimum 30 dni od dnia wskazanego na etykiecie danego asortymentu. Szczegółowe określenie przedmiotu i wielkości tej części zamówienia określone zostało w załączniku Nr 4 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy - Nr 4 - Mrożonki i ryby.Dostawa artykułów spożywczych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia roboczego (od poniedziałku do piątku) od daty złożenia zamówienia (telefonicznie, e-mailem lub faksem), transportem i na koszt Wykonawcy. Termin dostawy liczony będzie od dnia złożenia zamówienia przez pracownika Zamawiającego. Średnia częstotliwość dostawy od 1 do 3 razy w tygodniu (oprócz niedziel i świąt), w godzinach od 7.00 do 13.00. Towar musi być dostarczany w opakowaniach i gramaturach podanych w załączniku ofertowym. Termin przydatności do spożycia winien wynosić minimum 30 dni od dnia wskazanego na etykiecie danego asortymentu. Szczegółowe określenie przedmiotu i wielkości tej części zamówienia określone zostało w załączniku Nr 5 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy - Nr 5 - Różne artykuły spożywcze.Dostawa pieczywa, bułek, słodkich bułek, bułki tartej, będą zamawiane w zależności od potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia roboczego (od poniedziałku do piątku) od daty złożenia zamówienia (telefonicznie, e-mailem lub faksem), transportem i na koszt Wykonawcy. Termin dostawy liczony będzie od dnia złożenia zamówienia przez pracownika Zamawiającego i odbywać się będzie do godziny 07:15 następnego dnia. Termin przydatności do spożycia winien wynosić minimum 3 dni - dotyczy pieczywa, bułek i bułek słodkich oraz minimum 30 dni od dnia wskazanego na etykiecie danego asortymentu- dotyczy bułki tartej. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu artykułów spożywczych dobrej jakości tj: świeżych, I gatunku, czystych, bez objawów chorób pleśni, bez obcych zapachów, (nie kruszących się, dopieczonych - dotyczy pieczywa), o właściwej gramaturze oraz z właściwym terminem przydatności do spożycia. Jakość sprzedawanego towaru będzie zgodna z wymaganiami Polskich Norm. Towary będą oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. Szczegółowe określenie przedmiotu i wielkości tej części zamówienia określone zostało w załączniku Nr 6 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy - Nr 6 - Pieczywo.Dostawa jaj odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia roboczego (od poniedziałku do piątku) od daty złożenia zamówienia (telefonicznie, e-mailem lub faksem), transportem i na koszt Wykonawcy. Termin dostawy liczony będzie od dnia złożenia zamówienia przez pracownika Zamawiającego. Średnia częstotliwość dostawy od 3 do 5 razy w tygodniu (oprócz niedziel i świąt), w godzinach od 7.00 do 12.00. Towar musi być dostarczany w opakowaniach i gramaturach podanych w załączniku ofertowym. Termin przydatności do spożycia winien wynosić minimum 14 dni od dnia wskazanego na etykiecie danego asortymentu. Szczegółowe określenie przedmiotu i wielkości tej części zamówienia określone zostało w załączniku Nr 7 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy - Nr 7 - Jaja.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Szkół Publicznych im. H. Sienkiewicza
Ulica Ul. Siedlecka 8
Nr domu 8
Miejscowosc Suchożebry
Kod poczt 08-125
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 25 631 45 06
Fax 25 631 46 99
Internet www.suchozebry.edu.pl
Regon 14022945800000
E mail zspsuch@wp.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 7
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 30/06/2016
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca zostanie oceniony w oparciu o złożone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca zostanie oceniony w oparciu o złożone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca zostanie oceniony w oparciu o złożone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca zostanie oceniony w oparciu o złożone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca zostanie oceniony w oparciu o złożone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Dokument pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy) wystawiony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza z którego będzie wynikać, kto jest upoważniony do podpisania oferty (może to wynikać z aktualnego odpisu z właściwego rejestru) wraz z upoważnieniem (pełnomocnictwem) do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z odpisu lub innych dokumentów dołączonych do oferty. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1) W przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług VAT w czasie realizacji umowy, Zamawiający zapłaci Wykonawcy cenę wynikającą ze zmiany tego podatku. Kwota netto zamawianych artykułów będzie stała i nie ulegnie zmianie przez cały okres trwania umowy. 2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości zamawianego asortymentu (zwiększenie/zmniejszenie) w stosunku do określonych w ofercie. W takim przypadku Wykonawca otrzyma wynagrodzenie na podstawie cen jednostkowych wskazanymi w Formularzu asortymentowo - cenowym dla danej części oraz ilości rzeczywiście dostarczonych produktów żywnościowych. 3) Dopuszcza się zmiany cen jednostkowych produktów wyszczególnionych w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiących przedmiot zamówienia w oparciu o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowany przez GUS nie częściej niż raz na kwartał. Podstawą waloryzacji jest wzrost ceny za ubiegły kwartał. Ceny jednostkowe mogą być waloryzowane począwszy od października 2015 r. 4) Dotyczy warzyw, owoców i jaj - wszelkie zmiany na rynku uzasadniające zmianę cen, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy dokonywane będą w formie pisemnej, nie wcześniej jednak niż w październiku 2015 r. W przypadku zmiany cen giełdowych ceny powinny ulec zmianie odpowiednio o stopień obniżki lub podwyżki. Zmiana cen może być dokonywana nie więcej niż dwa razy w miesiącu kalendarzowym. 5) Dotyczy nabiału - wszelkie zmiany na rynku uzasadniające zmianę cen, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy dokonywane będą w formie pisemnej, nie wcześniej jednak niż w październiku 2015 r. Podstawą do zmiany cen będą dostarczone do Zamawiającego dokumenty od producenta z którym Wykonawca współpracuje. 6) Zmiana formy prawnej Wykonawcy lub Zamawiającego w trakcie realizacji umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 94
Kryt 2 Termin płatności faktury
Kryt 2p 6
Spec www www.suchozebry.edu.pl
Spec war Zespół Szkół Publicznych im. H. Sienkiewicza w Suchożebrach, ul. Siedlecka 8, 08-125 Suchożebry - sekretariat szkoły.
Data skl 31/08/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Zespół Szkół Publicznych im. H. Sienkiewicza w Suchożebrach ul. Siedlecka 8, 08-125 Suchożebry - sekretariat szkoły
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)