Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Wydziału Ogrodnictwa, Biotechnologii i Architektury Krajobrazu

Publication date 2015-08-21
End date 2015-08-28 11:00:00
Instytucja Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt),
  • Komputery wysokowydajne,
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 124715 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 302130106, 302100004, 302300000, 302130005, 302110001, 302321304
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia:
CPV: 30210000-4, 302110000-1, 30213000-5, 30213100-6, 30230000-0, 30232130-4
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Wydziału Ogrodnictwa, Biotechnologii i Architektury Krajobrazu, w tym:
komputerów stacjonarnych, laptopów, drukarek laserowych, urządzeń atramentowych wielofunkcyjnych, zestawów głośników komputerowych, routerów Wi-Fi, zestawów bezprzewodowych: klawiatura + mysz komputerowa

Zamówienie zostało podzielone na 3 części
Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 7 do SIWZ

Opis

Zestaw komputerowy z oprogramowaniem K1 (komputer stacjonarny + monitor LCD - 5 zestawów)
Zestaw komputerowy z oprogramowaniem K2 (komputer stacjonarny + monitor LCD - 2 zestawy)
Komputer przenośny L1 (2 szt.)
Komputer przenośny L2 (10 szt.)
Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie,Wydział Ogrodnictwa, Biotechnologii i Architektury Krajobrazu,
ul. Nowoursynowska 159, 02-776 Warszawa, bud. 35, parter, pok. nr 11
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZDrukarka laserowa monochromatyczna D1 (2 szt.)
Urządzenie atramentowe wielofunkcyjne (skaner +drukarka) D2 (2 szt.)
Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie,
Wydział Ogrodnictwa, Biotechnologii i Architektury Krajobrazu, ul. Nowoursynowska 159, 02-776 Warszawa, bud. 35, parter, pok. nr 11
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZZestaw głośników do komputera (7 zestawów)
Router Wi-Fi (2 szt.)
Zestaw bezprzewodowy klawiatura + mysz komputerowa (5 zestawów)
Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie,
Wydział Ogrodnictwa, Biotechnologii i Architektury Krajobrazu,
ul. Nowoursynowska 159, 02-776 Warszawa, bud. 35, parter, pok. nr 11
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
Ulica ul. Nowoursynowska 166
Nr domu 166
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 02-787
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 5931390
Fax 022 5931391
Regon 00000178450000
E mail wladyslaw_sadowski@sggw.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 28
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231)
Wiedza Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231)
Potencjal Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231)
Zdolne Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231)
Sytuacja Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231)
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: a. folderów lub zdjęć i opisów technicznych dotyczących przedmiotu zamówienia zawierających dane potwierdzające spełnianie podstawowych parametrów przedstawionych w załączniku nr 2 do SIWZ ( dotyczy części 1-5 ) b. instrukcji obsługi w języku polskim lub angielskim ( dotyczy części 1-5 ) c. certyfikat zgodności CE świadczący o zgodności urządzenia z europejskimi warunkami bezpieczeństwa- potwierdzony kopią certyfikatu wydanego przez jednostkę certyfikującą (kopia dołączona do oferty ( dotyczy części 1-5 )
Inne dokumenty Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, o której mowa w ust. 2, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.Dokumenty podmiotów zagranicznych- Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada:Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji 4.3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty żądane przez zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. Wykonawca, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w § 14 pkt 5 wzoru umowy
Kryt cena B
Kryt 1p 98
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 2
Spec www http://szp.sggw.pl/show.php?id=3174
Spec war Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Ogrodnictwa, Biotechnologii i Architektury Krajobrazu ul. Nowoursynowska 159 (bud. 35, pokój 1/Dziekanat, parter) 02 - 779 Warszawa
Data skl 28/08/2015
Godz skl 11:00
Miejsce Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Ogrodnictwa, Biotechnologii i Architektury Krajobrazu ul. Nowoursynowska 159 (bud. 35, pokój 1/Dziekanat, parter) 02 - 779 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)