Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika
|
Ulica |
ul. Pabianicka 62
|
Nr domu |
62
|
Miejscowosc |
Łódź
|
Kod poczt |
93-513
|
Wojewodztwo |
łódzkie
|
Tel |
042 6895910, 6895912
|
Fax |
042 6895911
|
Internet |
www.kopernik.lodz.pl
|
Regon |
00029540300000
|
E mail |
przetargi@kopernik.lodz.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
12
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
|
Wiedza |
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
|
Potencjal |
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolne |
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja |
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dok potw |
Dokumentacja generatora: - Instrukcja obsługi; - Charakterystyka produktu, dane kliniczne, właściwości farmakologiczne, dozymetrię, szczegółowe dane farmaceutyczne; - Kontrole jakości; - Nazwę i adres podmiotu odpowiedzialnego, posiadającego pozwolenie na dopuszczenie do obrotu( dane dot. pozwolenia); - Świadectwo źródła promieniotwórczego.
|
Inne dokumenty |
jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. a, zastępuje się je dokumentem oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednia datą wymagana dla tych dokumentów
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących sytuacjach:
a) wprowadzenia towaru zmodyfikowanego lub udoskonalonego spełniającego parametry wymagane w SIWZ, pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż towar objęty zamówieniem początkowym. Ewentualna zmiana towaru może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu w którym dotychczasowy towar zostanie wykreślony i zastąpiony towarem zmodyfikowanym lub udoskonalonym.
b) wycofania towaru z produkcji. Wykonawca ma obowiązek zapewnić dostarczenie towaru zamiennego o parametrach nie gorszych od towaru objętego umową pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż towar objęty zamówieniem początkowym. Ewentualna zmiana towaru może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu mocą którego nastąpi wykreślenie z umowy towaru wycofanego z produkcji i zastąpienie go produktem zamiennym.
c) W przypadku zmiany stawki podatku VAT Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen brutto towarów nabywanych na podstawie niniejszej umowy przy pozostawieniu cen netto bez zmian. Zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek którejkolwiek ze stron.
d) zmiany przedmiotowej/ towar zamienny jeśli wystąpi przejściowy brak towaru z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu towaru zamiennego o parametrach nie gorszych od towaru objętego umową oraz przy zachowaniu ceny jednostkowej, zmiana nastąpi w formie aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
e) wydłużenia, na okres do kolejnych 2 miesięcy, okresu trwania umowy - w przypadku niewyczerpania całości towaru określonego w Załączniku nr 1 w terminie na jaki umowa została zawarta,
f) zmiany cen na korzyść Zamawiającego - w każdym przypadku; zmiana nastąpi w formie aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Całkowita wartość umowy brutto w całym okresie obowiązywania umowy może ulec zwiększeniu jedynie w zakresie proporcjonalnym do ewentualnej podwyżki stawki podatku VAT, jeśli będzie miała w czasie obowiązywania umowy miejsce. Zamawiający może jednak postanowić, wedle swojego uznania, że pozostawia całkowitą wartość umowy brutto na dotychczasowym poziomie przy jednoczesnym odpowiednim skróceniu czasu obowiązywania umowy lub zmniejszeniu ilości nabywanych produktów leczniczych/towarów/wyrobów medycznych.
3. W przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, bądź zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, Zamawiający dopuszcza podwyżkę cen jednostkowych asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia pod warunkiem, że Wykonawca w sposób nie budzący wątpliwości wykaże, że zmiany powyższe mają wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, wraz z dokładnym wyliczeniem wskazującym na uzasadniony zakres podwyżki.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
98
|
Kryt 2 |
Termin płatności
|
Kryt 2p |
2
|
Spec www |
www.kopernik.lodz.pl
|
Spec war |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi, ul. Pabianicka 62,Dział Zamówień Publicznych
|
Data skl |
31/08/2015
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi, ul. Pabianicka 62, KANCELARIA SZPITALA
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|