Dostawa polowego sprzętu kwaterunkowego

Publication date 2015-08-21
End date 2015-09-08 11:00:00
Instytucja Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Biurka i stoły,
  • Brezenty, żagle do łodzi, desek windsurfingowych lub pojazdów lądowych; markizy, zasłony przeciwsłoneczne, namioty i sprzęt kempingowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 216528 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 395225208, 391132009, 391212008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa polowego sprzętu kwaterunkowego

Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 324.025,00 zł

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu
Ulica ul. Kościuszki 92/98
Nr domu 92/98
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 60-967
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 061 8573323
Fax 061 8572727, 8572489
Internet www.wzipoznan.wp.mil.pl
Regon 63015300300000
E mail kszp@wzipoznan.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: jednostka budżetowa MON
Rodzaj zam inny jednostka budżetowa MON
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 40
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert
Wiedza Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawcy winni udokumentować, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie ) zrealizował lub realizuje co najmniej dwie dostawy polowego sprzętu kwaterunkowego o wartości minimum 150.000,00 zł brutto każda.
Potencjal Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 2 Tak
Inne dokumenty 1.Na potwierdzenie spełnienia warunków Wykonawca załączy do formularza oferty następujące dokumenty: 1)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ. 2)Wykaz wykonanych dostaw wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie - załącznik nr 8 do SIWZ. 2.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca załączy do oferty: 1)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ, 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp - (załącznik nr 5 do SIWZ), 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) Oświadczenie Wykonawcy w związku z art. 24 ust. 2 pkt. 5 (grupa kapitałowa) - załącznik nr 6 do SIWZ. 3.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego , Wykonawca załączy atesty higieniczne Państwowego Zakładu Higieny na: a)gotowe łóżko polowe WP5-2 z materacem poliestrowym, b)gotowy taboret polowy WP5-7 z siedziskiem poliestrowym, c)gotowy stół polowy WP5-8 z blatem z płyty CGS(HPL) Powyższe atesty, muszą być wystawione na wytwórcę (producenta) przedmiotu objętego zamówieniem. 4.Ponadto Wykonawca do oferty załączy: 1)Wypełniony Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2)Formularz cenowy - załącznik nr 1.1 do SIWZ 3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy): a) dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) lub w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów, b) w przypadku podpisania oferty i opatrzenia dokumentów klauzulą za zgodność z oryginałem przez osobę inną niż wymieniona w dokumencie rejestrowym, a reprezentującą Wykonawcę. 4) Wykaz tych części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy - załącznik nr 4 do SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy w zakresie, określonym w § 12 Projektu umowy, który stanowi część II SIWZ.
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Termin realizacji
Kryt 2p 20
Spec www www.wzipoznan.wp.mil.pl
Spec war WZI ul. Kościuszki 92/98 61-714 Poznań
Data skl 08/09/2015
Godz skl 11:00
Miejsce WZI ul. Kościuszki 92/98 61-714 Poznań pokój nr 313
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)