Instalacja urządzeń klimatyzacyjnych wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach sądów w Bielsku-Białej, Tychach i Katowicach

Publication date 2015-08-21
End date 2015-09-04 09:00:00
Instytucja Sąd Okręgowy w Bielsku Białej
Miejscowość Bielsko-Biała
Województwo śląskie
Branża
  • Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 216590 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 453312204, 453000000, 454000001, 397170001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Instalacja urządzeń klimatyzacyjnych wraz z robotami towarzyszącymi
w budynkach sądów w Bielsku-Białej, Tychach i Katowicach
Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 części:
Część 1 - Wykonanie instalacji klimatyzacji pomieszczeń i innych robót budowlanych w budynku Sądu Okręgowego w Bielsku-Białej przy ul.Sobieskiego 5.
Część 2 - Odświeżenie i bieżąca konserwacja pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Bielsku-Białej przy ul.Sobieskiego 5.
Część 3 - Wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji pomieszczeń nr 325, 326 i 334 w budynku Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach przy ul.Warszawskiej 45.
Część 4 - Wymiana klimatyzatora w budynku Sądu Rejonowego w Tychach przy ul.Budowlanych 33.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego zawarty został w Załączniku Nr 8 do niniejszej specyfikacji, dla każdej z części zamówienia oddzielnie.

Opis

Zakres Części 1 obejmuje roboty związane z wykonaniem instalacji klimatyzacji pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Bielsku-Białej przy ul.Sobieskiego 5. Szczegóły w SIWZ.Zakres Części 2 zamówienia obejmuje kompleksowe roboty budowlano-instalacyjne związane z odświeżeniem i konserwacją wybranych pomieszczeń (nr 201, 203, 217 i 219) w budynku Sądu Okręgowego w Bielsku-Białej przy ul.Sobieskiego 5. Szczegóły w SIWZ.Zakres Części 3 obejmuje roboty związane z wykonaniem instalacji wentylacji i klimatyzacji pomieszczeń nr 325, 326 i 334 w budynku Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach przy ul.Warszawskiej 45. Szczegóły w SIWZ.Zakres Części 4 zamówienia obejmuje wymianę wyeksploatowanego klimatyzatora w pomieszczeniu serwerowni (jednostka wewnętrzna i zewnętrzna) na nowy - szt. 1. Szczegóły w SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Sąd Okręgowy w Bielsku Białej
Ulica ul. Cieszyńska 10
Nr domu 10
Miejscowosc Bielsko-Biała
Kod poczt 43-300
Wojewodztwo śląskie
Tel 0334990499
Fax 033 4990495
Internet www.bielsko-biala.so.gov.pl
Regon 00057155300000
E mail przetarg@bielsko-biala.so.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Rodz zam B
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 15/11/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 tekst jednolity z późn. zm.), zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia na podstawie: a) oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 tekst jednolity z późn. zm.), zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ, b) pisemnego zobowiązania, o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy (jeżeli dotyczy), zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ.
Potencjal Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia na podstawie: a) oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 tekst jednolity z późn. zm.), zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ; b) pisemnego zobowiązania, o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy (jeżeli dotyczy), zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ.
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży wymienione niżej dokumenty i wykaże, że dysponuje: 1. W przypadku składania oferty dla Części 1zamówienia: a) osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą odpowiednie kwalifikacje do pełnienia funkcji kierownika budowy, tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. b) osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą odpowiednie kwalifikacje do pełnienia funkcji kierownika robót sanitarnych, tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wentylacyjnych, cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. c) osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą odpowiednie kwalifikacje do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych, uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 2. W przypadku składania oferty dla Części 2 zamówienia: a) osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą odpowiednie kwalifikacje do pełnienia funkcji kierownika robót budowlanych, tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. b) osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą odpowiednie kwalifikacje do pełnienia funkcji kierownika robót sanitarnych, tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wentylacyjnych, cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. c) osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą odpowiednie kwalifikacje do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych, uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 3. W przypadku składania oferty dla Części 3 zamówienia: a) osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą odpowiednie kwalifikacje do pełnienia funkcji kierownika robót sanitarnych, tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wentylacyjnych, cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 4. W przypadku składania oferty dla Części 4 zamówienia: a) osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą odpowiednie kwalifikacje do pełnienia funkcji kierownika robót sanitarnych, tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wentylacyjnych, cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. b) osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą odpowiednie kwalifikacje do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych, uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008, Nr 63, poz. 394). Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, na podstawie: a) oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 tekst jednolity z późn. zm.), zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ; b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ; c) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ; d) pisemnego zobowiązania, o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy (jeżeli dotyczy), zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ.
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia na podstawie: a) oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 tekst jednolity z późn. zm.), zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ; b) pisemnego zobowiązania, o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy (jeżeli dotyczy), zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony formularz oferty - stanowiący Załącznik do SIWZ. 2. Wykaz materiałów / urządzeń zamiennych - dotyczy wykonawców składających oferty zawierające rozwiązania równoważne w zakresie materiałów budowlanych / urządzeń, dla których zamawiający wskazał w dokumentacji przetargowej nazwy producentów lub nazwy wskazujące na producentów (jeżeli dotyczy). Jeżeli wykonawca nie przedłoży Wykazu materiałów/urządzeń zamiennych i z jego oferty nie będzie wynikało, że zaoferował zamienniki przyjmuje się, że wykonawca oferuje wykonanie przedmiotu zamówienia z materiałów/urządzeń określonych w dokumentacji przetargowej. 3. Karty katalogowe oferowanych urządzeń z podaniem producenta, typu oferowanych urządzeń oraz ich parametrów technicznych. 4. Deklaracje zgodności CE oferowanych urządzeń. 5. Kalkulację cen jednostkowych (kosztorys ofertowy) opracowany zgodnie z zapisami SIWZ. 6. Oryginał lub kopię pełnomocnictwa: - dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (np. z odpisu z właściwego rejestru). - dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem. 7. W przypadku, gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia. Pisemne zobowiązanie należy złożyć w oryginale. Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. Szczegóły w SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana istotnych postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna na zasadach wskazanych w ust. 2-6 z wyłączeniem takich zmian, których dokonanie spowodowałoby rozszerzenie przedmiotu umowy poza zakres przedmiotowy oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zmiana może obejmować: 1) zmiany wprowadzone przez Zamawiającego polegające na wprowadzeniu rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, zmiana taka może być spowodowana: a) pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji wykonanego w ramach umowy obiektu lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót, b) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, c) zaprzestania produkcji materiałów budowlanych, urządzeń, których użycie Zamawiający przewidział przy realizacji przedmiotu umowy, d) zmiany przepisów prawa budowlanego w trakcie realizacji przedmiotu umowy. Każdorazowo na zmiany, o których mowa w lit. a)-c) zgodę musi wyrazić projektant sprawujący nadzór autorski. Szczegółowy zakres robót zamiennych musi być udokumentowany. Wprowadzenie robót zamiennych nie może wpłynąć na kwotę wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 2) ograniczenie zakresu robót, pominięcie jakiejkolwiek części robót, w przypadku zaistnienia okoliczności wynikających z technologii lub funkcjonalności przedmiotu umowy lub na skutek sytuacji, które nie były możliwe do przewidzenia w momencie podpisania umowy. 3) zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót wymuszone okolicznościami, które nie wynikają z przyczyn zależnych od Wykonawcy, w tym zmianę terminu końcowego realizacji niniejszej umowy, gdy są spowodowane: a) działaniami osób trzecich (np. właściwych instytucji, organów), b) siłą wyższą, c) koniecznością podjęcia zamówień dodatkowych (w ramach odrębnego zamówienia), niezbędnych dla prawidłowej realizacji umowy wpływających na kolejność i termin wykonywania robót, d) następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, takich jak: opóźnienia, utrudnienia robót, zawieszenia robót lub inne przeszkody leżące po stronie Zamawiającego. e) potrzebą usunięcia ujawnionych sprzeczności lub wad w dokumentacji projektowej i STWiOR, z zastrzeżeniem zapisu par.4 umowy. 4) zmianę zakresu robót planowanych do powierzenia podwykonawcom w szczególnie uzasadnionych przypadkach, wymuszonych okolicznościami niedającymi się wcześniej przewidzieć, które nie wynikają z przyczyn zależnych od Wykonawcy. 5) zmianę postanowienia określonego w par.14a umowy poprzez powierzenie wykonania części robót Podwykonawcy, pod warunkiem, że: a) udział Podwykonawcy jest konieczny dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu pisemne uzasadnienie takiej konieczności; b) Wykonawca wskaże dokładną nazwę i adres Podwykonawcy, a także zakres zamówienia, który zamierza mu powierzyć; c) Zamawiający nie zastrzegł, że dana część zamówienia nie może być powierzona Podwykonawcom; d) zastosowanie będą miały wszystkie zapisy zawarte w niniejszej umowie odnoszące się do Podwykonawców. 6) zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Zamawiającego lub Wykonawcę, w innych przypadkach aniżeli opisane w umowie, a wymagające podpisania aneksu, w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych między innymi takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same lub wyższe kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie. 7) zmianę wynagrodzenia w wyniku zmiany wysokości należnych podatków i opłat w szczególności zmiany stawki podatku VAT. 3. Każda ze stron przedkładając drugiej stronie propozycję zmian spełniającą wymogi określone w ust. 2 wraz z tą propozycją przedłoży: 1) opis proponowanych zmian i harmonogram wykonania zmian, 2) propozycję dotyczącą jakichkolwiek koniecznych modyfikacji w Harmonogramie i szacunek w jaki sposób zakładane zmiany wpłyną na termin realizacji przedmiotu umowy, oraz 3) szacunki dotyczące wpływu zmian na wynagrodzenie należne Wykonawcy wraz z uzasadnieniem, 4) uzasadnienie zmiany, w tym wykazanie przesłanek opisanych w ust. 2, 4. Po otrzymaniu propozycji, Wykonawca albo Zamawiający, w porozumieniu z Inspektorem nadzoru inwestorskiego, (w zależności od przypadku) w terminie 14 dni zatwierdzi bądź odrzuci otrzymaną propozycję zmiany bądź w tym terminie wystąpi do strony występującej z propozycją zmian, przesyłając zmodyfikowaną propozycję zmian, spełniającą wymogi opisane w ust 3. 5. W przypadku upływu terminu podanego w ust. 4, traktuje się iż propozycja wprowadzenia zmian została odrzucona. 6. Do przesłanych zmodyfikowanych propozycji zmian mają zastosowanie postanowienia ust 4-5. 7. W przypadku przyjęcia propozycji zmian wchodzą one w życie pod warunkiem objęcia ich pisemnym pod rygorem nieważności aneksem. 8. Zmiany muszą być uwzględnione przez Wykonawcę w uaktualnionym Harmonogramie zgodnie z postanowieniami par.5 umowy. 9. Zmiana nie może powodować zmiany terminu, o którym mowa w par.4 ust 3 umowy, jeżeli jest skutkiem nieprawidłowego działania lub zaniechania Wykonawcy. 10. Kwota wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w par.6 ust 1 umowy zostanie skorygowana w związku z wprowadzonymi zmianami w następujący sposób: 1) jeżeli zmiany wprowadzone na mocy postanowień niniejszej umowy polegają na pominięciu jakiejkolwiek części robót, kwota wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w par.6 ust. 1 umowy zostanie zmniejszona o wartość nie wykonanych robót ustaloną na podstawie kosztorysu załączonego do oferty złożonej przez Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zakończonego zawarciem niniejszej umowy. 2) jeżeli zmiany wprowadzone na mocy postanowień niniejszej umowy polegają na zastosowaniu rozwiązań zamiennych robót, o których mowa w ust. 2 pkt 1), kwota, o której mowa w par.6 ust. 1 podlega w pierwszej kolejności zmniejszeniu o wartość niewykonanych robót na zasadach określonych w pkt 1) a następnie zwiększeniu o wartość wykonanych robót zamiennych przy zastosowaniu postanowień pkt 3) lub 4), z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie określone w par.6 ust.1 umowy nie ulegnie zwiększeniu. 3) jeżeli roboty wynikające ze zmian wprowadzonych zgodnie z postanowieniami niniejszej umowy odpowiadają opisowi pozycji w kosztorysie ofertowym, cena jednostkowa określona w kosztorysie ofertowym, używana jest do wyliczenia wysokości wynagrodzenia, o którym mowa w par.6 ust. 1 umowy. 4) jeżeli roboty wynikające ze zmian wprowadzonych postanowieniami niniejszej umowy, nie odpowiadają opisowi pozycji w kosztorysie ofertowym, Wykonawca powinien przedłożyć do akceptacji Zamawiającego kalkulację ceny jednostkowej robót z uwzględnieniem cen czynników produkcji nie wyższych od określonych zgodnie z par.6 ust. 2 umowy oraz cen nie wyższych od średnich cen materiałów, sprzętu i transportu publikowanych w wydawnictwie Sekocenbud w miesiącu, w którym kalkulacja jest sporządzana oraz nakładów rzeczowych określonych w Katalogach Nakładów Rzeczowych (KNR), a w przypadku robót, dla których nie określono nakładów rzeczowych w KNR, wg innych ogólnie stosowanych katalogów lub nakładów własnych zaakceptowanych przez Zamawiającego. 11. Każda zmiana do umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności i musi być dokonana poprzez sporządzenie zmiany do umowy - Aneksu. 12. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem postanowień ust 1-11 jest nieważna.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 10
Spec www http://www.bielsko-biala.so.gov.pl/
Spec war Sąd Okręgowy w Bielsku-Białej ul. Cieszyńska 10 43-300 Bielsko-Biała fax. (33) 499-04-95 Oddział Gospodarczy - pok.411.
Data skl 04/09/2015
Godz skl 09:00
Miejsce Sąd Okręgowy w Bielsku-Białej, ul. Cieszyńska 10, 43-300 Bielsko-Biała Oddział Gospodarczy, pokój nr 411
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)