Dostawa wyposażenia dla potrzeb Centrum Sportowo-Rehabilitacyjnego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy nadany przez Zamawiającego: AEZ/S-115/2015
Publication date | 2015-08-24 |
End date | 2015-09-04 10:00:00 |
Instytucja | Warszawski Uniwersytet Medyczny |
Miejscowość | Warszawa |
Województwo | mazowieckie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 125611 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 392541008, 392541204, 392243403, 349284806, 444232002, 391000003, 391300002, 391130007, 391413005, 391411003, 391310009, 391311000 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wyposażenia dla potrzeb Centrum Sportowo-Rehabilitacyjnym Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na następujące części zwane Pakietami: Pakiet 1 - dostawa koszy: kosz na śmieci K1 - 70 szt., kosz na śmieci K2 - 62 szt., kosz na śmieci K3 - 18 szt., kosz na śmieci K4 - 1 szt., spełniających wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.1 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6.1 do SIWZ; Pakiet 2 - dostawa zestawów do sprzątania - 5 szt., spełniających wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.2 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6.1 do SIWZ; Pakiet 3 - dostawa wyposażenia: drabinka przyregałowa - 3 szt., uchwyt na papier - 2 szt., dozownik mydła w płynie - 2 szt., wieszak na ubrania - 6 szt. zegar ścienny - 12 szt., spełniających wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.3 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6.1 do SIWZ; Pakiet 4 - dostawa szaf metalowych ubraniowych - 4 szt., spełniających wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.4 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6.2 do SIWZ; Pakiet 5 - dostawa szaf metalowych skrytkowych - 2 szt., spełniających wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.5 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6.2 do SIWZ; Pakiet 6 - dostawa regałów metalowych magazynowych - 113 szt., spełniających wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.6 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6.2 do SIWZ; Pakiet 7 - dostawa regałów magazynowych ze stali nierdzewnej - 17 szt., spełniających wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.7 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6.2 do SIWZ; Pakiet 8 - dostawa szafy pancernej - 1 szt., spełniających wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.8 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6.2 do SIWZ; Pakiet 9 - dostawa leżanek (5 szt.) i pomocników mobilnych (19 szt.), spełniających wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.9 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6.2 do SIWZ; Pakiet 10 - dostawa parawanów (20 szt.), stolików mobilnych (16 szt.) i szaf laboratoryjnych (5 szt.), spełniających wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.10 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6.2 do SIWZ; Pakiet 11 - dostawa szaf na sprzęt sportowy - 17 szt. , spełniających wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.11 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6.2 do SIWZ; Pakiet 12 - dostawa regałów mobilnych - 14 szt., spełniających wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.12 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6.2 do SIWZ; Pakiet 13 - trybun dwurzędowych (dł. 4200 mm - 8 szt., dł. 3600 mm - 4 szt.), spełniających wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.13 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6.2 do SIWZ; Pakiet 14 - dostawa ławek - 12 szt., spełniających wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.14 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6.2 do SIWZ; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, o których mowa w Rozdziale II SIWZ, stanowiącym Załączniki nr 2.1 do 2.14 do SIWZ. 3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1) dostawa wyposażenia objętego Pakietami od 1 do 3 do Działu Logistyki Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przy ul. Pawińskiego 3 w Warszawie (kod: 02-106), do magazynu oraz przekazanie wyposażenia Zamawiającemu, potwierdzone Protokołem odbioru, sporządzonym wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Wzoru umowy (Załącznik 6.1 do SIWZ), 2) dostawa przedmiotu zamówienia objętego Pakietami od 4 do 14 do Centrum Sportowo-Rehabilitacyjnego WUM, przy ul. Księcia Trojdena 2c-2g, w Warszawie; 3) dostawa, montaż oraz ustawienie mebli w pomieszczeniach budynku CSR, wskazanych przez Zamawiającego, 4) w zakresie dostaw objętych Pakietami 4-14 przekazanie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu, potwierdzone zostanie Protokołem/Protokołami odbioru, sporządzonym/i wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Wzoru umowy (Załącznik 6.2 do SIWZ). Osobami upoważnionymi do odbioru przedmiotu zamówienia są Kierownicy poszczególnych jednostek organizacyjnych CSR przy udziale przedstawicieli Biura Eksploatacji oraz Działu Logistyki WUM, 5) stosowanie się do zasad BHP określonych w Załączniku nr 7 do SIWZ - Zasady BHP, oraz w Załączniku nr 8 do SIWZ - Plan Bezpieczeństwa i Ochrony (BIOZ). 4. Zamawiający informuje, że obiekt Centrum Sportowo-Rehabilitacyjne jest w budowie i jego gospodarzem jest Generalny Wykonawca robót budowlanych - Konsorcjum: WARBUD Spółka Akcyjna, ul. Al. Jerozolimskie 162 A, 02-342 Warszawa, Polonez Plus Sp. z o.o., ul. 17 Stycznia 70, 02-146 Warszawa, reprezentowane przez WARBUD Spółka Akcyjna - Lidera Konsorcjum. Wykonawca winien przewidzieć wszelkie utrudnienia i okoliczności, mogące mieć wpływ na wysokość ceny oferty, w szczególności wynikające z przepisów prawa oraz określonych w Formularzu ofertowym (Załączniki nr 1.4 - 1.14 do SIWZ) warunków realizacji dostawy wraz z montażem i ustawieniem, a także konieczności poniesienia kosztów wobec Generalnego Wykonawcy, o których mowa w Formularzu ofertowym w ust. 6 pkt 5, w przypadku gdy dostawa wraz z montażem i ustawieniem w obiekcie Centrum Sportowo-Rehabilitacyjnego przekroczy jeden dzień roboczy, przy czym wówczas będą obowiązywały nw. stawki: 130 zł za każdy dzień - gdy na budowie przebywać będzie powyżej 5 osób ze strony Wykonawcy, 20 zł/za pracownika/za każdy dzień - gdy na budowie przebywać będzie 5 lub mniej osób ze strony Wykonawcy. 5. Zgodnie z § 3 ust. 2÷4 Wzoru umowy, który stanowi Załącznik nr 6.2 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić termin dostawy z przedstawicielem Biura Eksploatacji Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, ul. Żwirki i Wigury 81, 02-091 Warszawa, tel. 22 57-20-622. OpisPakiet 1 - dostawa koszy: kosz na śmieci K1 - 70 szt., kosz na śmieci K2 - 62 szt., kosz na śmieci K3 - 18 szt., kosz na śmieci K4 - 1 szt.Pakiet 2 - dostawa zestawów do sprzątania - 5 szt.Pakiet 3 - dostawa wyposażenia: drabinka przyregałowa - 3 szt., uchwyt na papier - 2 szt., dozownik mydła w płynie - 2 szt., wieszak na ubrania - 6 szt., zegar ścienny - 12 szt.Pakiet 4 - dostawa szaf metalowych ubraniowych - 4 szt.Pakiet 5 - dostawa szaf metalowych skrytkowych - 2 szt.Pakiet 6 - dostawa regałów metalowych magazynowych - 113 szt.Pakiet 7 - dostawa regałów magazynowych ze stali nierdzewnej - 17 szt.Pakiet 8 - dostawa szafy pancernej - 1 szt.Pakiet 9 - dostawa leżanek (5 szt.) i pomocników mobilnych (19 szt.)Pakiet 10 - dostawa parawanów (20 szt.), stolików mobilnych (16 szt.) i szaf laboratoryjnych (5 szt.)Pakiet 11 - dostawa szaf na sprzęt sportowy - 17 szt.Pakiet 12 - dostawa regałów mobilnych - 14 szt.Pakiet 13 - trybun dwurzędowych (dł. 4200 mm - 8 szt., dł. 3600 mm - 4 szt.)Pakiet 14 - dostawa ławek - 12 szt. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Warszawski Uniwersytet Medyczny |
Ulica | ul. Żwirki i Wigury 61 |
Nr domu | 61 |
Miejscowosc | Warszawa |
Kod poczt | 02-091 |
Wojewodztwo | mazowieckie |
Tel | 22 5720366 |
Fax | 22 5720363 |
Internet | www.wum.edu.pl |
Regon | 00028891700000 |
E mail | aez@am.edu.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Uczelnia publiczna |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 14 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 30 |
Wadium | Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium |
Zaliczka | Nie |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok potw 1 | Tak |
Inne dokumenty | W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć: Próbki, opisy lub fotografie produktów, które maja zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku należy złożyć wraz z ofertą: karty katalogowe producenta lub inne dokumenty, zawierające dane techniczne, potwierdzające zgodność deklarowanych przez Wykonawcę parametrów technicznych ze stanem faktycznym - dla każdego zaoferowanego artykułu, urządzenia, dla którego Zamawiający wymaga podania nazwy producenta i modelu w Formularzu wymaganych warunków technicznych (Załącznik nr 2.1 do 2.14 do SIWZ). |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Mając na uwadze postanowienia art. 144 ust. 1 ustawy, zakazujące istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem przewidywanych okoliczności określonych przez Zamawiającego w treści ogłoszenia o zamówieniu lub SIWZ, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku: 1) zmiany modelu oferowanego sprzętu z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nastąpi wyłącznie w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany, lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, z zastrzeżeniem, że cena nie ulegnie zmianie; 2) zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 90 |
Kryt 2 | Gwarancja |
Kryt 2p | 10 |
Spec www | www.wum.edu.pl |
Spec war | Warszawski Uniwersytet Medyczny, Dział Zamówień Publicznych, pokój 307 ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa |
Data skl | 04/09/2015 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Warszawski Uniwersytet Medyczny, Dział Zamówień Publicznych, pokój 307 ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu Dydaktyka w Centrum Sportowo-Rehabilitacyjnym Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego finansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, Priorytet XIII, Działanie 13.1 Infrastruktura szkolnictwa wyższego, na podstawie umowy o dofinansowanie Projektu nr UDA-POIS.13.01-002/12-00 z dnia 21.08.2014 r., aneksu nr UDA-POIS.13.01-002/12-01 z dnia 15.12.2014 r., aneksu nr UDA-POIS.13.01-002/12-02 z dnia 30.01.2015 r. oraz aneksu nr UDA-POIS.13.01-002/12-03 z dnia 19.02.2015 r. |
Czy uniewaznienie | Nie |