Zakup, przygotowanie wizualizacji nadruku, nadruk oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego przenośnych nośników danych (pendriveów) w ilości 30 sztuk w ramach realizacji projektu Inkubator innowacyjności współfinansowanego ze środków finansowych na naukę w ramach projektu systemowego Wsparcie systemu zarządzania badaniami naukowymi oraz ich wynikami, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013
Publication date | 2015-08-24 |
End date | 2015-09-02 10:30:00 |
Instytucja | Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych |
Miejscowość | Gdańsk |
Województwo | pomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 217974 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 392941000 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup, przygotowanie wizualizacji nadruku, nadruk oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego przenośnych nośników danych (pendriveów) w ilości 30 sztuk o cechach: Minimalne wymagania Zamawiającego Pojemność pamięci USBmin. 64 GB Standard min. USB 3.0 Prędkość odczytu danych min. 140 MB/sek Prędkość zapisu danych min. 60 MB/sek Kompatybilność Win98/NT/ME/2000/XP/Vista/Win7/Win8/MAC OS Obudowa metalowa Kolor srebrny, lub biały (musi umożliwiać czytelny nadruk logo projektu) Nadruk jednostronny, monochromatyczny grawer laserowy logotypu Powierzchnia nadruku min. 30 mm x 10 mm 2.Dostarczone nośniki danych muszą być bardzo wysokiej jakości oraz posiadać 5 letnią gwarancję Wykonawcy. W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru i dostarczenia z/do siedziby Zamawiającego zareklamowanego przedmiotu umowy. Koszt naprawy i dostawy lub odbioru leży po stronie Wykonawcy. Podane przez Wykonawcę parametry urządzenia muszą być potwierdzone w karcie charakterystyki urządzenia, folderach oraz rysunkach przedmiotu zamówienia. 3.Nadruk wykonywany przez Wykonawcę na urządzeniu zostanie wcześniej przesłany w formie wizualizacji do akceptacji Zamawiającego. Dopiero po akceptacji wizualizacji nadruk zostanie wykonany. 4.Wszystkie urządzenia muszą posiadać stosowne atesty, certyfikaty, zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego, 5.Każde urządzenie zostanie dostarczone w osobnym pudełku, które zostanie umieszczone w opakowaniu zbiorczym. W celu wykonania nadruku, fabryczne pudełko może zostać otwarte. 6.Zamawiający wymaga wraz ze złożeniem oferty dostarczenia przez Wykonawcę 1 sztuki testowej (tzn. próbki) przenośnego nośnika danych, będącego przedmiotem zamówienia, w celu weryfikacji zadeklarowanych przez Wykonawcę parametrów technicznych urządzenia. Parametry zostaną sprawdzone przez Zamawiającego za pomocą oprogramowania, które umożliwia weryfikację prędkości zapisu i odczytu danych zadeklarowaną w karcie charakterystyki urządzenia przez Wykonawcę. Próbka urządzenia nie musi posiadać. 7.Zamawiający zgłosi Wykonawcy reklamację z tytułu dostaw wadliwego przedmiotu zamówienia drogą faksową na lub pocztą elektroniczną. 8.W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do wymiany na nowy przedmiot umowy, wolny od wad w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia reklamacji. Uwaga termin uwzględnienia reklamacji stanowi kryterium oceny ofert. 9.Obowiązek odebrania od Zamawiającego wadliwego przedmiotu zamówienia, oraz ponownego dostarczenia przedmiotu zamówienia wolnego od wad do Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko. 10.Zamawiający ma prawo dochodzić uprawnień z tytułu rękojmi za wady, niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji jakości. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych |
Ulica | ul. Narutowicza 11/12 |
Nr domu | 11/12 |
Miejscowosc | Gdańsk |
Kod poczt | 80-233 |
Wojewodztwo | pomorskie |
Tel | +48 58 347 24 00 |
Fax | +48 58 347 29 13 |
Internet | http://www.dzp.gda.pl |
Regon | 00000162000000 |
E mail | dzp@pg.gda.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Uczelnia publiczna |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 14 |
Wadium | nie dotyczy |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu |
Wiedza | Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu |
Potencjal | Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu |
Zdolne | Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu |
Sytuacja | Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok potw 1 | Tak |
Inne dokumenty | Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone wg załącznika 2 do SIWZ Formularz ofertowy sporządzony wg załącznika 1 do SIWZ Formularz rzeczowo-techniczny- załącznik 6 do SIWZ. Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik, pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 90 |
Kryt 2 | Termin uwzględnienia reklamacji |
Kryt 2p | 10 |
Spec www | http://www.dzp.gda.pl |
Spec war | Politechnika Gdańska, Centrum Transferu Wiedzy i Technologii, Biuro Inkubatora Innowacyjności Dom Studencki Nr 12 ul. Traugutta 115 A, 80-226 Gdańsk |
Data skl | 02/09/2015 |
Godz skl | 10:30 |
Miejsce | Politechnika Gdańska, Centrum Transferu Wiedzy i Technologii, Biuro Inkubatora Innowacyjności Dom Studencki Nr 12 ul. Traugutta 115 A, 80-226 Gdańsk |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Postępowanie finansowane jest w ramach realizacji projektu Inkubator Innowacyjności współfinansowanego ze środków finansowych na naukę w ramach projektu systemowego Wsparcie systemu zarządzania badaniami naukowymi oraz ich wynikami, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 (Poddziałanie 1.1.3) realizowanego w Centrum Transferu Wiedzy i Technologii. |
Czy uniewaznienie | Nie |