Zakup, przygotowanie wizualizacji nadruku, nadruk oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego przenośnych nośników danych (pendriveów) w ilości 30 sztuk w ramach realizacji projektu Inkubator innowacyjności współfinansowanego ze środków finansowych na naukę w ramach projektu systemowego Wsparcie systemu zarządzania badaniami naukowymi oraz ich wynikami, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013

Publication date 2015-08-24
End date 2015-09-02 10:30:00
Instytucja Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 217974 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup, przygotowanie wizualizacji nadruku, nadruk oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego przenośnych nośników danych (pendriveów) w ilości 30 sztuk o cechach:
Minimalne wymagania Zamawiającego
Pojemność pamięci USBmin. 64 GB
Standard min. USB 3.0
Prędkość odczytu danych min. 140 MB/sek
Prędkość zapisu danych min. 60 MB/sek
Kompatybilność Win98/NT/ME/2000/XP/Vista/Win7/Win8/MAC OS
Obudowa metalowa
Kolor srebrny, lub biały (musi umożliwiać czytelny nadruk logo projektu)
Nadruk jednostronny, monochromatyczny grawer laserowy logotypu
Powierzchnia nadruku min. 30 mm x 10 mm
2.Dostarczone nośniki danych muszą być bardzo wysokiej jakości oraz posiadać 5 letnią gwarancję Wykonawcy. W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru
i dostarczenia z/do siedziby Zamawiającego zareklamowanego przedmiotu umowy. Koszt naprawy i dostawy lub odbioru leży po stronie Wykonawcy. Podane przez Wykonawcę parametry urządzenia muszą być potwierdzone w karcie charakterystyki urządzenia, folderach oraz rysunkach przedmiotu zamówienia.
3.Nadruk wykonywany przez Wykonawcę na urządzeniu zostanie wcześniej przesłany w formie wizualizacji do akceptacji Zamawiającego. Dopiero po akceptacji wizualizacji nadruk zostanie wykonany.
4.Wszystkie urządzenia muszą posiadać stosowne atesty, certyfikaty, zakresie bezpieczeństwa
i dopuszczenia do obrotu handlowego,
5.Każde urządzenie zostanie dostarczone w osobnym pudełku, które zostanie umieszczone
w opakowaniu zbiorczym. W celu wykonania nadruku, fabryczne pudełko może zostać otwarte.
6.Zamawiający wymaga wraz ze złożeniem oferty dostarczenia przez Wykonawcę 1 sztuki testowej (tzn. próbki) przenośnego nośnika danych, będącego przedmiotem zamówienia,
w celu weryfikacji zadeklarowanych przez Wykonawcę parametrów technicznych urządzenia. Parametry zostaną sprawdzone przez Zamawiającego za pomocą oprogramowania, które umożliwia weryfikację prędkości zapisu i odczytu danych zadeklarowaną w karcie charakterystyki urządzenia przez Wykonawcę. Próbka urządzenia nie musi posiadać.
7.Zamawiający zgłosi Wykonawcy reklamację z tytułu dostaw wadliwego przedmiotu zamówienia drogą faksową na lub pocztą elektroniczną.
8.W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do wymiany na nowy przedmiot umowy, wolny od wad w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia reklamacji. Uwaga termin uwzględnienia reklamacji stanowi kryterium oceny ofert.
9.Obowiązek odebrania od Zamawiającego wadliwego przedmiotu zamówienia, oraz ponownego dostarczenia przedmiotu zamówienia wolnego od wad do Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko.
10.Zamawiający ma prawo dochodzić uprawnień z tytułu rękojmi za wady, niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji jakości.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych
Ulica ul. Narutowicza 11/12
Nr domu 11/12
Miejscowosc Gdańsk
Kod poczt 80-233
Wojewodztwo pomorskie
Tel +48 58 347 24 00
Fax +48 58 347 29 13
Internet http://www.dzp.gda.pl
Regon 00000162000000
E mail dzp@pg.gda.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Potencjal Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone wg załącznika 2 do SIWZ Formularz ofertowy sporządzony wg załącznika 1 do SIWZ Formularz rzeczowo-techniczny- załącznik 6 do SIWZ. Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik, pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin uwzględnienia reklamacji
Kryt 2p 10
Spec www http://www.dzp.gda.pl
Spec war Politechnika Gdańska, Centrum Transferu Wiedzy i Technologii, Biuro Inkubatora Innowacyjności Dom Studencki Nr 12 ul. Traugutta 115 A, 80-226 Gdańsk
Data skl 02/09/2015
Godz skl 10:30
Miejsce Politechnika Gdańska, Centrum Transferu Wiedzy i Technologii, Biuro Inkubatora Innowacyjności Dom Studencki Nr 12 ul. Traugutta 115 A, 80-226 Gdańsk
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Postępowanie finansowane jest w ramach realizacji projektu Inkubator Innowacyjności współfinansowanego ze środków finansowych na naukę w ramach projektu systemowego Wsparcie systemu zarządzania badaniami naukowymi oraz ich wynikami, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 (Poddziałanie 1.1.3) realizowanego w Centrum Transferu Wiedzy i Technologii.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)