dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie

Publication date 2015-08-25
End date 2015-09-02 10:00:00
Instytucja Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Zestawy pakietów oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 126301 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 302131006, 302130005, 302360002, 484220002, 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach następujących CZĘŚCI zamówienia:
1) CZĘŚĆ I - dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania - zadanie nr 1, zawierająca:
a) komputer stacjonarny z monitorem (biurowy) - 66 szt.,
b) komputer przenośny - 11 szt.,
c) oprogramowanie biurowe do komputerów stacjonarnych i przenośnych wymienionych w lit. a) i b) - 77 szt.,
d) skaner A3 - 1 szt.,
e) skaner A4 - 1 szt.,
f) drukarka laserowa, monochromatyczna, sieciowa z wbudowaną funkcją duplex A4 - 6 szt.,
g) urządzenie wielofunkcyjne laserowe A4 mono - 2 szt.,
h) bateria do komputera przenośnego Asus Eee PC 1015PE - 1 szt.,
i) bateria do komputera przenośnego Asus F5M - 1 szt.,
j) głośniki - 2 szt.,
k) klawiatura - 17 szt.,
l) mysz komputerowa - 22 szt.,
m) monitor 21,5 cali - 15 szt.,
n) pendrive 16GB szyfrowany sprzętowo 256 bit AES - 29 szt.,
o) oprogramowanie systemowe z bezterminową licencją - 1 szt.,
p) licencje User CAL do systemu WinSvrStd 2012R2 OLP NL Gov 2Proc - 166 szt.,
q) oprogramowanie Kofax Express Desktop - 1 szt.,
r) urządzenie wielofunkcyjne A3 typ I - 1 szt.,
s) drukarka etykiet - 1 szt.,
2) CZĘŚĆ II - dostawa sprzętu komputerowego - zadanie nr 2, zawierająca:
a) skaner A4 z ADF - 1 szt.,
b) urządzenie wielofunkcyjne A3 typ II - 2 szt.,
3) CZĘŚĆ III - dostawa macierzy dyskowej, zawierająca system kopii zapasowych i sieci SAN.
2. Szczegółowy opis sprzętu komputerowego i oprogramowania objętych CZĘŚCIĄ I zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3. Szczegółowy opis sprzętu komputerowego objętego CZĘŚCIĄ II zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Szczegółowy opis sprzętu komputerowego objętego CZĘŚCIĄ III zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
5. Opisy znajdujące się w załącznikach nr 6, 7 i 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zawierają minimalne wymagania odnośnie produktów objętych przedmiotem zamówienia co oznacza, że wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi i/lub użytkowymi.
6. W przypadku, kiedy w najkorzystniejszej ofercie na wykonanie CZĘŚCI I zamówienia łączna cena jednostkowa komputera stacjonarnego z monitorem i oprogramowaniem biurowym lub komputera przenośnego z oprogramowaniem biurowym będzie równa lub wyższa od kwoty 3.500,00 złotych brutto, zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Wykonawca dostarczy produkty objęte przedmiotem zamówienia do siedziby zamawiającego - Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego.
8. Dostawa produktów objętych przedmiotem zamówienia nastąpi transportem wykonawcy i na koszt wykonawcy, w opakowaniach fabrycznie bezzwrotnych.
9. Dostarczony sprzęt komputerowy i oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych, dopuszczone do obrotu i stosowania, zgodne z wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Opis

1) CZĘŚĆ I - dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania - zadanie nr 1, zawierająca:
a) komputer stacjonarny z monitorem (biurowy) - 66 szt.,
b) komputer przenośny - 11 szt.,
c) oprogramowanie biurowe do komputerów stacjonarnych i przenośnych wymienionych w lit. a) i b) - 77 szt.,
d) skaner A3 - 1 szt.,
e) skaner A4 - 1 szt.,
f) drukarka laserowa, monochromatyczna, sieciowa z wbudowaną funkcją duplex A4 - 6 szt.,
g) urządzenie wielofunkcyjne laserowe A4 mono - 2 szt.,
h) bateria do komputera przenośnego Asus Eee PC 1015PE - 1 szt.,
i) bateria do komputera przenośnego Asus F5M - 1 szt.,
j) głośniki - 2 szt.,
k) klawiatura - 17 szt.,
l) mysz komputerowa - 22 szt.,
m) monitor 21,5 cali - 15 szt.,
n) pendrive 16GB szyfrowany sprzętowo 256 bit AES - 29 szt.,
o) oprogramowanie systemowe z bezterminową licencją - 1 szt.,
p) licencje User CAL do systemu WinSvrStd 2012R2 OLP NL Gov 2Proc - 166 szt.,
q) oprogramowanie Kofax Express Desktop - 1 szt.,
r) urządzenie wielofunkcyjne A3 typ I - 1 szt.,
s) drukarka etykiet - 1 szt.,
2) szczegółowy opis sprzętu komputerowego i oprogramowania objętych CZĘŚCIĄ I zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia1) CZĘŚĆ II - dostawa sprzętu komputerowego - zadanie nr 2, zawierająca:
a) skaner A4 z ADF - 1 szt.,
b) urządzenie wielofunkcyjne A3 typ II - 2 szt.,
2) szczegółowy opis sprzętu komputerowego objętego CZĘŚCIĄ II zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia1) CZĘŚĆ III - dostawa macierzy dyskowej, zawierająca system kopii zapasowych i sieci SAN,
2) szczegółowy opis sprzętu komputerowego objętego CZĘŚCIĄ III zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki
Ulica Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9
Nr domu 7/9
Miejscowosc Olsztyn
Kod poczt 10-575
Wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Tel 89 5232779
Fax 89 5232779
Internet www.olsztyn.uw.gov.pl
Regon 00051431900000
E mail mkoczwar@uw.olsztyn.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Wadium zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Wiedza Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) w przypadku CZĘŚCI I zamówienia - co najmniej dwóch zamówień o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 złotych brutto każde, których przedmiotem była dostawa sprzętu komputerowego i/lub oprogramowania, b) w przypadku CZĘŚCI II zamówienia - co najmniej dwóch zamówień o wartości nie mniejszej niż 25.000,00 złotych brutto każde, których przedmiotem była dostawa sprzętu komputerowego i/lub oprogramowania, c) w przypadku CZĘŚCI III zamówienia - co najmniej dwóch zamówień o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 złotych brutto każde, których przedmiotem była dostawa sprzętu komputerowego i/lub oprogramowania.
Potencjal Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty a) wypełniony formularz oferty w zakresie odpowiadającym CZĘŚCIOM zamówienia, na które wykonawca składa ofertę - załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego wykonawcę - pełnomocnika; do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy, c) formularz oferty i załączniki do oferty muszą być podpisane przez osobę/osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, upoważnienie powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika z dokumentów do niej załączonych; pełnomocnictwa (upoważnienia) muszą być przedstawione w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, noszącego znamiona siły wyższej - uprawniające Strony do zmiany umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji, 2) pojawienia się nowych, korzystnych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych, możliwych do wdrożenia zamiennie w stosunku do przewidzianych niniejszą umową; w powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie może zostać zwiększone, 3) wycofania z produkcji lub dystrybucji produktów wymienionych w ofercie Wykonawcy - Zamawiający dopuszcza wówczas dostawę innego asortymentu, o parametrach nie gorszych niż minimalne wymogi postawione w załączniku nr 1 do umowy, po uprzednim udokumentowaniu przez Wykonawcę braku możliwości dostawy (pisemna informacja od producenta lub dystrybutora); w powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie zostanie zwiększone, 4) wystąpienia obiektywnych czynników uniemożliwiających realizację umowy zgodnie z pierwotnym terminem - uprawniających Strony do zmiany terminu wykonania umowy, 5) wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji umowy okoliczności uzasadniających dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian postanowień umownych korzystnych dla Zamawiającego, w powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie zostanie zwiększone. 2. Podstawą do dokonania zmian, o których mowa w pkt 1, jest złożenie wniosku przez jedną ze Stron i jego akceptacja przez drugą Stronę.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 10
Spec www http://bip.uw.olsztyn.pl/pl/bip/przetargi/
Spec war 10-575 Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9, pokój 316
Data skl 02/09/2015
Godz skl 10:00
Miejsce 10-575 Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9, pokój 354
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)